Eturauhasen ja siemenrakkuloiden hieronnasta

etu.rauhanen

13

2812

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • realisti-

Saitilta tulee koneelle virus, älkää menkö

• etu.rauhanen

Minulla on f-secure koneella ja en saanut mitään virusvaroitusta?!
        Yhtä kaikki, tulostin tekstin edelleen pdf-muotoon ja tallensin sen box.com:iin.
        Nyt ei takuulla ole viruksia.
        https://app.box.com/s/rw8tv4lui11ngzkx5njikik6zt0v70zk

Tekstin on kirjoittanut urologian professori K. J. Oravisto vuonna 1959.

• lukasin

Mielenkiintoinen kirjoitus.

• Eturauhasen hierontaa on käytetty pitkään ainoana hoitomuotona kroonistuneen eturauhasen tulehduksen hoitoon. Antibioottien yleistyessä tuo hoitomuoto jäi lähes kokonaan pois ja monet lääkärit pitävät sitä edelleen"huuhaana". Mutta monet asiasta kärsivät miehet uskaltavat nyt taas rohkeasti kokeilla sitä ja yllättävän moni on saanut siitä apua kiusalliseen ja hankalaan vaivaan. Eturauhasen hieronta on hyvä ja turvallinen keino auttaa itseään mutta se pitää tapahtua oikealla tavalla muuten se ei auta ja voi jopa pahentaa tilannetta.

• kummastellen

taidat olla tuossa spesialisti. käykö muuten naisia paljonkin vähemmän vai ei ollenkaan vastaanotollasi?

• väliinvaivaa

Mitenkäs tuon hieronnan aikana tuleko erektio ja kenties jopa siemensyöksy, luulis purkautumisen helpottavan tilannetta entisestään?
      Netistä olen katsonut videoita hieronnasta ja niissä ainakin roiskuu!

• rauhanen

Luulisi että ainakin erektio olisi yleinen?!
      Minulle sama kunhan se hemmetin jomotus helpottaisi

• kaikki riippuu ihan hierottavasta, jos kovin herkkä kaveri, voi jopa laueta kesken hieronnan, mutta erektio on suht normaali reaktio. Muistakaa ettei niitä kuitenkaan tarvitse jännittää koska liika jännitys vie hieronnan hyötyä pois.

• tuplaerektio

suht normaali? mikä on normaalia täysin?

• eteenvie

Voiko hieroa ulkoapäin siis välilihan puolelta?

• etuoksa

Kokonaisvaltainen hieronta on parasta.

• omakokemus

En ole saanut koskaan erektiota kun minua on hierottu eturauhasesta. Aluksi eturauhanen tuntuu kipeältä kun sitä hieroo ja tuntuu kuin kuset tulisi just, vaikka mitään sitten ei tuu. Hieronnan jälkeen on välilihan alueella vähemmän kipua ja jomotusta. Ei varmaan kaikille hieronta sovi mutta itselleni se sopii. Kerran viikossa
      eturauhanen hierotaan ja oireet pysyy hyvin poissa, se vielä pitää muistaa ettei kylmetä rauhasta kun on talvi tulossa. Netistä löytyy hyviä ohjeita hierontaan, jos
      on tyttökaveri tai vaimo niin häntä voi pyytää hieromaan.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      4
      2447
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      116
      1617
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      36
      1356
    4. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      156
      1181
    5. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1095
    6. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      113
      1082
    7. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      105
      1044
    8. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      57
      1041
    9. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      46
      909
    10. Vaikutat mukavalta ja

hyväsydämiseltä ihmiseltä. Oltais oltu hyvät kaverit. ❤️
      Ikävä
      60
      882
    Aihe