Onko epärehellinen prostituutio väärin?

playful_kitty

Jos nainen leikkii "sivistynyttä" tai "hyvää" naista, mutta tekee sen rahan tai suosion vuoksi, onko se väärin?

https://www.youtube.com/watch?v=5xJOhYb9uyA

En millään jaksa uskoa etteikö tuo nainen olisi tehnyt tätä videota aivan muiden aspektien vuoksi kuin katsojalukujen, rahan tai sen vuoksi että hän kuvittelee pääsevänsä tämän PR-stuntin kautta jonkinlaiselle "uralle".

Rasittavia myös ne naiset jotka hankkivat paksusankaiset silmälasit sen vuoksi että he ovat vaihtaneet leiriä sen jälkeen kun he ovat kuvitelleet että nörtit olisivat jollain tapaa fiksumpia ihmisiä kuin muut.

Mutta siis onko tossa mitään väärää kun "feikkaa"? Vai onko toi ihan rehellistä touhua jos jotkut nuoremmat miehet eivät näe ton stuntin läpi? Toki toi voi olla myös kieroa peliä naisia kohtaan kun hän tässä varmasti yrittää näyttää muille ***rille miten niitä miehiä tai rahaa saadaan.

2

154

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mitestämä

Vaikea sanoa. Mutta jos joku tarjoaa kehoaan jollekulle ja se toinen on valmis antamaan vastineeksi rahaa ja/tai palveuja, mitä väärää siinä on?

Aivan turhaa potea tuskaa tai moraalista krapulaa siitä, mitä toiset tekevät. Monelle se itseään myyvä henkilö tuo todellisen portin taivaaseen ja avaa tien taas eteenpäin. Puute voi olla todella kahlitsevaa - itse olin parikymppisenä kuolla panetukseen, koska en halunnut "helppoja" naisia. Omaa tyhmyyttäni kärsin vuodesta toiseen, kunnes viimein rakastuin ex-prostituoituun.

Olemme olleet 15 vuotta naimisissa ja meillä on kaksi lasta.

• Prostituoidun rehellisyys ei suoraan vaikuta prostituution hyväksyttävyyteen. Prostituoitu myy tavallaan fantasiaa. Ethän sinä saisi prostituoidulta seksiä ilman maksua.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa

Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r
      Ikävä
      34
      5308
    2. Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta

kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.
      Maailman menoa
      484
      2474
    3. Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä

Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳
      Ikävä
      27
      1219
    4. JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!

Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t
      Kiuruvesi
      5
      992
    5. En tiedä miksi kerroin sinusta täällä

Siksi kai, kun meidän juttu on niin alkuvaiheessa, etten voi vielä puhua siitä kenellekään.
      Tunteet
      16
      947
    6. Oho! Queen of Fucking Everything villitsee - Ikean sininen luottotuote nappasi hervottoman idean!

Ikea on ajan hermoilla! Aika hauska idea ja Queen of Fucking Everything -ajatus toimii hyvin tässäkin. Lue lisää: http
      Mainonta ja markkinointi
      7
      924
    7. Nainen, tunnetko saman kuin minä

Syvän yhteyden välillämme, silloin kun se tunne tulee. Niinä hetkinä minulla on niin järjettömän suuri ikävä sinua. Ikäv
      Ikävä
      41
      802
    8. HS - Yllätyskäänne Eagle S -tutkinnassa, Supo pitää onnettomuutena

HS:n mukaan esitutkinta joudutaan todennäköisesti keskeyttämään syyttäjän päätöksellä mikäli näyttöä tahallisuudesta ei
      Maailman menoa
      193
      774
    9. Ei ois kyllä kivaa

Jos miestä ei kiinnostais ollenkaan minun seura. Aina huitelis ties missä tai olis omassa seurassaan. Kaikki muu ois kiv
      Ikävä
      3
      764
    10. Siellä taas pyörin

Nimittäin sinun paikkakunnalla mies. Mutta en vieläkään nähnyt sinua. Miksi sinä olet minulta aina piilossa?
      Tunteet
      8
      713
    Aihe