tupla laajakaista

Harska

Hei,

mikä tuplalaajakaistan tarkoitus on.? Minulla on kodin pöytätietokoneiden lisäksi isonäyttöinen puhelin, jossa 4g toimii eli käytän sitä sekä tabletin korvikkena että tarvittaessa läppärin mokkulana. En siis tee mokkulalla tai erillisellä laajakaistasimillä mitään.

Miksi ette tarjoa tuplalaajakaistaa, joka toimii seinästä kotona ja kodin ulkopuolella 4g-puhelimesta? Ainakin ystäväpiirissäni ko. vaihtoehdolle olisi kysyntää.

3

330

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • cfvgbvf

Jaa, no meillä se on justiinsa koti-adsl ja puhelimen netti.

• Funtsin

Olen pähkäillyt samaa koska olen päivittämässä laitteitani.

Kauppias sanoi, että puhelimen akku ei muka kestäisi? Ja siksi tulisi kalliimmaksi.
      Ymmärrän että kun puhuu paljon niin akku tyhjenee nopeasti. Mutta eikös akulle tee hyvää useat lataukset?

Puhelimen ollessa nettiyhteytena (wlan?) niin ei kait se kulu paljoakaan enemmän kuin ollessaan valmiustilassa?

• ismo_h

Joo, tuo tuplakaista on kyllä ihan älytön. Miksi ei voi ottaa pelkkää laajakaistaa kotiin vaan on pakko ottaa myös tuo 4g sim-kortti? Olettaako DNA, että kaikilla ihmisillä olisi tabletti?? Ärsyttää maksaa tyhjästä kun puhelimessa kuitenkin on jo 4g netti, kuten varmaan kaikilla muillakin... Taas kerran DNA kusettaa kuluttajia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan

Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs
      Ikävä
      48
      1251
    2. Maskuliininen herrasmies

Tekee aloitteen. 🌸
      Ikävä
      158
      1077
    3. Oletko valmis? Meidän tarinaan

Rakastan sinua ❤️
      Ikävä
      61
      935
    4. Unelmoin päivästä, jolloin voimme olla yhdessä.

Niin pieni kuin sydän onkin, sä oot siellä ja ne mun isot tunteet sua kohtaan ❤️Sydämeni sykähtää joka kerta kun sut nää
      Ikävä
      27
      746
    5. Ollaanko me tyhmiä mies?

Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä
      Tunteet
      51
      731
    6. Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti "En pystynyt olemaan siellä enää"

Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti – "En pystynyt olemaan siellä enää" Ennen sotaväki oli
      Maailman menoa
      178
      729
    7. Kiinni on siekkilän yliajaja

Eilen illalla saatu kiinni Varsinais-Suomessa tämä henkilö.
      Mikkeli
      8
      722
    8. Näyttävin pariskunta

Ketkä lie tällä kylällä kääntää päät?
      Suomussalmi
      11
      719
    9. Kannattaako kaikki Abrahamilaiset uskonnot jättää?

Ja seurata jotain ihan muuta?
      Hindulaisuus
      346
      708
    10. Kamalateltta

Kalateltta... Kuivia,kylmiä, suolattomia muikkuja kalliiseen hintaa. Viimeinen kerta kun käyn syömässä tuolla. Edellise
      Kuhmo
      11
      661
    Aihe