Eturauhasen ja siemenrakkuloiden hieronnasta

etu.rauhanen

13

2693

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • realisti-

      Saitilta tulee koneelle virus, älkää menkö

      • etu.rauhanen

        Minulla on f-secure koneella ja en saanut mitään virusvaroitusta?!
        Yhtä kaikki, tulostin tekstin edelleen pdf-muotoon ja tallensin sen box.com:iin.
        Nyt ei takuulla ole viruksia.
        https://app.box.com/s/rw8tv4lui11ngzkx5njikik6zt0v70zk

        Tekstin on kirjoittanut urologian professori K. J. Oravisto vuonna 1959.


    • lukasin

      Mielenkiintoinen kirjoitus.

    • Eturauhasen hierontaa on käytetty pitkään ainoana hoitomuotona kroonistuneen eturauhasen tulehduksen hoitoon. Antibioottien yleistyessä tuo hoitomuoto jäi lähes kokonaan pois ja monet lääkärit pitävät sitä edelleen"huuhaana". Mutta monet asiasta kärsivät miehet uskaltavat nyt taas rohkeasti kokeilla sitä ja yllättävän moni on saanut siitä apua kiusalliseen ja hankalaan vaivaan. Eturauhasen hieronta on hyvä ja turvallinen keino auttaa itseään mutta se pitää tapahtua oikealla tavalla muuten se ei auta ja voi jopa pahentaa tilannetta.

      • kummastellen

        taidat olla tuossa spesialisti. käykö muuten naisia paljonkin vähemmän vai ei ollenkaan vastaanotollasi?


    • väliinvaivaa

      Mitenkäs tuon hieronnan aikana tuleko erektio ja kenties jopa siemensyöksy, luulis purkautumisen helpottavan tilannetta entisestään?
      Netistä olen katsonut videoita hieronnasta ja niissä ainakin roiskuu!

    • rauhanen

      Luulisi että ainakin erektio olisi yleinen?!
      Minulle sama kunhan se hemmetin jomotus helpottaisi

    • kaikki riippuu ihan hierottavasta, jos kovin herkkä kaveri, voi jopa laueta kesken hieronnan, mutta erektio on suht normaali reaktio. Muistakaa ettei niitä kuitenkaan tarvitse jännittää koska liika jännitys vie hieronnan hyötyä pois.

      • tuplaerektio

        suht normaali? mikä on normaalia täysin?


    • eteenvie

      Voiko hieroa ulkoapäin siis välilihan puolelta?

    • etuoksa

      Kokonaisvaltainen hieronta on parasta.

    • omakokemus

      En ole saanut koskaan erektiota kun minua on hierottu eturauhasesta. Aluksi eturauhanen tuntuu kipeältä kun sitä hieroo ja tuntuu kuin kuset tulisi just, vaikka mitään sitten ei tuu. Hieronnan jälkeen on välilihan alueella vähemmän kipua ja jomotusta. Ei varmaan kaikille hieronta sovi mutta itselleni se sopii. Kerran viikossa
      eturauhanen hierotaan ja oireet pysyy hyvin poissa, se vielä pitää muistaa ettei kylmetä rauhasta kun on talvi tulossa. Netistä löytyy hyviä ohjeita hierontaan, jos
      on tyttökaveri tai vaimo niin häntä voi pyytää hieromaan.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      112
      8751
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2623
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      128
      2361
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1989
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1736
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1540
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1487
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      9
      1427
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1296
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1219
    Aihe