Matkalla helmikuussa ekaa kertaa kanariansaarille Las Palmasiin! Onko kellään kokemuksia hotellista Las Lanzas? Millainen oli?
Entä minne Las Palmasissa kannattaa tutustua? Nykytaiteen museo?Katedraali..?hmm... Ostos mahdollisuudet ovat kuulemma hyvät..
kiitos!
Las Palmas, Las Lanzas ekaa kertaa
3
1000
Vastaukset
- Jassu
Las Palmas on kaupunkikohde ja saaren pääkaupunki. Siellä on paljon toimistoja ja virastoja mm. yliopisto. Satama-aluetta kannattaa vähän varoa. Sieltä on hyvät autotiet lähteä kiertämään saarta ympäri ja myös keskelle.
- Jussi
Las Lanzas n ihan mukava ja siisti hotelli keskeisellä paikalla, ei siis pitkä matka minnekään. Asujat ovat pääosin suomalaisia ja ruotsalaisia.Tutustumiskohteita tosiaan riittää, onhan kyseessä suurkaupunki, noin 400000 asukasta.Vanha kaupunki hyvä tutustimiskohde, erilaia museoit ja taidenäytelyitä.Myös uusi konserttitalo aivan rannalla on tutustumisen arvoinen. Ostosmahdollisuudet todella hyvät, parhaat koko kanarian saarilla ja hintataso verrattuna varsinaisiin turistikohteisiin alhaisempi.
Itse myös helmikuussa olen pari viikkoa kaupungissa, joten saatammepa nähdä. - matkakuumeyllätti
Onko kellään uutta kertomista tästä hotellista??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.52452- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46919- 60882