Todella laiska hamsteri

Päläplää

Omistan erityisen laiskan hamsterin joka ei oikeasti tee mitään muuta kun nukkuu. D: se nukkuu koko päivän ja herää 23:30 ja juoksee pari tuntia juoksupyörässä ja menee takaisin nukkumaan! Se siis on päivästä noin 2 tuntia hereillä... Itse valvon todella myöhään joten tiedän että se ei yöllä liiku. Monesti olen valvonut kesälomalla varsinkin niin melkein koko yön ja ei liikkunut. Päivisin saattaa käydä syömässä. Aika tylsä lemmikki verrattuna gerbiileihin mitä minulla oli ennen tuota. Kyseessä on siis syyrialainen hamsteri melkein 4kk. Ainiin äsken yritin sitä herätellä ja tuli ulos kopistaan vittuuntunut ilme naamassa :D sitten otin koko kopin pois kun ajattelin että se vois herätä vähän aikaisemmin niin ei ku se meni juomapullon alle nukkumaan... Ärsyttäväää!! Onks toi sairas vai miksei se liiku ollenkaa melkein? Käsittelen sitä melkein joka päivä ja se on todella kiltti eikä ole koskaan purrut ketään. Ja silloinkin kun käytiin ostamassa tämä hamsteri niin se oli ainut joka nukkui silloin :'D hamsu on ollut meillä noin 2kk. Onks toi ihan normaalia?

4

230

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hammmsutinnn

Jotkut hamsterit on vaan erilaisia.
      Hamssterisi näyttää olevan muita hamstereita normaalia laiskempi.
      Epäilen kyllä että kyse ei ole sairaudesta:)

• hammyluv

Koita tarjota erilaisia virikkeitä mitä eläinkaupassa on. Voit vaikka tehä pienen "leikkiaitauksen" lattialle illalla hamsulle ja laittaa sinne puruleluja, juoksupyörä jne. Kai pyörä on tarpeeksi iso koska liian pieni voi olla epämukava eikä siksi se käytä sitä. Mutta vaikuttaa vaan olevan luonteeltaan tollanen eli ei mitään vakavaa

• joonlaiska

Joudut varmaan ottaa koiran. Siinä on sellainen eläin että vaatii koko ajan päästä sun seuraan. Vaikka tekisit mitä niin on kuonoa työntämässä naamaan.

• Eimitäänvikaavainlaiska

Samanlainen kuin entinen hamsterini

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      85
      1742
    2. Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa

Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.
      Maailman menoa
      272
      1615
    3. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      290
      1399
    4. Martina lähdössä Ibizalle

Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      171
      1321
    5. Avustikset peruttu.

Aettokosken ampuraan rahat otettu poekkeen valtiolle.
      Suomussalmi
      57
      915
    6. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      48
      891
    7. 66
      884
    8. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      66
      883
    9. Miksi mies tuntee näin?

Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui
      Ikävä
      40
      871
    10. Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg

parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤
      Ikävä
      48
      838
    Aihe