Ja irtisanomiset RIEHUVAT.
Ja "asuntojen hinnat nousevat" vaikka tarjonta kasvaa koko ajan.
Ja PERINNÖTKIN on jo syöty tai korvamerkitty.
Herranen aika sentään, mikä yhtälö.
Kusettaja ilmoittaa luotonannon kasvavan eli ENSIN näin:
Lapsiperhe ottaa lisää asuntolainaa
http://www.hs.fi/kuluttaja/a1413172899951
Sitten näin.
Seniori ottaa käänteisen tai tavallisen asuntolainan
http://www.hs.fi/kuluttaja/a1413172815477
Eli KUSETTAJA veikin kaiken !!!!!!!!!!!!!!!!!
Todella EPÄVARMAT ajat. Porvarit laskee palkkoja
13
<50
Vastaukset
Ensimmäisessä laskelmassa käytetyillä tuloilla onkin varaa laskea palkkaa reippaasti, vaatii nimittäin sairaanhoitajan normaalin 5000 €/kk bruttotulot.
- Keskipalkka
Keskipalkka mikä se kun se summa hihasta vedetään.
Joka ei pidä mitenkään paikkansa.
Taulukko palkat ovat taulukoissa jossa ei tuohon 5000e/kk päästä.
Tähänkö perustuu pakkolait.
Pakkolait murentaa työehtosopimukset ja alkaa työrintamalla villit vuodet
jota ei itse firmojen johtajatkaan halua,
vaan keskitetty työehtosopimus jossa sovitaan asiat.
Nyt hallitus tuhoaa kaiken jota työntekijät saavat työstään.
Sairaanhoitajille maksetaan entistä vähemmän
koulutettu henkilökunta muuttaa ulkomaille parempien palkkojen vuoksi.
Suomen valtio menettää valtavan paljon rahaa.
Mitä maksaa koulut 7ikäisestä---18v ikäiseen saakka.
Onko Suomessa tähän varaa.
Siihen samaan perustui kesälomien lomapaluu rahat kun
koulutettu työntekijä ei enää palannutkaan työpaikalle vaan muutti muualle maailmaan.
Pakkolain tultua voimaa ei päde sen jälkeen mitkään muutkaan lait Suomessa ja ulkomaan sijoittaja ei tänne rahojaan laita.
Tytöttömyys jatkuu jyrkkää nousuaan.
- Daavidin.Tähti
Ei oo todellista nämä kirjoitukset. Missä maailmassa tääkin tyyppi elää? Joku on tainnut kusettaa aloittaa mennen tullen omille kintuilleen.
- ikuisestiporvari
Eikö "Porvari" ole jo täysin vanhentunut käsite Suomessa kansalaissodan ajalta?
Jo Ranskassa oli 1700-luvulla porvareita.
https://fi.wikipedia.org/wiki/Porvaristo- pesuri
Rahanpesu on paljon tehokkaampaa toimintaa, kuin olla vain porvari.
- Moneywasher
Money washing is much more intelligent way to get rid of problems.
- Kellu.Vetola
pesuri kirjoitti:
Rahanpesu on paljon tehokkaampaa toimintaa, kuin olla vain porvari.
Kuivattaminen on ongelma. Setelit rypistyvät ikävästi pesukoneessa ja jokunen saattaa repeytyäkin. Silittämisessä ja kuivattamisessa menee liian kauan aikaa, joten en suosittele. Mun mielestä on ihan jokaisen oma asia, jos haluaa pestä rahojaan. Minä en enää jatkossa pese.
- Villitvuodet
Pakkolait Suomessa vaikka emme ole sodassa vai
onko tämä vasta alkua.
Tässä murennetaan se yhtenäisyys ja rauha
työntekijöiden ja työnantajien välillä.
Alkaa villit vuodet josta kärsii koko Suomi ja työnantajat.
Sopimuksia ei enää ole kun lain rikkojat haluavat valtuudellaan näin tehdä.
Tuleeko pakkolaki idea Suomesta vai ulkomailta ja
kuka haluaa rikkoa lain oikeuden Suomessa.
Vahva SSS joukko tekee tästä todellisuutta ja vie Suomen tuhoon.
Suomeen syntyy sekasorto tila ja kuka siitä hyötyy. - kohtamuutenkerjätään
Porvareiden tavoitteena on talouden alasajo ja luokkayhteiskunnan palauttaminen.
Tähän tähtää myös pakolaisten ottaminen.
Muitellaanpa Esko Ahon puheita siitä miten talouden alasajo on välttämätöntä.
Tyhmien äänestäjien takia tämä on hyvin lähellä toteutumista.
Tyhmille tiedoksi: tämä tilanne ei ole mikään sattuma.- Einari.Vattulainen
Taidat laskea ittes tyhmien joukkoon. Ei se ole sattumaa, että tyhmä täällä ulvoo.
- Lestankosto
Taidan lähteä ostamaan savelle telttaa lestoilta!
- 22344kkk
Kannattaa katsoa viimeinen ylen ykkösaamujuttu missä Suomen pankin johtaja Erkki Liikanen kertoo näkemyksensä Sumen talouden tilasta ja kehityskulusta tähän pisteeseen perustaen pankin toimesta tehtyihin analyyseihin. Nää asiat eivät todellakaan ole mitään teoreettisen fysiinkan luokkaa olevia vaikeusasteeltaan, eikä edes sinne päinkään. Ihan tavallisella maalaisjärjellä näitä talousasioita voi ja nimenomaan pitääkin ymmärtää.
- Pelleily_seis
Loistava veto porvarihallitukseltamme. Ensin ammattiliitot kieltäytyivät neuvottelemasta hallituksen kanssa, ja nyt neuvottelemaan haluavat kaikki, kun vähän pakkokorttia vilauteltiin. Esimerkillistä toimintaa. Juuri näin saadaan asioiden hoitoon vauhtia. Kaikkihan ovat samaa mieltä siitä, että jotain pitää tehdä.
Pahinta asiassa on, että tyhmin osa kansasta upposi taas kuin mätä soutuvene tähän vedätykseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291343
- 100871
- 75703
- 51595
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa13501ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40474Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30417Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384- 25381