Viikonlopun jatkoa

Viikonlopun jatkoa.

Jatkoa tarinalle "Viikonlopun Aloitus" http://keskustelu.suomi24.fi/t/13763093/viikonlopun-aloitus
------------------------------------------------

Kiireetön lauantai-aamu. Nukumme rakkaani kanssa aina alasti. Mikäs sen parempi avaus aamulle, kun silmät avattuani näen rakkaani ihanan, pyöreän ja alastoman vartalon vierelläni. "Huomenta", hän sanoo ja muiskauttaa suukon suulleni. Päätämme lähteä aamiaiselle.

Kun hän kävelee edessäni alasti pyöreä pylly keikkuen, alkaa munanikin herätä uuteen päivään. Livahdan vessaan aamutoimille ja palaan sen jälkeen keittiöön syömään aamupalaa.
Aamiaisen jälkeen päätämme mennä vielä sänkyyn makoilemaan - eihän viikonloppuna ole kiire minnekään. Painun aivan kiinni hänen alastomaan vartaloonsa, hänen iso pyllynsä
tuntuu mahtavalta munaani vasten joka pyrkii taas pystyyn. Siirrän käteni hänen isoille tisseileen ja suutelen hänen niskaansa. "Nukutaanko vielä hetki?", Hän kysyy. "Nukutaan vaan" vastaan ja laitan silmäni kiinni.

Jossain unen ja valveillaolon rajamailla tunnen huulet kyrvälläni. Havahdun, avaan silmäni ja huomaan että kultani on siirtynyt viereeni kontilleen ja ottaa minulta suihin. Käteni yltää takaapäin hänen ihanalle pyllylleen, ja alan hivellä hänen pilluaan takaapäin. Pyörittelen sormia klitoriksella ja välillä hieron häpyhuulia hipaisten myös hänen pyllyreikänsä läheltä. Huomaan hänen olevan jo aivan märkänä ja hivutan yhden sormen sisään pilluun. Hänen silmänsä menevät kiinni ja kuulen vaimean voihkaisun hänen runkatessaan kyrpäni vartta ja pyöritellessään kieltään terskan ympäri. Kielikoru antaa vielä ihania extratuntemuksia kyrvälleni.
Hetken sormetettuani ja nautittuani hänen suustaan, pyydän häntä tulemaan päälleni 69:iin, jotta pääsen maistamaan häntä. Hän kapuaa päälleni ja iso, ihana perse laskeutuu naamani päälle.

Alan saman tien "ahmimaan" hänen märkää pilluaan. Pyörittelen kieltäni hänen reiällään ja välillä lipaisen ja annan suukkoja hänen pyllyreiälleen, jolloin huokailu kiihtyy. Sitten keskityn klitorikseen jolloin hän puristaa kyrpääni lujempaa, ottaa sen välillä pois suustaan ja vain voihkii nautinnosta.
"Mä haluun sun kyrpää", hän sanoo noustessaan ylös ja kääntyessään toisin päin. Hän ottaa kovasta kalustani kiinni ja laskeutuu sen päälle ohjaten sen sisälleen.
Nyt oli hellä rakastelu kaukana, kun kultani aloitti saman tien kovan ratsastuksen. Tunsin hänen kovat nänninsä kun isot tissit painautuivat rintaani vasten.
Hivelin käsilläni hänen selkäänsä ja otin välillä kiinni isoista pakaroista, puristelin ja läpsin hänen voihkiessaan päälläni. Hän nojautui taaksepäin jolloin pääsin hänen klitorikseensa käsiksi. Hän vain voihki silmät kiinni päälläni samalla kun rytmikkäästi pyöritti lantiotaan.

Hän nojautui taas eteenpäin ja voihki korvaani. "Nussi mua kovaa, mä tuun kohta!". Tein työtä käskettyä, otin hänen pakaroistaan kiinni ja aloin painaa kuin viimeistä päivää.

Siirsin keskisormeni hänen pyllyreiälleen ja painelin sitä nussimisen tahtiin. "Oi, OI, OIH!! Mä tuun, Mä tuun" hän huusi samalla kun koko keho jännittyi. Hän lyyhistyi päälleni täristen.. Tunsin kuinka pillu sykki kaluni ympärillä. Silittelin ja suukottelin hänen kaulaansa. Kiimani oli huipussaan ja kyrpäni jälleen räjähtämisen partaalla hänen sisällään.

Hetken aikaa siinä makoiltuamme hän nousi ylös ja kova kyrpäni läsähti mahaani vasten. Hän hymyili, kääntyi selin minuun päin ja laskeutui jälleen alas ottaen kalustani kiinni. "Mä tiedän että sä tykkäät katsella mun persettä" hän sanoi ja ohjasi kyrpäni jälleen pilluunsa ja aloitti hitaan ratsastuksen. Hivelin käsilläni hänen muhkeaa pyllyään joka keinui edessäni hänen ratsastaessaan.. Välillä hän nojasi eteenpäin jolloin perse oli vielä paremmin tarjolla käsilleni. Hän käänsi päätään ja katsoi minua silmiin. "Mä haluun että sä tuut mun sisään!" hän huokaili ratsastaessaan ja kiihdytti tahtia. Tarrasin molemmilla käsillä hänen pakaroistaan kiinni ja levitin niitä erilleen. Rakkaani kiihdytti entisestään tahtia ja ihana, kiimainen läiske komppasi voihketta hänen liikkuessaan päälläni. Tuttu paine alkoi tuntua kiveksissä ja melkein huusin hänelle tulevani nyt. Karjahtaen laukesin syvälle hänen pilluunsa.. Rakkaani hiljensi tahtia pyörittäen kuitenkin vielä pyllyään sykkivä kyrpä sisällään.

Lopulta kun saimme itsemme rauhoitettua, nousi kultani päältäni, katsoi minua hymyille ja lähti kohti pesuhuonetta sperma pillusta valuen. Mitä sunnuntai meille vielä toisikaan?

0

154

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

        Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
        Tv-sarjat
        130
        4915
      2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

        Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
        Ikävä
        30
        3106
      3. Haluan jutella kanssasi Nainen

        Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
        Ikävä
        16
        1807
      4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

        Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
        Seinäjoki
        22
        1760
      5. Onko mies niin,

        että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
        Tunteet
        18
        1611
      6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

        Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
        Ikävä
        71
        1481
      7. Miksi näin?

        Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
        Maailman menoa
        19
        1237
      8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

        Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
        Kotimaiset julkkisjuorut
        10
        1223
      9. Haluisin suudella ja huokailla

        ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
        Ikävä
        16
        1197
      10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

        Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
        Maailman menoa
        17
        1187
      Aihe