Onko meiän 8viikkone kultanen noutaja ainut joka syö omaa paskaa???
Onko meiän 8viikkone ainut joka syö omaa paskaa
13
112
Vastaukset
- Lisää-ruokaa
Antakaa sille lisää ruokaa niin johan paskan syönti loppuu!
- banaaniauttaa
ei auta lisäruoka jos koira hakee paskaa syömällä balanssia esim. jonkin aineen puutokselle ruokavaliossaan.
Tuolla ohjeella aikaansaadaan vain pulska koira.
Meillä tulee koirille jaksoja jolloin saattavat syödä muiden koirien ulosteita. Ja silloin aina lisään n.vkon ajan muussattua banaania ruoan sekaan, hyvin toimii!
Tälläinen vaihe tulee koirillemme n.2x vuodessa.
- Mäykkynen
En tiedä pitääkö paikkaansa mutta jostain kuulin että ananasta kun antaa niin koira saisi siitä jotain sellaisia aineita joita yrittää korvata syömällä ulosteita. Otappa sitten selvää onko perää ;)
- enihsnus
Emän hoidossa 12 viikkoikseksi aauttaa asiaan.
- Ullamaija-
Itsekin syön omaa paskaani, ihan normaalia
- Ala-Mämmilä
Minä myös! 8-viikkoisena se alkaa olla parhaimmillaan!
- Ullamaija-
Ala-Mämmilä kirjoitti:
Minä myös! 8-viikkoisena se alkaa olla parhaimmillaan!
Upeaa! Perustetaan paskansyöntikerho. Tapaamisiin mukaan oma lusikka.
- wilhelmiina99
Se ilmeisesti on jokin puute. Osta hyvää joskin kalliinpaa kuivamuona ja tai raakaa koirien jauhelihaa saa tavallisista kaupoista. Jotkin on myös mieltä, että ei ole tarpeeksi haastavaa tekemistä.
- narinakoira
Siis ihmiset alkaa puhua puutostiloista ja muusta. Pentu syö vaikka mitä. Kiviäkin söi oma pentuni. Se menee ohi, kun huomaa, että maailmassa on parempaakin syötävää kuin oma tai toisen paska. Mutta varo, jos jatkaa toisten paskojen syömistä, on matovaara.
- Ullamaija-
Minä olen aina syönyt muiden paskaa ja madot söivät aivoni jo kaksiviikkoisena. Olen niin täynnä paskaa, eli itseäni, että näytän paskalta, puhun paskaa ja kirjoitan paskaa. Tosin olen jo kupsahtamisikäinen, joten pian maailma saa huokaista, kun tämä paskakaasa muuttuu mullaksi.
- ruokala
Antakaa koiralle myös pieniä määriä raakaa jauhelihaa, sisäelimiä (maksaa kuitenkin max. kerran viikossa) ja PÖTSIÄ. Piimäkuuri (AB-piimää) on aina hyvä, mutta sekin pitää lisätä pienissä määrissä. Kananmuna kerran viikossa. Isot vaihtelut aiheuttaa ripulia, vaihtelu ensi alkuun saattaa muutenkin vähän tehdä sitä. Vähentäkää hiilihydraattien määrää, lähes kaikki pennut jotka saa pelkkää kuivamuonaa syö kakkaa, koska siinä on liikaa hiilihydraatteja eikä mitään mitä auttaa suoliston bakteeritasapainossa. Maitohappobakteeritkin olisi ok.
Joka tapauksessa, parantakaan sen ruokavaliota, kakan syönti on merkki puutteellisesta ruokavaliosta. Ananas ei useinkaan sula, eikä kaikki sitä syö, jos annatte niitä kasvisneuvoja, pitää kasvikset soseuttaa, muuten se tulee vaan lihansyöjän elimistöstä läpi.
Lisäksi kannattaa tietenkin madottaa koira, myös se voi aiheuttaa kakan syöntiä mutta enemmänkin siksi, että kakassa niitä voi olla ja pentuhan syö muutenkin kaikkea.- ruokala
Niin ja siis koira syö hyvälläkin ruokavaliolla aikuisenakin esim. riistan kakkaa (jänis) tai hevonkakkaa ilmeisesti vain maun vuoksi, joskus, mutta sen voi kouluttaa pois kieltämällä. Oman kakan ja koiran kakan syöminen on ruokavalio-/mato-ongelma.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1176011Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631503894Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503295Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4702740Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2701755Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321423- 871406
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151356Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1591288- 771268