Minä ostin laadukammat testivoittaja kuulokkeet..

Loymardz

Minä kävin maanantaina hakaradiossa kaksi tuntia kuuntelemassa vähän laadukampia kuulokkeeitta ja näissä oli mielestäni paras ääni https://www.ecosto.fi/store/category/product/0/10/150/91040/AKG/K490NC joten minä ostin nämä keskivikkona mitkä ovat hifimaailman testi voittajat joten minulla on samantapinen ääni mieltymys kuin hifimaailma ja näissä on aktivinen melun vaimmennus mutta siti näillä voi kunella vaikka virta loppu kesken ja katkaisimesta voi samutta melun vaimmenuksen jos halua säästä virta.

Sitten minä kuntelin myös näittä mitkä ovat mielestäni yhtä hyvät https://www.ecosto.fi/store/category/product/0/10/150/91040/AKG/K550 ja nämä mitkä olivat mielestäni huonnomat https://www.ecosto.fi/store/category/product/0/10/150/91040/TIVOLI AUDIO/RADIOSILENZ ja sitten minä kuntelin näittä joissa on paljon bassoa mutta huono laatuista bassoa https://www.ecosto.fi/store/category/product/0/10/150/91040/MARLEY/POSIVITE VIBRATION eli nämä oli nyt ne mitkä siellä oli kokekuneltavissa.

Olen muutama tuntia soittanut ne sisän huoma jo nyt huomatavan paranuksen bassoissa on laatua ei märä mutta aktivista melun vaimmennusta en ole vielä ehtinyt kokeilla mutta laitan ne yön yli pitkän latauksen ja kokeillen huomenna mutta hifimaailman muukan joissa ne olivat testi voittaja melun vaimmenus on tehokas.

Passivisen ja aktivisen taustamelun vaimmenuksen edut ja haittat ovat seuravat.

Pasivisen taustamelun vaimmenuksen edut:

- Helppo Toteutta

- Ei lisä valmistus kustannuksia juuri laisnkan joten ennemän raha jää muhin äänen laatun vaikuttavin osi kuten esim. ajurit eli samalla rahalla

saa paremmat tai halvemalla yhtä hyvät kuin jos osta saman hintaset aktivisella tausta melu vaimennuksella.

- Toimi sata varmasti aina.

- Ei mitän elektronikka mitä on herkkä kosteudelle eli ei haitta yhtä paljon vaikka tule kato sade tai sata kosteata räntä.

- Ei ole akku mitä piitä välillä ladata

Ja Haitat:

- Ei pyty sammutaman jos välillä halua kulla mitä ympärillä tapahtu

_ Ei suoja tausta melultta aivan yhtä hyvin kuin hyvin ja oikein ja onnistunesti toteutettu aktivinen tausta melun vaimmennus.

JA aktivisen taustamelu vaimmenuksen edut:

- Suoja hyvin oikein ja onnistunesti toteutettun hieman paremmin kuin passivinen tausta melun vaimmennus.

- Voidan kytkeä pois jos halua tietä mitä ympärillä tapahtu.

Ja haitat:

- Lisä valmistus kustannuksia radikalisti eli vähemmän raha jää äänen laadun kannatt tärkeisin osin kute esim. ajurit eli halvemall saa yhtä

hyvät tai jos otta samanhintaiset paremmat jos nissä on passivinen taustamelun vaimmennus.

- Akku piitä ladata.

- herkkät kosteudelle eli haitta jos tule kato sade tai kostea räntä sade.

Ainakin nämä mitä itsen ostin ovat hifi maailman testi voittajat ja sen muukan äni on kohdallan ja aktivisen tausta melun vaimmenus on onnistunesti toteutettu ja tehokas.

Tosin jos olisin ottanut esim. Betas By Dr DRe niin nissä on myös aktivinen tausta melun vimmennus ja vielä bluetout mutta jos ääni ei nissä ole hyvä esim. jos bassoa on märällisesti runsasti mutta laadultta huonoa niin niihin kyllästy nopeasti voi ehkä olla että on hetkellisesti kiva kun herättä huomiotta ja käntä katset mutta ääni on kuitenkin kaikkista tärkein ja sen oli se ratkaiseva tekijä kun ostin nämä kuulokkeet kun kuntelin näittä pitkän ja kokeillin myös muitta kuulokkeeeitta eli sellaisia mitä likessä on koe kunelttavissa ja ääni näissä oli sen verran hyvä että olin myyty eikä Beats By Dre Dre enä herättä huomiotta tai kännä katseitta jos nittä käyttä ihan jokainen ja riski on olemassa kun ne ovat joka ikisen teini tyttön have.

Nämä mitkä nyt ostin heärättä kyllä nekin runsasti humiotta jos on hyvin koulutettu nainen mitä ymmärtä mitk AKG symboli tarkoitta koska silloin hän myös ymmärtä että nämä maksa jokun verran ja sekin että näissä on todella laadukas ääni ja hän ymmärtä että yhtä laadukas ääni ei saa jos osta esim. Beats By Dre Dre ja hän ymmärtä että olen musikki kuntelun suhten todellinen nautiskelija..

3

79

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      165
      6911
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      36
      4087
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      26
      2065
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1999
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1849
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1666
    7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      28
      1591
    8. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1583
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      20
      1564
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      36
      1408
    Aihe