Moro..
Täytyis tehdä 0,90m * 0,90m suihkunurkkaukseen kaato. Kaivo ihan keskellä lattiaa. Riittääkö esim. 2 mm?
Lattian kaadot
6
106
Vastaukset
- lkndfdklsnf
Tasoitteena olisi Kiilto 70 lattiamassa.
- kaatuu-
1 % sanoo määräykset. Keskellä olevaan kaivoon siis 5 mm nurkista mitaten.
- rane2
Totut kyllä kaltevaankin, vähintään 1cm/metrille, valuu/kuivaa nopeammin lattia.
- Valumies
Eikös ohjeissa suositella, että vähimmäiskaltevuus on 1:100 ja kaivon vieressä n. 50 cm matkalla 1:80 kallistus.
- rak.mies3
Laattalattian kaato märkätiloissa on 15mm. metrillä. Jos kaivosta etimpään nurkkaan on se 60sm. niin 10mm. kaato on sopiva,. Vesieristeen kaivotarra pienentää aina kaatoa sen kolme milliä.
Ainakin puolet kosteiden tilojen lattioista on pilattu huonoilla kaadoilla. On jo rumannäköistä kun vesi jää seisomaan kaivon viereen. Kaatojen tekokin vaatii paljon harjoittelua, ja kaikki eivät opi sitä eden elämänsä aikana. - sitte-lattia-kuivaa
Joo, 1,5cm metrille ja kaivon ympärillä 25cm matkalla 1cm lisää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 614217
- 1053465
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj363051Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262568- 452207
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51959- 201949
- 1861817
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3941516Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91318