Eturauhasen ja siemenrakkuloiden hieronnasta

etu.rauhanen

13

2806

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • realisti-

Saitilta tulee koneelle virus, älkää menkö

• etu.rauhanen

Minulla on f-secure koneella ja en saanut mitään virusvaroitusta?!
        Yhtä kaikki, tulostin tekstin edelleen pdf-muotoon ja tallensin sen box.com:iin.
        Nyt ei takuulla ole viruksia.
        https://app.box.com/s/rw8tv4lui11ngzkx5njikik6zt0v70zk

Tekstin on kirjoittanut urologian professori K. J. Oravisto vuonna 1959.

• lukasin

Mielenkiintoinen kirjoitus.

• Eturauhasen hierontaa on käytetty pitkään ainoana hoitomuotona kroonistuneen eturauhasen tulehduksen hoitoon. Antibioottien yleistyessä tuo hoitomuoto jäi lähes kokonaan pois ja monet lääkärit pitävät sitä edelleen"huuhaana". Mutta monet asiasta kärsivät miehet uskaltavat nyt taas rohkeasti kokeilla sitä ja yllättävän moni on saanut siitä apua kiusalliseen ja hankalaan vaivaan. Eturauhasen hieronta on hyvä ja turvallinen keino auttaa itseään mutta se pitää tapahtua oikealla tavalla muuten se ei auta ja voi jopa pahentaa tilannetta.

• kummastellen

taidat olla tuossa spesialisti. käykö muuten naisia paljonkin vähemmän vai ei ollenkaan vastaanotollasi?

• väliinvaivaa

Mitenkäs tuon hieronnan aikana tuleko erektio ja kenties jopa siemensyöksy, luulis purkautumisen helpottavan tilannetta entisestään?
      Netistä olen katsonut videoita hieronnasta ja niissä ainakin roiskuu!

• rauhanen

Luulisi että ainakin erektio olisi yleinen?!
      Minulle sama kunhan se hemmetin jomotus helpottaisi

• kaikki riippuu ihan hierottavasta, jos kovin herkkä kaveri, voi jopa laueta kesken hieronnan, mutta erektio on suht normaali reaktio. Muistakaa ettei niitä kuitenkaan tarvitse jännittää koska liika jännitys vie hieronnan hyötyä pois.

• tuplaerektio

suht normaali? mikä on normaalia täysin?

• eteenvie

Voiko hieroa ulkoapäin siis välilihan puolelta?

• etuoksa

Kokonaisvaltainen hieronta on parasta.

• omakokemus

En ole saanut koskaan erektiota kun minua on hierottu eturauhasesta. Aluksi eturauhanen tuntuu kipeältä kun sitä hieroo ja tuntuu kuin kuset tulisi just, vaikka mitään sitten ei tuu. Hieronnan jälkeen on välilihan alueella vähemmän kipua ja jomotusta. Ei varmaan kaikille hieronta sovi mutta itselleni se sopii. Kerran viikossa
      eturauhanen hierotaan ja oireet pysyy hyvin poissa, se vielä pitää muistaa ettei kylmetä rauhasta kun on talvi tulossa. Netistä löytyy hyviä ohjeita hierontaan, jos
      on tyttökaveri tai vaimo niin häntä voi pyytää hieromaan.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      19
      2460
    2. 148
      2214
    3. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      29
      2132
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      52
      2109
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      20
      1674
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      387
      1583
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      96
      1506
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      277
      1388
    9. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1369
    10. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      130
      1346
    Aihe