Asuin ennen kämppiksen kanssa ja kämppiksellä oli kissa, mutta nyt noin 2kk sitten muutin oman kissani kanssa omilleni. Nykyinen asunto on noin 22 neliöinen ja siinä asuu siis vain yksi ihminen ja yksi kissa. Kissalla on virikkeitä, kiipeilytasoja ja pääsee valjaissa ulos muutaman kerran viikossa eli näkee maailmaa asunnon ulkopuolellakin.
Mahtuuko teidän mielestä tähän kuvioon toinenkin kissa? Kissani on tottunut toisen kissan seuraan ja on nykyään levoton ja "itkee" paljon, kaipaa varmaan kaveria. Mietin että uuden kissanpennun ottaminen voisi ehkä auttaa, koska kämppiksen kissaa nyt en sattuneista syystä voi omakseni hakea.
En ole varma kannattaako näin pieneen asuntoon ottaa toista kissaa, mutta toisaalta en kestäisi katsoa kun kissa selvästi kaipaa lajitoverin seuraa. Varsinkin, kun olen päivisin töissä, niin sillä käy aika pitkäksi vaikka kotiin päästyäni sen kanssa aina leikinkin.
Kuinka paljon tilaa kissa tarvitsee?
5
144
Vastaukset
- eikissalaumaa
Isompi asunto olis ehkä ensin parasta hankkia....
- tottuuyksin
1 huone/kissa.
Neliökilometri on ihan hyvä. Kissa on peto ja toteuttaakseen lajityypillistä käyttäytymistä on sen päästävä ulos.
Kissa kasvaa vinoon sisällä, älä ota kissaa sisäkissaksi, vaan mieluummin anna sille 9 mm lyijyburana.- eikilsaakaanomaa
he-ma kirjoitti:
Neliökilometri on ihan hyvä. Kissa on peto ja toteuttaakseen lajityypillistä käyttäytymistä on sen päästävä ulos.
Kissa kasvaa vinoon sisällä, älä ota kissaa sisäkissaksi, vaan mieluummin anna sille 9 mm lyijyburana.Ehei kuulu suomen luontoon, eli laitonta, ja huono vitsi tuokin -_-
- vapausparasta
Muutaman hehtaarin nyt ainakin. Parasta on kun kissa saa itse määrittää, kuinka suuren alan kulkemiselleen tarvitsee. Se onnistuu kun omistaja on vastuullinen ja ottaa kissan vain maalle, jossa kissalla on ihanteelliset olosuhteet olla vapaana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san3183750Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell322058- 1001703
Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.451674Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.1091422- 1451215
Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.1041156- 821123
Ootko A-nainen vielä vihainen?
Siitä että en uskaltanut kohdata itseäni silloin kun olit kukassa? Olen tajunnut että tein tosi tökerösti sua kohtaan ja104964Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.74894