Tositeveeprinsessa Sofia Kristina os Hellqvist Ruotsista on ostanut luxuskämpän Etelä-Afrikasta.
Sofian luxuskämppä
11
82
Vastaukset
- entässitte
Joo luettin lehdestä
- sådärtack
Linkkejä, että näkee sisustuksen ja maisemat.
- eihyväollenkaan
Huolestuttavinta tässä Sofiassa on se että hän on jooga-ohjaaja että harrastaa tatuointeja.
Lukekaa joogasta täällä:
http://www.bibelfokus.se/fi/jooga
Tatuoinnit on kielletty jo Mooseksen kirjassa.
Samoin piersingit.
Nyt on Ruotsi saanut prinsessan, joka toimii kristinuskon vastaisesti.
Mitähän tästä seuraa?
Prinssi Carl Philip on aika "löllö", ei erikoisen miehekäs mun mielestä.
Toisaalta ymmärtää, - on saanut kasvaa, ja ei oo tarvinnut milloinkaan tehdä kunnon miesten työtä (kuten ei kuningaskaan).
Hyvä että Suomella ei oo näitä kuninkaallisia, vaan ollaan ihan tavallista porukkaa ja jokaisen on itse ansaittava ansionsa.- kivi-paperi-sakset
Totta turiset. Prinssissä ei ole karismaa tai persoonallisuutta, joka vetoaisi millään tavalla. "Rinsessa" muistuttaa täkäläistä wt- salarakas-nakumallia kiipimisineen. Paperinukke nai toisen paperinuken. Kummallakin taitaa olla ns. kallis maku.
- oooon
Paitsi, salarakas on kaunis
- kunpahanihmettelen
Sofia sai muuten 7000 euron Rolex-kellon lahjaksi Carl Philipiltä, kyllä kannattaa katsoa aikaa nyt.
On se kumma, että mies ei oo päivääkään rehellistä työtä tehnyt, mutta on varaa...
Voiko joku keksiä syyn, miksi näin on?
Tavan raataja on tyytyväinen, jos saa jonkinlaisen kellon ja nää työtätekemättömät jehut ostaa noin vain 7000 Rolexin, laukut maksaa siinä 10000 euroa jne.- köyhäntoive
Eikö olekin kurjaa, kun ei ole saanut prinssiä puolisokseen? Mutta älä murehdi, voit löytää rikkaan miehen, joka ostaa sullekin Rolexin.
- entartte
En kyllä haluaisi sellaista tyhjäntoimittajaprissiä, ei oo mitään särmää "miehessä", enkä tartte Rolexiakaan. Yleisitä kelloista näkee ajan ja iphonesta.
Ja mitä nää rikkaat miehet ovat sitten?
Saitoja, itserakkaita, elostelijoita, - en tartte.
Sellainen kunnon rehti suomalainen mies kyllä kelpaisi1- hehheeeeeehköh
Ja suomi miehissäkö noita piirteitä ei ole ? Noita piirteitä ei ole rinnsissäkään
Oovaa ilman miestä ehkä parempi nii
Vai eikö ulkonäkö riitä
- oonmieluumminiliman
Ei riitä ulkonäkö!
Mieluummin oon ilman paperinukkeja! - ihansiistotta
Luxusjaluxus. Ei Me ollaan ihan parhaimman näkösiä tämä totta mutta me asutaaan ihan työväenluokankarkeimmilla alueilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984