Prometheus leiri?

kymysys

Onko joku käynyt prometheus leirillä? Millainen se oli. Itse oon ajatellu että vois mennä ku en oikee oo uskonnolline. Et haluisin kuulla mielipiteitä siit et onks se hyvä.

9

115

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oiuytre

      Kieltämättä jokaisessa paikkassa on jotain mikä ei kaikille sovi
      MUTTA
      siellä koulutetaan ilmeisesti nuoria aikuistumaan ihmiseksi EIKÄ AIVOPESTÄ RIKOLLISEN KRISTINUSKON USKONTUNNUSTUKSEN KALTAISIKSI USKOVAISIKSI.

      Mielestäni on sairasta vaatia nuorta ihmistä luopumaan ihmisyydestään ja alkamaan jumaloimaan juoppoa munkkia oppeineen. Sen herra "humalan" opin mukaan on suomalsia, pieniä lapsiakin tapettu noitarovioilla herra jumalan opin antaman käskyn mukaan.
      herra on herra epäjumala jonka ensimmäistä käskyä ei ole raamatussa.
      herra kieltää itseensä uskovia palvelemasta muita kuin häntä jumalana.
      HUOM!
      Siis luterilainen EI saa palvella Jumalaa ja Jeesusta!!!
      herra Luder/Lutherin katekismus; epäjumalan ensimmäinen käsky:
      "Minä olen Herra, sinun Jumalasi. Sinulla ei saa olla muita jumalia."

      herra epäjumalanne rikollisilleen antama käsky:
      Luder/Lutherin kirje 1.8.1521
      "Ole syntinen ja tee syntiä rohkeasti, mutta usko vielä rohkeammin. Synti ei erota meitä Hänestä, vaikka sortuisimme haureuteen tai murhaan tuhansia ja tuhansia kertoja päivässä."

      Uskontunnustus EI OLE JUMALAN JA JEESUKSEN ASETTAMA NIIN KUIN EI herran ehtoollinenkaan JA ketään, lapsiakaan ei ole käsketty kastaa lapsiakin tappaneen, tapattaneen, raiskanneen jne rikollisuuden uhreiksi!
      AIVOPESTYT JÄRJETTÖMÄT PALVELEVAT RIKOLLISUUDEN herraa JUMALAN, JEESUKSEN JA PYHÄN HENGEN NIMESSÄ HEITA PILKATENA JA IHMISIEN EKSTYTTÄJINÄ JA HÄPEÄVÄT OMAA TODELLISTA paavalilais-luterilaisuuden saatanaa!

      Olet varmaan lukenut jo aivopesu uskontunnustuksen jossa joutuu luopumaan Jumalasta ja ihmisyydestään SEKÄ JÄRJESTÄÄN jotta olis YMMÄRTÄMÄTÖN uskovainen.
      USKONTUNNUSTUS JA SEN KALTAISUUS ON TÄLLAISTA....
      -järjettömyydenne:
      http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/12.html
      'Meillä ei ole järkeä'
      -Ymmärtämättömyydenne:
      'Meillä ei ole ymmärrystä'
      -Ihmisyydestänne luopuminen:
      'Me emme kykene täyttämään käskyihin sisältyvää uskon ja ehdottoman rakkauden vaatimusta.'
      'Me emme kykene noudattamaan ihmisille säädettyä lakia.'
      'Olemme syntisiä'
      Jumalasta ja Jumalan Valtakunnan kaltaisuudesta luopumisenne:
      -'Järkemme ei voi käsittää Jumalaa'
      -ero JUMALASTA; herra saatanasta uusi jumala:
      http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/15.html
      'Synti erottaa meidät elämän lähteestä, Jumalasta.'

      Jeesuksen seuraajat ovatkin kristillisiä eikä rikollisia kristittyjä:
      http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/22.html
      'Kristitty pysyy kuitenkin syntisenä elämänsä loppuun asti.'

      #
      Kristityt = Paavalin perustamien seurakuntien uskovaisia apostoleineen ja herra jumalineen joilla ei ole Jeesuksen perustamia seurakuntia eikä Jeesuksen opetuslapsia opettajina. Nk. rikollisuuden miekka sivistystä.

      Kristilliset = Jeesuksen perustamien seurakuntien Jumalan ja Jeesuksen Lain ja oppein ymmärtäväisiä järkeviä IHMISIÄ; seurakuntalaisia Jeesuksen opetuslapsineen.
      #

      Aivopesu perkeleen tavoite on turmella ihminen ja hänen Jumalan Valtakunnan kaltaisuus jonka Jeesus ilmoitti jo lapsilla olevan:
      http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/16.html
      'Järjelle ymmärrettävällä tavalla on mahdotonta selittää, miten Jumala tuli ihmiseksi.'

      IHMISTEN YMMÄRRYSTÄ historiaanne ja järjellä ajateltuna:
      "synti" = rikos
      "syntinen" = rikollinen
      "perisyntinen" = saatanaa palvelevien oppi jossa syyttömistä, lapsista ja nuorista tehdään väärää todistusta antamalla rikollisia:

      http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/22.html
      'Kristitty pysyy kuitenkin syntisenä elämänsä loppuun asti.'
      #älä anna väärää todistusta#

      Luder/luther, ei ole IHMISTEN vaan uskontunnustuksen kaltaisten JUMALASTA JA IHMISYYDESTÄ LUOPUNEIDEN JÄRJETTÖMIEN JA YMMÄRTÄMÄTTÖMIEN EKSYTETTYJEN epäjumala!

      Ei pahalla; PYYDÄN hyvää tarkoittaen kaikkien lasten ja nuorten puolesta;
      "SALLIKAA" IHMISTEN IHMISYYS!

    • JaniR

      Moi,

      Olen itse ollut vapaaehtoisena ohjaamassa leirejä 5 kertaa ja olen tykännyt tosi paljon, samoin leiriläiset. Tämän vuoden leiriläiskyselyn kouluarvosanojen keskiarvo taisi olla 9,6 eli tosi positiivista palautetta saatu leiriläisiltä.

      Lue lisää täältä: https://www.protu.fi/prometheus-leirit/leirikokemuksia tai katsele kuvia ja lue kommentteja Instagramista: instagram.com/protuleirit

    • Sippe.19

      Protu oli ihanapaikka. Löysin sieltä poikaystävän.

    • Pitääkö paikkansa että sielä saunotaan kaikki yhdessä alasti.

      • TietoaOn

        Siellä on kolme eri saunavuoroa, joista yksi on yhteinen. Porukka jakautuu eri vuoroihin.


      • Jääko paljon porukkaa tulematta tuohon yhteiseen?
        -
        Jos ois vaikka 30 osallistujaa ja 25-27 menee yhteiseen saunaan niin tuntuis et pitäis mennä kun muutkin.


      • Jappervokkki

        Ei näistä mitään tilastoja ole tehty. Yhteissaunominen on suurimmalle osalle porukasta niin vierasta, että he menevät saunaan sukupuolittain. Näin joukkopaine vaikuttaa siihen suuntaan. Yksikin poika kirjoitti netissä, että hän olisi halunnut osallistua yhteissaunaan, mutta koska kaikki muut pojat menivät keskenään saunaan, niin sitten meni hänkin.


    • näppy_poika

      Opetaanko protuleireillä masturbointia?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      95
      6876
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      29
      2696
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      33
      2283
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      84
      1960
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1681
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      6
      1487
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1377
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1351
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      8
      1304
    10. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      31
      1257
    Aihe