Onko meiän 8viikkone ainut joka syö omaa paskaa

Emmääkaisittiiä

Onko meiän 8viikkone kultanen noutaja ainut joka syö omaa paskaa???

13

99

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lisää-ruokaa

      Antakaa sille lisää ruokaa niin johan paskan syönti loppuu!

      • banaaniauttaa

        ei auta lisäruoka jos koira hakee paskaa syömällä balanssia esim. jonkin aineen puutokselle ruokavaliossaan.
        Tuolla ohjeella aikaansaadaan vain pulska koira.
        Meillä tulee koirille jaksoja jolloin saattavat syödä muiden koirien ulosteita. Ja silloin aina lisään n.vkon ajan muussattua banaania ruoan sekaan, hyvin toimii!
        Tälläinen vaihe tulee koirillemme n.2x vuodessa.


    • Mäykkynen

      En tiedä pitääkö paikkaansa mutta jostain kuulin että ananasta kun antaa niin koira saisi siitä jotain sellaisia aineita joita yrittää korvata syömällä ulosteita. Otappa sitten selvää onko perää ;)

    • enihsnus

      Emän hoidossa 12 viikkoikseksi aauttaa asiaan.

    • Ullamaija-

      Itsekin syön omaa paskaani, ihan normaalia

      • Ala-Mämmilä

        Minä myös! 8-viikkoisena se alkaa olla parhaimmillaan!


      • Ullamaija-
        Ala-Mämmilä kirjoitti:

        Minä myös! 8-viikkoisena se alkaa olla parhaimmillaan!

        Upeaa! Perustetaan paskansyöntikerho. Tapaamisiin mukaan oma lusikka.


    • wilhelmiina99

      Se ilmeisesti on jokin puute. Osta hyvää joskin kalliinpaa kuivamuona ja tai raakaa koirien jauhelihaa saa tavallisista kaupoista. Jotkin on myös mieltä, että ei ole tarpeeksi haastavaa tekemistä.

    • narinakoira

      Siis ihmiset alkaa puhua puutostiloista ja muusta. Pentu syö vaikka mitä. Kiviäkin söi oma pentuni. Se menee ohi, kun huomaa, että maailmassa on parempaakin syötävää kuin oma tai toisen paska. Mutta varo, jos jatkaa toisten paskojen syömistä, on matovaara.

      • Ullamaija-

        Minä olen aina syönyt muiden paskaa ja madot söivät aivoni jo kaksiviikkoisena. Olen niin täynnä paskaa, eli itseäni, että näytän paskalta, puhun paskaa ja kirjoitan paskaa. Tosin olen jo kupsahtamisikäinen, joten pian maailma saa huokaista, kun tämä paskakaasa muuttuu mullaksi.


    • ruokala

      Antakaa koiralle myös pieniä määriä raakaa jauhelihaa, sisäelimiä (maksaa kuitenkin max. kerran viikossa) ja PÖTSIÄ. Piimäkuuri (AB-piimää) on aina hyvä, mutta sekin pitää lisätä pienissä määrissä. Kananmuna kerran viikossa. Isot vaihtelut aiheuttaa ripulia, vaihtelu ensi alkuun saattaa muutenkin vähän tehdä sitä. Vähentäkää hiilihydraattien määrää, lähes kaikki pennut jotka saa pelkkää kuivamuonaa syö kakkaa, koska siinä on liikaa hiilihydraatteja eikä mitään mitä auttaa suoliston bakteeritasapainossa. Maitohappobakteeritkin olisi ok.
      Joka tapauksessa, parantakaan sen ruokavaliota, kakan syönti on merkki puutteellisesta ruokavaliosta. Ananas ei useinkaan sula, eikä kaikki sitä syö, jos annatte niitä kasvisneuvoja, pitää kasvikset soseuttaa, muuten se tulee vaan lihansyöjän elimistöstä läpi.

      Lisäksi kannattaa tietenkin madottaa koira, myös se voi aiheuttaa kakan syöntiä mutta enemmänkin siksi, että kakassa niitä voi olla ja pentuhan syö muutenkin kaikkea.

      • ruokala

        Niin ja siis koira syö hyvälläkin ruokavaliolla aikuisenakin esim. riistan kakkaa (jänis) tai hevonkakkaa ilmeisesti vain maun vuoksi, joskus, mutta sen voi kouluttaa pois kieltämällä. Oman kakan ja koiran kakan syöminen on ruokavalio-/mato-ongelma.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3260
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2842
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2666
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2618
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      20
      2496
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2335
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1793
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1737
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      37
      1610
    10. Dear mies,

      Hymyiletkö ujosti, koska näet minut? 😌
      Ikävä
      18
      1466
    Aihe