Asuin ennen kämppiksen kanssa ja kämppiksellä oli kissa, mutta nyt noin 2kk sitten muutin oman kissani kanssa omilleni. Nykyinen asunto on noin 22 neliöinen ja siinä asuu siis vain yksi ihminen ja yksi kissa. Kissalla on virikkeitä, kiipeilytasoja ja pääsee valjaissa ulos muutaman kerran viikossa eli näkee maailmaa asunnon ulkopuolellakin.
Mahtuuko teidän mielestä tähän kuvioon toinenkin kissa? Kissani on tottunut toisen kissan seuraan ja on nykyään levoton ja "itkee" paljon, kaipaa varmaan kaveria. Mietin että uuden kissanpennun ottaminen voisi ehkä auttaa, koska kämppiksen kissaa nyt en sattuneista syystä voi omakseni hakea.
En ole varma kannattaako näin pieneen asuntoon ottaa toista kissaa, mutta toisaalta en kestäisi katsoa kun kissa selvästi kaipaa lajitoverin seuraa. Varsinkin, kun olen päivisin töissä, niin sillä käy aika pitkäksi vaikka kotiin päästyäni sen kanssa aina leikinkin.
Kuinka paljon tilaa kissa tarvitsee?
5
91
Vastaukset
- eikissalaumaa
Isompi asunto olis ehkä ensin parasta hankkia....
- tottuuyksin
1 huone/kissa.
Neliökilometri on ihan hyvä. Kissa on peto ja toteuttaakseen lajityypillistä käyttäytymistä on sen päästävä ulos.
Kissa kasvaa vinoon sisällä, älä ota kissaa sisäkissaksi, vaan mieluummin anna sille 9 mm lyijyburana.- eikilsaakaanomaa
he-ma kirjoitti:
Neliökilometri on ihan hyvä. Kissa on peto ja toteuttaakseen lajityypillistä käyttäytymistä on sen päästävä ulos.
Kissa kasvaa vinoon sisällä, älä ota kissaa sisäkissaksi, vaan mieluummin anna sille 9 mm lyijyburana.Ehei kuulu suomen luontoon, eli laitonta, ja huono vitsi tuokin -_-
- vapausparasta
Muutaman hehtaarin nyt ainakin. Parasta on kun kissa saa itse määrittää, kuinka suuren alan kulkemiselleen tarvitsee. Se onnistuu kun omistaja on vastuullinen ja ottaa kissan vain maalle, jossa kissalla on ihanteelliset olosuhteet olla vapaana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku604646Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt352129Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti511618- 1701554
Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1621512Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.2721336Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm1961209- 2031132
- 811079
- 651074