Hän se oli mukava kaveri. Suomessa painoi töitä kuin mykrän sonni ja säästi siten seuraavaan Pattis- reissuun hilloa. Ei saanut pojasta kaveria öisiin stadin pillujahteihin ei. Soitteli sitten aikanansa ja sanoi että tilaahan 28 meille matkat, lähdetään heti kun sulle sopii...nyt on muuten pätäkkää, se on taivaan tosi!
Oltiin taas siellä 80- luvun lopussa; se oli mukavinta aikaa Pattiksella. Ei siellä käyneet kuin alan kovat karjut joita ei pattis- leima otsassa häirinnyt. Ei ollut kiusaa perhematkaajista, puhumattakaan kotomaamme polkkatukkaisista lyllerötyttelikauhistelijoista. Baarit olivat rantakadulla bambukyhäelmiä joita täyttivät nuorien likkojen kiihkeät armadat. Alaikärajoja ei silloin tunnettu tai ei välitetty. Tarjonta oli todellakin yltäkylläistä ja kuola valuu vieläkin niitä ihanaisia muistellessani.
Yhtenä aamuna olimme Pätkä- biitsillä siinä nykyisen laiturin luona. Hegulilla oli naapa nyrpässä kun minun, Homo- Hessun ja Pitkä- Matin heinäsekoiluja katseli aurinkotuolistansa käsin. Minä siinä sitten asiakseni otin selvittää syyn ukon nyrpistelyyn. Viittasi peukullaan seuralaistaan joka oli viehkeä pikkutyttö ja heinäkännissä kuin käki. Sanoi että sinähän 28 tiedät mieltymykseni ja tuo pirskatti ei niitä täytä, lauta on kuin kuin mikä ja pieniperseinen. Oli kuin hammastikkua olisi vetänyt...
Kauhistelin sitä siinä sitten minäkin ja toden totta pieni ja tissitönhän tuo toki oli. Kännissä sanoi siihen retkahtaneensa ja katui sitä todella syvästi.
Sanoin että elä sinä Heguli huoli, mulla on meno päällä ja haen sinulle isotissin ja heti! Pätkäbiitsiä piti kääppäri jolla oli "sivuvaunu"prätkä ja ukolle höpäjin pikku menosta. Heitin paidan päälle ja varpulit jalkaan ja kohta jo mennä paukuteltiin äijän kaa kylälle, minä ja hauva sivuvaunussa. Ei ollut ukolla äänenvaimenninta Nortonissaan mutta mitä väliä?
Huusin stopin Shadow- baarin kohdalle jossa tiesi päivystävän päivän isotissisimmän likkasen. Hänelle hätämme kerroin. Oli vielä aamuhetki ja yksin oli hän baarissa ja joutui soittamaan paikalle tuuraajan. Noh, isotissi Nortonin takatuhdolle ja taas mennä paukuteltiin..
Heguli ihasteli uutta likkastaan kyynelsilmin ja hetimiten upottikin jo nenäsensä isotissivakoon ja siellä sitten onnesta kihisi ja jätti minun työkseni lopputilin laskemisen sille hammastikkutyölle.....
Tissi- Heguli.
13
67
Vastaukset
- SielläNähdään
Loistavaa kerrontaa! Alueella taas kohta!
- puuhistatatami
Hahhah, kivaa tarinaa Pattayan arkipäivästä. mukavaa luettavaa puuduttavien haukkumisien lomassa. Sitähän on jatkunut kuukausikaupalla parin mulkun toimesta. lisää tarinoita 28x!
- mahtavaaetoletpalannut
Kiva lukea kun joku osaa kirjoittaa ihan oikeasta reaalielämästäkin Pattayan kulmilta, kun alkoi menemään liian tylsäksi tuon yhden typeryksen ja mulkun toimesta!
Mites on? Vieläkö mulukku toimii vai onko eturahasvaivat jo antaneet myöten? - kohtanähdään
mulkun toimintakyvyn voi selvittää vain matkailemalla Pattikselle. Sika Amalian edessä ei tapahdu muuta kuin vetäytyminen
- Mikäspahantappais
Onko Heguli jo siirtynyt autuaammille metsästysmaille? Kirjoitat että oli mukava kaveri.
- Heguliviomissaan
Heguli on täydessä iskussa, kiitos rauhasen hoidoista Pattayalla.
- eimikäänkakkoskatu
KIITOS 28X (vai kuinka monta reissua sulla takana jo onkaan, luulen että 50 alkaa olla kasassa).
Kiva lukea vanhojen aikojen asioista niinkuin Shadow-paarin päivystäjistä. Nehän sanoivatkin, että niiden osoite on Drinking Street. - onnellisenKOHDE
Taitaa tuo uusi hallitus olla nykypäivänä sen verran tiukkana, että höpöheinähommat pitää jättää nuorille tuonne saarille. Vaikka kyllä tytöt hoitaa ihan mitä vaan vielä nykyisinkin, kaikkea eturauhasesta alkaen.
- HeinäOnTerveellistä
Tunnen lauman goukkarityttöjä ja hengaillut heidän kanssaan vuosikausia lukemattomissa juhlissa. Ovat viime vuosina tulleet pirun araksi eikä heinää enää näy kekkereissä. Eivät halua edes puhua koko asiasta. Kytät ryösti heidät joskus 2011, tekivät ratsian ja lätkäisivät joka likalle isot sakot. Vasikka oli ilmeisesti se heinän myyjä.
Yksi tytteli tuossa taas yöllä päissään soittelikin. Kannabis ei ole ongelma kuin verotuksellisesti. Paljon turvallisempi ja terveellisempi päihde kuin viina. Kannabiksen vapautuminen on maailmalla hyvässä nousussa.
- pattayamanboobs
minkä kokoiset tissit sillä hegulilla on?
- hegulii
tissi heguli joku 180kg tynnyri joka haisee paskalle ja läähättää eikä saa naista kun Pattajalla?
- räystäsperäAmalia
tuo on hauska:
http://keskustelu.suomi24.fi/t/13594270/naimisiin-kampiassa - oikeaaelämää
Lisää Hegulia palstalle
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 604783
- 653868
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.2193350- 1143091
- 482924
- 232588
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192226Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi2542087- 381923
- 1081892