f-secure

???????????????

Ajattelin että pitää tehdä asialle jotain että viruksia ei enään känään tule kun ne jo yhen kerran känän lahotti.
Löysin sitte n-gagelle f-securen mobile antivirus ohjelman.
Tekeekö sillä mitään?

7

423

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jokuvaan

      Kyllä se varman ihan hyvä on. Toimiikohan toi nokia 6260 kännykässä.

      • kyiffi

        F-Secure Mobile Anti-Virus for Series 60

        Yritin saada kokeiluversion toimimaan. puhelin ilmoitti "platform not supported" ohjelma siirtyy puhelimen muistiin mutta mihinkään ei ilmesty kuvaketta joste sen voi käynnistää. Pitääkö tähänkin versioon olla WEB yhteys puhelimesta?? eli pelkkä tietokone yhteys ei riitä??

        kyiffi


      • Venalainen
        kyiffi kirjoitti:

        F-Secure Mobile Anti-Virus for Series 60

        Yritin saada kokeiluversion toimimaan. puhelin ilmoitti "platform not supported" ohjelma siirtyy puhelimen muistiin mutta mihinkään ei ilmesty kuvaketta joste sen voi käynnistää. Pitääkö tähänkin versioon olla WEB yhteys puhelimesta?? eli pelkkä tietokone yhteys ei riitä??

        kyiffi

        Lakumanne sanoo: "Ma nain sun isaas eilen kaupan tiskilla". "Joo, makin nain!" -vastasi toinen Laku

        Sudaan


    • hexan

      mistä löysit sen f-securen? ku voisin kokeilla sitä omaan gageen.. ku mulla saattaa olla jossai jutuissa viirusta.. ku on vähän hidas puhelin.. sovellukset-kansion avaaminen kestää yli minuutin ja siellä on 3pelii...

      • kyiffi

        niin että kokeiluversion voi ladata f-secure-fi sivuilta. ja rekisteröity versiokaan ei ollut kauhean kallis. Mutta mä en saanut pelittään N-gagessa??


      • hexan
        kyiffi kirjoitti:

        niin että kokeiluversion voi ladata f-secure-fi sivuilta. ja rekisteröity versiokaan ei ollut kauhean kallis. Mutta mä en saanut pelittään N-gagessa??

        mä latasin sen sieltä sivulta, laitoin gageen, hallinnasta asennus ja toimii ihan hyvin.. mikäköhän sulla sit oli siinä..??


    • Jerppu

      F-Secure ei toimi QD:ssä, eikä F_Secure ole varma, tuleeko tukea koko puhelimeen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2880
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      115
      2145
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      43
      1554
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      70
      1013
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      911
    7. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      884
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      880
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      795
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      736
    Aihe