Todella EPÄVARMAT ajat. Porvarit laskee palkkoja

näinkusettajaviekaiken

Ja irtisanomiset RIEHUVAT.

Ja "asuntojen hinnat nousevat" vaikka tarjonta kasvaa koko ajan.
Ja PERINNÖTKIN on jo syöty tai korvamerkitty.


Herranen aika sentään, mikä yhtälö.

Kusettaja ilmoittaa luotonannon kasvavan eli ENSIN näin:
Lapsiperhe ottaa lisää asuntolainaa
http://www.hs.fi/kuluttaja/a1413172899951


Sitten näin.
Seniori ottaa käänteisen tai tavallisen asuntolainan
http://www.hs.fi/kuluttaja/a1413172815477

Eli KUSETTAJA veikin kaiken !!!!!!!!!!!!!!!!!

13

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ensimmäisessä laskelmassa käytetyillä tuloilla onkin varaa laskea palkkaa reippaasti, vaatii nimittäin sairaanhoitajan normaalin 5000 €/kk bruttotulot.

      • Keskipalkka

        Keskipalkka mikä se kun se summa hihasta vedetään.
        Joka ei pidä mitenkään paikkansa.
        Taulukko palkat ovat taulukoissa jossa ei tuohon 5000e/kk päästä.
        Tähänkö perustuu pakkolait.
        Pakkolait murentaa työehtosopimukset ja alkaa työrintamalla villit vuodet
        jota ei itse firmojen johtajatkaan halua,
        vaan keskitetty työehtosopimus jossa sovitaan asiat.
        Nyt hallitus tuhoaa kaiken jota työntekijät saavat työstään.
        Sairaanhoitajille maksetaan entistä vähemmän
        koulutettu henkilökunta muuttaa ulkomaille parempien palkkojen vuoksi.
        Suomen valtio menettää valtavan paljon rahaa.
        Mitä maksaa koulut 7ikäisestä---18v ikäiseen saakka.
        Onko Suomessa tähän varaa.
        Siihen samaan perustui kesälomien lomapaluu rahat kun
        koulutettu työntekijä ei enää palannutkaan työpaikalle vaan muutti muualle maailmaan.
        Pakkolain tultua voimaa ei päde sen jälkeen mitkään muutkaan lait Suomessa ja ulkomaan sijoittaja ei tänne rahojaan laita.
        Tytöttömyys jatkuu jyrkkää nousuaan.


    • Daavidin.Tähti

      Ei oo todellista nämä kirjoitukset. Missä maailmassa tääkin tyyppi elää? Joku on tainnut kusettaa aloittaa mennen tullen omille kintuilleen.

    • ikuisestiporvari
      • pesuri

        Rahanpesu on paljon tehokkaampaa toimintaa, kuin olla vain porvari.


      • Moneywasher

        Money washing is much more intelligent way to get rid of problems.


      • Kellu.Vetola
        pesuri kirjoitti:

        Rahanpesu on paljon tehokkaampaa toimintaa, kuin olla vain porvari.

        Kuivattaminen on ongelma. Setelit rypistyvät ikävästi pesukoneessa ja jokunen saattaa repeytyäkin. Silittämisessä ja kuivattamisessa menee liian kauan aikaa, joten en suosittele. Mun mielestä on ihan jokaisen oma asia, jos haluaa pestä rahojaan. Minä en enää jatkossa pese.


    • Villitvuodet

      Pakkolait Suomessa vaikka emme ole sodassa vai
      onko tämä vasta alkua.
      Tässä murennetaan se yhtenäisyys ja rauha
      työntekijöiden ja työnantajien välillä.
      Alkaa villit vuodet josta kärsii koko Suomi ja työnantajat.
      Sopimuksia ei enää ole kun lain rikkojat haluavat valtuudellaan näin tehdä.
      Tuleeko pakkolaki idea Suomesta vai ulkomailta ja
      kuka haluaa rikkoa lain oikeuden Suomessa.
      Vahva SSS joukko tekee tästä todellisuutta ja vie Suomen tuhoon.
      Suomeen syntyy sekasorto tila ja kuka siitä hyötyy.

    • kohtamuutenkerjätään

      Porvareiden tavoitteena on talouden alasajo ja luokkayhteiskunnan palauttaminen.
      Tähän tähtää myös pakolaisten ottaminen.
      Muitellaanpa Esko Ahon puheita siitä miten talouden alasajo on välttämätöntä.
      Tyhmien äänestäjien takia tämä on hyvin lähellä toteutumista.
      Tyhmille tiedoksi: tämä tilanne ei ole mikään sattuma.

      • Einari.Vattulainen

        Taidat laskea ittes tyhmien joukkoon. Ei se ole sattumaa, että tyhmä täällä ulvoo.


    • Lestankosto

      Taidan lähteä ostamaan savelle telttaa lestoilta!

    • 22344kkk

      Kannattaa katsoa viimeinen ylen ykkösaamujuttu missä Suomen pankin johtaja Erkki Liikanen kertoo näkemyksensä Sumen talouden tilasta ja kehityskulusta tähän pisteeseen perustaen pankin toimesta tehtyihin analyyseihin. Nää asiat eivät todellakaan ole mitään teoreettisen fysiinkan luokkaa olevia vaikeusasteeltaan, eikä edes sinne päinkään. Ihan tavallisella maalaisjärjellä näitä talousasioita voi ja nimenomaan pitääkin ymmärtää.

    • Pelleily_seis

      Loistava veto porvarihallitukseltamme. Ensin ammattiliitot kieltäytyivät neuvottelemasta hallituksen kanssa, ja nyt neuvottelemaan haluavat kaikki, kun vähän pakkokorttia vilauteltiin. Esimerkillistä toimintaa. Juuri näin saadaan asioiden hoitoon vauhtia. Kaikkihan ovat samaa mieltä siitä, että jotain pitää tehdä.

      Pahinta asiassa on, että tyhmin osa kansasta upposi taas kuin mätä soutuvene tähän vedätykseen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      871
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      703
    4. 51
      595
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      501
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      417
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe