Eckerö Linen tupakan hinta

RöökiMuija

Hei,

Onko tietoa mitä kartonki tupakkaa maksaa m/s Finlandialla tällä hetkellä?

94

12312

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • On-tietoa

      Kyllä on tietoa, mitä kartonki tupakkaa maksaa m/s Finlandialla tällä hetkellä.

      • On.tietoa

        Joo niin on.


    • Ei_ole

      Eipä ole, eikä ole enää tarvettakaan, lopetin tupakoinnin noin viisi vuotta takaisin, lopeta sinäkin, pääset yhdestä päänvaivastasi: syöpäkääryleiden hinnat (ja monesta muustakin samalla, ihan vain huomaamattasi).
      Tiesitkö mistä tunnistaa tupakoitsijan hänen kävellessään sinua vastaan, se paskakrääsä mitä tupakoitsija vetää perässään (ai niin, ethän sinä tupakoitsijana moista huomaa), valitat vain "oikeuksistasi" joita sinulla pitäisi olla tupakoimattomiin ihmisiin verrattuna tupakoitsijana ...

      • RöökiMuija

        Jeps, tuhannet kiitokset miellyttävistä vastauksistanne. Sivistyksenne tason näkee kirjoituksistanne.
        En tietääkseni vedä mitään paskakrääsää perässäni. Ehkä nyt puhut omista kokemuksistasi. Olet ilmeisesti niin epäsiisti ihminen, että paskanhaju kulkee perässäsi missä sitten kuljetkin.

        Olen ns huomaavainen tupakoitsija, joten en myöskään vaadi mitään oikeuksia enkä valita.

        Oikein mukavaa syksyn jatkoa teille vastaajille!


      • Ei_ole
        RöökiMuija kirjoitti:

        Jeps, tuhannet kiitokset miellyttävistä vastauksistanne. Sivistyksenne tason näkee kirjoituksistanne.
        En tietääkseni vedä mitään paskakrääsää perässäni. Ehkä nyt puhut omista kokemuksistasi. Olet ilmeisesti niin epäsiisti ihminen, että paskanhaju kulkee perässäsi missä sitten kuljetkin.

        Olen ns huomaavainen tupakoitsija, joten en myöskään vaadi mitään oikeuksia enkä valita.

        Oikein mukavaa syksyn jatkoa teille vastaajille!

        "En tietääkseni vedä mitään paskakrääsää perässäni. Ehkä nyt puhut omista kokemuksistasi"

        Huomasthan jotta kirjoitin ettet sitä tupakoitsijana itse itsestäsi huomaa, ja sinähän varmistit tuon havaintoni tupakoivista ihmisistä, tupakoimattomalla on parempi hajuaisti, tupakoitsijalla ei voi sanoa edes olevan hajuaistia, ethän haista edes vaatteissasi olevaa tupakan paskan krääsää, .

        Lopeta tupakointi ajoissa, ennen kuin se lopettaa sinut, niin ja tämä palsta on tarkoitettu keskusteluun laivamatkailusta, ei röökin hinnan kyselyyn, et siis ole kovinkaan huomaavainen, röökinhimo estää sinulta sen.

        Kyllähän nyt valitat kun kerrotaan millainen olet tupakoimattoman , entisen tupakoitsijan näkemänä, et erotu muista tupakoitsijoista, sen kertoo jo tämä, lähinnä ilmeisesti vitsinä itsestäsi kertoma: "Olen ns huomaavainen tupakoitsija, joten en myöskään vaadi mitään oikeuksia enkä valita." kaikki noista meni metsään jo yllä olevassa kommentissasi, tupakoiva ihminen ei osaa ottaa muita huomioon tupakan himoissaan!


      • RöökiMuija

        Olet moukka! Sinulle ei kuulu minun polttamiseni, et ole joutunut yhtään savuketta minulle ostamaan. Olen ihan omilla rahoillani ne ostanut. Miksi sinulla on niin paha olo, että sinun täytyy tulla tällaisia asiattomia kommentteja kirjoittamaan? Hanki itsellesi apua, eiköhän sossu jonkun terapeutin sinulle maksa.


      • Näinhän_se_mennee
        RöökiMuija kirjoitti:

        Olet moukka! Sinulle ei kuulu minun polttamiseni, et ole joutunut yhtään savuketta minulle ostamaan. Olen ihan omilla rahoillani ne ostanut. Miksi sinulla on niin paha olo, että sinun täytyy tulla tällaisia asiattomia kommentteja kirjoittamaan? Hanki itsellesi apua, eiköhän sossu jonkun terapeutin sinulle maksa.

        "Olet moukka! Sinulle ei kuulu minun polttamiseni"

        Ei se kuulukkaan, se vain näkyy ja haisee olemuksestasi


      • Anonyymi

        Oliko mielestäsi vastauksesi fiksu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oliko mielestäsi vastauksesi fiksu.

        Erinomainen.

        Aloitus taas ei ollut. On EU-direktiivin vastainen.


      • Anonyymi
        RöökiMuija kirjoitti:

        Olet moukka! Sinulle ei kuulu minun polttamiseni, et ole joutunut yhtään savuketta minulle ostamaan. Olen ihan omilla rahoillani ne ostanut. Miksi sinulla on niin paha olo, että sinun täytyy tulla tällaisia asiattomia kommentteja kirjoittamaan? Hanki itsellesi apua, eiköhän sossu jonkun terapeutin sinulle maksa.

        Kuulemma laivalla 58 euroa röökimuija


      • Anonyymi
        Näinhän_se_mennee kirjoitti:

        "Olet moukka! Sinulle ei kuulu minun polttamiseni"

        Ei se kuulukkaan, se vain näkyy ja haisee olemuksestasi

        Haiseehan se viinakin 58euroa kartonki


    • Kartonki maksaa 32€. Siinä ei ole Suomalaisia merkintöjä

      • Mitkä-kuusi-laivaa

        http://keskustelu.suomi24.fi/t/13780689/mika-on-paras-laiva-tallinnaan-paivareissulle#comment-80611314

        "Pakettiautomaatti

        4.9.2015 13:17

        Tallinnaanhan pääsee kuudella eri Tallinkin laivalla (huom. olemme Suomi24:ssä) joten voisitko tarkentaa hieman???"

        http://keskustelu.suomi24.fi/t/13780689/mika-on-paras-laiva-tallinnaan-paivareissulle#comment-80612783

        "Totesin vain että Tallinnaan pääsee kuudella eri Tallinkin laivalla...."

        Voi voi. Eikös mennytkään kikkailusi kuin Strömsössä? Ylläpito ei pyynnöistäsi huolimatta poistanutkaan mokailujasi.

        Joten: mitkä kuusi laivaa?

        Ketjun aihehan oli "Mikä on paras laiva Tallinnaan päiväreissulle". Joten kyse on vain päiväristeilyistä!

        Joten: mitkä kuusi laivaa?


      • Mitkä-kuusi-laivaa kirjoitti:

        http://keskustelu.suomi24.fi/t/13780689/mika-on-paras-laiva-tallinnaan-paivareissulle#comment-80611314

        "Pakettiautomaatti

        4.9.2015 13:17

        Tallinnaanhan pääsee kuudella eri Tallinkin laivalla (huom. olemme Suomi24:ssä) joten voisitko tarkentaa hieman???"

        http://keskustelu.suomi24.fi/t/13780689/mika-on-paras-laiva-tallinnaan-paivareissulle#comment-80612783

        "Totesin vain että Tallinnaan pääsee kuudella eri Tallinkin laivalla...."

        Voi voi. Eikös mennytkään kikkailusi kuin Strömsössä? Ylläpito ei pyynnöistäsi huolimatta poistanutkaan mokailujasi.

        Joten: mitkä kuusi laivaa?

        Ketjun aihehan oli "Mikä on paras laiva Tallinnaan päiväreissulle". Joten kyse on vain päiväristeilyistä!

        Joten: mitkä kuusi laivaa?

        Millä kuudella tallinkin laivalla pääsee tallinnaan 5 löytyy helpolla se kuudes on AAVELAIVA jolla kukaan palstalta ei ole käynyt, tai jos on käynyt/matkustanut ei muista matksta mitään


      • Tervaakoneeseen

        Hinta riippuu varmaan röökimerkistä/laadusta...
        Tallinkilla Kent oli 35€, mallu ehkä hieman halvempi.
        Joka tapauksessa hinnat ovat vuosien mittaan nousseet reilusti, Merekeskuksesta tuon Kentin sai v-02 15€lla, tosin saattoi osin olla valuuttaetua viron oman rahan aikaan.

        Mikäli taas kiinnostaa Tallinkin Tallinnaan kulkevat alukset
        http://www.tallink.ee/vali-reis
        ja valikosta "meie laevad"
        Pakettihan ei kertonut niiden lähtevän Helsingistä ja voi etsiskellä yhä sitä 6tta.


      • Mitkä-kuusi-laivaa
        Pakettiautomaatti kirjoitti:

        Millä kuudella tallinkin laivalla pääsee tallinnaan 5 löytyy helpolla se kuudes on AAVELAIVA jolla kukaan palstalta ei ole käynyt, tai jos on käynyt/matkustanut ei muista matksta mitään

        Niin, ne nimet. Siis ne laivat, jotka tekevät päiväristeilyjä Tallinnaan.

        Olet siis keksinyt kaksi aavelaivaa, sillä todellisiahan on vain neljä. Siksi kiemurtelet kuin mato koukussa.


      • Mitkä-kuusi-laivaa

        Taitavat muutkin tietosi olla yhtä "päteviä" kuin tietosi kuudesta Tallinnaan päiväristeilyjä tekevästä laivasta. Siis Helsingistä Tallinnaan.


      • Olet-osaamatonkin
        Pakettiautomaatti kirjoitti:

        Millä kuudella tallinkin laivalla pääsee tallinnaan 5 löytyy helpolla se kuudes on AAVELAIVA jolla kukaan palstalta ei ole käynyt, tai jos on käynyt/matkustanut ei muista matksta mitään

        Et ole vieläkään oppinut ymmärtämään lukemaasi!

        Aloittajan kysymys kuului "Onko tietoa ...", ei suinkaan "mitä maksaa ...".

        Et siis osannut vastata kysymykseen.


      • Tervaakoneeseen kirjoitti:

        Hinta riippuu varmaan röökimerkistä/laadusta...
        Tallinkilla Kent oli 35€, mallu ehkä hieman halvempi.
        Joka tapauksessa hinnat ovat vuosien mittaan nousseet reilusti, Merekeskuksesta tuon Kentin sai v-02 15€lla, tosin saattoi osin olla valuuttaetua viron oman rahan aikaan.

        Mikäli taas kiinnostaa Tallinkin Tallinnaan kulkevat alukset
        http://www.tallink.ee/vali-reis
        ja valikosta "meie laevad"
        Pakettihan ei kertonut niiden lähtevän Helsingistä ja voi etsiskellä yhä sitä 6tta.

        Aijaa, että tallinkillakin on Eckerölinen laivoja? Mitä vittua sä sössötät?


      • Mitkä-kuusi-laivaa
        Pakettiautomaatti kirjoitti:

        Aijaa, että tallinkillakin on Eckerölinen laivoja? Mitä vittua sä sössötät?

        Ai että mä nautin tosta sun luikertulastas. Taitaa sua pänniä ihan vitusti oma huolimattomuutes. Etkä kehtaa moista tunnustaa, koska pelkäät nolaavasi itsesi muiden silmissä.

        No hyvä. Mitkä siis ovat ne kaksi Tallinkin laivaa ja lisä'ksi ne neljä aavelaivaa, joita kukaan muu ei siis ole nähnyt.


      • Mitkä-kuusi-laivaa kirjoitti:

        Ai että mä nautin tosta sun luikertulastas. Taitaa sua pänniä ihan vitusti oma huolimattomuutes. Etkä kehtaa moista tunnustaa, koska pelkäät nolaavasi itsesi muiden silmissä.

        No hyvä. Mitkä siis ovat ne kaksi Tallinkin laivaa ja lisä'ksi ne neljä aavelaivaa, joita kukaan muu ei siis ole nähnyt.

        Eiku se 1 laiva on vaan "aavelaiva" joka menee Tallinnaan, mutta KUKAAN palstalla ei ole siellä käynyt tai ainakaan muista reissusta mitään


      • Mitkä-kuusi-laivaa
        Pakettiautomaatti kirjoitti:

        Eiku se 1 laiva on vaan "aavelaiva" joka menee Tallinnaan, mutta KUKAAN palstalla ei ole siellä käynyt tai ainakaan muista reissusta mitään

        Joten kiemurtele tuskissasi!

        Siis laivojen nimet.

        Aivan, oletkin jo havainnut, ettet pysty nimeämiseen.

        Tunnusta tietämättömyytesi, kurja!


      • Mitkä-kuusi-laivaa kirjoitti:

        Joten kiemurtele tuskissasi!

        Siis laivojen nimet.

        Aivan, oletkin jo havainnut, ettet pysty nimeämiseen.

        Tunnusta tietämättömyytesi, kurja!

        Aloittaja puhuu Eckerölinesta. 1 laiva. Finnlandia.

        Jatka keskustelua muussa ketjussa


      • Mitkä-kuusi-laivaa
        Pakettiautomaatti kirjoitti:

        Aloittaja puhuu Eckerölinesta. 1 laiva. Finnlandia.

        Jatka keskustelua muussa ketjussa

        Sinä sanoit, että päiväristeilyjä Tallinnaan tehdään kuudella laivalla.

        Mitkä ovat nuo kuusi laivaa?


      • Mitkä-kuusi-laivaa
        Pakettiautomaatti kirjoitti:

        Aloittaja puhuu Eckerölinesta. 1 laiva. Finnlandia.

        Jatka keskustelua muussa ketjussa

        Ja sitä paitsi, se aloittajan silloinen kysymys oli:

        Mikä on paras laiva Tallinnaan päiväreissulle


        peeeeeeeeter_55

        1.9.2015 18:06


        Kokeiltu on superstaria mutta heitätti niin vietävästi vaikka tuulta ei ollut paljoa. Mikä on paras laiva päiväristeilylle Tallinnaan?


      • Mitkä-kuusi-laivaa kirjoitti:

        Sinä sanoit, että päiväristeilyjä Tallinnaan tehdään kuudella laivalla.

        Mitkä ovat nuo kuusi laivaa?

        Miten tuo liittyy tupakkakartongin hintaan?

        miten muuten meni reissu Gracen A-luokan hytissä :D

        Vitun pelle


      • Mitkä-kuusi-laivaa
        Pakettiautomaatti kirjoitti:

        Miten tuo liittyy tupakkakartongin hintaan?

        miten muuten meni reissu Gracen A-luokan hytissä :D

        Vitun pelle

        Siten, että sinulta on tuohon kysymykseen yhä vastaus avoinna.

        Kiemurtele vaan tuskissasi.

        Siis mitkä kuusi laivaa?


      • Etkö-ymmärrä
        Pakettiautomaatti kirjoitti:

        Miten tuo liittyy tupakkakartongin hintaan?

        miten muuten meni reissu Gracen A-luokan hytissä :D

        Vitun pelle

        Niin, eikä kukaan nyt tässäkään ketjussa kysynyt tupakkakartongin hintaa. Ymmärtäiset edes, mitä kysytään.


      • Mitkä-kuusi-laivaa kirjoitti:

        Siten, että sinulta on tuohon kysymykseen yhä vastaus avoinna.

        Kiemurtele vaan tuskissasi.

        Siis mitkä kuusi laivaa?

        Aloitajan kysymys "Hei,

        Onko tietoa mitä kartonki tupakkaa maksaa m/s Finlandialla tällä hetkellä?"

        Joten pysy aiheessa


      • Älyvajakki-olet
        Pakettiautomaatti kirjoitti:

        Aloitajan kysymys "Hei,

        Onko tietoa mitä kartonki tupakkaa maksaa m/s Finlandialla tällä hetkellä?"

        Joten pysy aiheessa

        Aloittaja kysyi, että onko tietoa ja sitten määritteli, mistä aiheesta.
        Ei kysynyt missään vaiheessa, paljonko maksaa. Silloinhan kysymys olisi ollut toinen.

        Etkös sä lapsi ymmärrä edes yksinkertaista kysymystä.


      • Älyvajakki-olet kirjoitti:

        Aloittaja kysyi, että onko tietoa ja sitten määritteli, mistä aiheesta.
        Ei kysynyt missään vaiheessa, paljonko maksaa. Silloinhan kysymys olisi ollut toinen.

        Etkös sä lapsi ymmärrä edes yksinkertaista kysymystä.

        Suksi nyt vittuun täältä! Kerro muuten miten meni reissu Gracen A-luokan tasoisessa hytissä :D

        Ainiin, ethän sä kusipää oikeasti sitä reissua tehnyt... Taisit muuten mennä autokannen kautta sinne laivalle kun et perusasioita muista terminaalista


      • Mitkä-kuusi-laivaa
        Pakettiautomaatti kirjoitti:

        Aloitajan kysymys "Hei,

        Onko tietoa mitä kartonki tupakkaa maksaa m/s Finlandialla tällä hetkellä?"

        Joten pysy aiheessa

        Hah hah! Näen tietsikan näytön läpi niskasi punoituksen. Mahtaa riepoa!

        Mutta se vastaus!

        Mitkä-kuusi-laivaa


      • Mitkä-kuusi-laivaa kirjoitti:

        Hah hah! Näen tietsikan näytön läpi niskasi punoituksen. Mahtaa riepoa!

        Mutta se vastaus!

        Mitkä-kuusi-laivaa

        No kerrotaan sun mieliksi kuusi Tallinkin laivaa jolla pääsee Tallinnaan

        1 Star
        2 Superstar
        3 SeaWind
        4 Victoria
        5 Romantika
        6 Baltic Queen

        Joten suksi nyt vittuun täältä pelle. ja ei MINÄ en puhunut päiväristeilyistä mitään vaan SINÄ! Jakomielitauti? Mikä vaivaa? vituttaako kun et pääse reissuun itse _D


      • Mitkä-kuusi-laivaa
        Pakettiautomaatti kirjoitti:

        No kerrotaan sun mieliksi kuusi Tallinkin laivaa jolla pääsee Tallinnaan

        1 Star
        2 Superstar
        3 SeaWind
        4 Victoria
        5 Romantika
        6 Baltic Queen

        Joten suksi nyt vittuun täältä pelle. ja ei MINÄ en puhunut päiväristeilyistä mitään vaan SINÄ! Jakomielitauti? Mikä vaivaa? vituttaako kun et pääse reissuun itse _D

        Sitten virheet:

        Päiväristeilyjä eivät tee Tallinnaan

        3 SeaWind

        4 Victoria

        5 Romantika

        6 Baltic Queen

        ------------------------

        Kuudesta sait vain kaksi oikein. Sinun taitosi huomioiden tulos on loistava ja ylitti varmasti kaikkien odotukset.

        Ai niin, mikä se aavelaiva olikaan, joka ajoi Helsingin ja Tallinnan väliä?

        Et siis tiedä oikeastaan yhtään mitään. Se taas ei ollut yllätys.


      • Mitkä-kuusi-laivaa kirjoitti:

        Sitten virheet:

        Päiväristeilyjä eivät tee Tallinnaan

        3 SeaWind

        4 Victoria

        5 Romantika

        6 Baltic Queen

        ------------------------

        Kuudesta sait vain kaksi oikein. Sinun taitosi huomioiden tulos on loistava ja ylitti varmasti kaikkien odotukset.

        Ai niin, mikä se aavelaiva olikaan, joka ajoi Helsingin ja Tallinnan väliä?

        Et siis tiedä oikeastaan yhtään mitään. Se taas ei ollut yllätys.

        Miten vitussa tuo liittyy aloittajan kysymykseen tupakan hinnasta.

        suksi nyt vittuun pelle jos et pysy aiheessa..


      • Käytä-joskus-järkeäsi
        Pakettiautomaatti kirjoitti:

        Miten vitussa tuo liittyy aloittajan kysymykseen tupakan hinnasta.

        suksi nyt vittuun pelle jos et pysy aiheessa..

        No mietipä sitä! Vaikkapa seuraaavat kymmenen vuotta.
        Paitsi ettei kukaan ole kysynyt mitään tupakan hinnasta.


      • Käytä-joskus-järkeäsi kirjoitti:

        No mietipä sitä! Vaikkapa seuraaavat kymmenen vuotta.
        Paitsi ettei kukaan ole kysynyt mitään tupakan hinnasta.

        Mites se reissu menikaan Gracen A-hytissä... Taisit olla aika kännissä kun et muista reissusta mitään ):


      • Sekoilet-taas
        Pakettiautomaatti kirjoitti:

        Mites se reissu menikaan Gracen A-hytissä... Taisit olla aika kännissä kun et muista reissusta mitään ):

        Koska minä olen sanonut jotain muka matkustavani Turun karjavankkureissa?


      • Sekoilet-taas kirjoitti:

        Koska minä olen sanonut jotain muka matkustavani Turun karjavankkureissa?

        Et sinä, vaan nimimerkki "Käytä-joskus-järkeäsi"

        Ethän sä voi lähteä turun laivat kun lähtee liian aikaisin tai liian myöhään tommoselle pennulle :D


      • Olet-täysi-uuno
        Pakettiautomaatti kirjoitti:

        Et sinä, vaan nimimerkki "Käytä-joskus-järkeäsi"

        Ethän sä voi lähteä turun laivat kun lähtee liian aikaisin tai liian myöhään tommoselle pennulle :D

        Siis sotket asioita. Tavalliseen tapaasi.


      • Olet-täysi-uuno kirjoitti:

        Siis sotket asioita. Tavalliseen tapaasi.

        Suksi vittuun pelle, sähän tässä sotket kun vaihtelet nimimerkkiä koko ajan


      • Se.loistaa
        Pakettiautomaatti kirjoitti:

        Suksi vittuun pelle, sähän tässä sotket kun vaihtelet nimimerkkiä koko ajan

        Sinä taas kirjoittelet välillä anonyyminä, väliin rekisteröityneenä.
        Yksi yhteinen asia kuitenkin vallitsee eli tietämättömyys, mikä veroaa kokemattomuudesta.


      • Keskustelun_avauksessa
        Käytä-joskus-järkeäsi kirjoitti:

        No mietipä sitä! Vaikkapa seuraaavat kymmenen vuotta.
        Paitsi ettei kukaan ole kysynyt mitään tupakan hinnasta.

        Kerrot kirjoituksessasi näin:
        "Paitsi ettei kukaan ole kysynyt mitään tupakan hinnasta."

        Tosin keskustelun avauksessa kysytään näin, hieman ristiriitaista omaan tulkintaasi verraten, eikö vain?
        "Onko tietoa mitä kartonki tupakkaa maksaa m/s Finlandialla tällä hetkellä?"

        Kumpikohan ymmärsi keskustelun avauksen väärin, mitä siinä oli kyseessä, jääppä miettimään sitä. Kannattaa lukea jatkossa tekstit siten että ymmärrät lukemasi ennen sen kommentointia, helpottaa huomattavasti omaakin osallistumistasi keskusteluihin


      • Selvä-ero
        Keskustelun_avauksessa kirjoitti:

        Kerrot kirjoituksessasi näin:
        "Paitsi ettei kukaan ole kysynyt mitään tupakan hinnasta."

        Tosin keskustelun avauksessa kysytään näin, hieman ristiriitaista omaan tulkintaasi verraten, eikö vain?
        "Onko tietoa mitä kartonki tupakkaa maksaa m/s Finlandialla tällä hetkellä?"

        Kumpikohan ymmärsi keskustelun avauksen väärin, mitä siinä oli kyseessä, jääppä miettimään sitä. Kannattaa lukea jatkossa tekstit siten että ymmärrät lukemasi ennen sen kommentointia, helpottaa huomattavasti omaakin osallistumistasi keskusteluihin

        Sinä ymmärsit väärin.

        Jos aloittaja olisi halunnut tietää sen kartongin hinnan, hän olisi kysynyt sitä. Nyt hän halusi tietää, tietääkö kukaan ko. asiaa tällä hetkellä.


      • Selvä-ero kirjoitti:

        Sinä ymmärsit väärin.

        Jos aloittaja olisi halunnut tietää sen kartongin hinnan, hän olisi kysynyt sitä. Nyt hän halusi tietää, tietääkö kukaan ko. asiaa tällä hetkellä.

        Mites menikään matkasi Gracen A-luokan hytissä, sellaisen kun sait varattua hansan myymälästä (samasta myymälästä josta ET saanut B2 hyttiä amorellalle)

        Kerro nyt vähän jotain siitä matkasta


      • RöökiMuija

        Kiitos vastauksestasi, löytyyhän täältä sentään normaalejakin keskustelupalstoille kirjoittajia!


      • Mitä-sotket
        Pakettiautomaatti kirjoitti:

        Mites menikään matkasi Gracen A-luokan hytissä, sellaisen kun sait varattua hansan myymälästä (samasta myymälästä josta ET saanut B2 hyttiä amorellalle)

        Kerro nyt vähän jotain siitä matkasta

        Onko Grace nykyisin Eckerön aluksia vai mitä sössötät?


      • Siinä-se-taas-nähdään
        Pakettiautomaatti kirjoitti:

        Eiku se 1 laiva on vaan "aavelaiva" joka menee Tallinnaan, mutta KUKAAN palstalla ei ole siellä käynyt tai ainakaan muista reissusta mitään

        Oletko tosiaan sitä mieltä, että "KUKAAN palstalla ei ole siellä käynyt" ja sana "siellä" tarkoittaa Tallinnaan.

        No, sinä ja sinun tietämyksesi!


      • Mitä-sotket kirjoitti:

        Onko Grace nykyisin Eckerön aluksia vai mitä sössötät?

        On toki... Joten kerro miten reissusi meni laivan A-hytissä


      • Kunnon-hytti
        Pakettiautomaatti kirjoitti:

        On toki... Joten kerro miten reissusi meni laivan A-hytissä

        Etkös jo usko! Minä ainakaan en matkusta missään Karjakunta-luokassa!


      • Kunnon-hytti kirjoitti:

        Etkös jo usko! Minä ainakaan en matkusta missään Karjakunta-luokassa!

        Suksi nyt vittuun pelle!!!!!!!!!!!11 En kysynyt sulta mitään vaan nimimerkiltä "Siinä-se-taas-nähdään" mite se Gracen reissu A-luokan hytissä meni... Älä sä kerro missä säreissaat, sulta en kysynyt mitään


      • Oot-ihme-sähläri
        Pakettiautomaatti kirjoitti:

        Suksi nyt vittuun pelle!!!!!!!!!!!11 En kysynyt sulta mitään vaan nimimerkiltä "Siinä-se-taas-nähdään" mite se Gracen reissu A-luokan hytissä meni... Älä sä kerro missä säreissaat, sulta en kysynyt mitään

        Ja minä vastasin. Minullehan sinä tuon osoitit.

        Oot kyllä ihme sähläri.


      • Oot-ihme-sähläri kirjoitti:

        Ja minä vastasin. Minullehan sinä tuon osoitit.

        Oot kyllä ihme sähläri.

        Älä vastaa muiden viesteihin, kiitos!!!!!!!!!!!

        Tai sitten rekisteröi tunnus, mut eihän tommonen säälittävä pelle sitä uskalla tehdä... Tapa ittes!!!!!!!!!


      • OotKylläMelkoinenSähläri
        Pakettiautomaatti kirjoitti:

        Älä vastaa muiden viesteihin, kiitos!!!!!!!!!!!

        Tai sitten rekisteröi tunnus, mut eihän tommonen säälittävä pelle sitä uskalla tehdä... Tapa ittes!!!!!!!!!

        Sinä sähläät. Älä koeta sälyttää omia mokiasi muiden kontolle.

        Osaatko sä ylipäätänsä tehdä mitään kunnolla!


      • Näinhän_se_menee
        Pakettiautomaatti kirjoitti:

        Mites menikään matkasi Gracen A-luokan hytissä, sellaisen kun sait varattua hansan myymälästä (samasta myymälästä josta ET saanut B2 hyttiä amorellalle)

        Kerro nyt vähän jotain siitä matkasta

        Eipä Amorellalta voi ( "saada" ) varata edes Hyttiä luokasta B2, koska Amorellalta ei edes löydy sellaisia, sinun termistöstäsi sellainen ilmeisesti löytyy, vaan ei löydy viking linen varausjärjestelmästä ( termistöstä ) valittavana.

        Tietysti jos B4 hytti luokassa poistettaisiin osassa ylävuoteet, niin sitten saattaisi olla mahdollista saada Amorella myös B2 hyttejä, samalla kaavalla saataisiin A2:sia poistamalla A4 hyteistä ylävuoteet käytöstä,

        Mitä muutoin olet saavuttanut tuolla jankutuksellasi viimeisen vuoden aikana, olet edelleen lähtöpisteessä, et ole jankuttamalla edennyt kuvittelemaasi lopputulokseen, olet ikuinen häviäjä: "Don Quijote - surullisen hahmon ritari"


      • Hommat-hoituvat-kun-osaa
        Näinhän_se_menee kirjoitti:

        Eipä Amorellalta voi ( "saada" ) varata edes Hyttiä luokasta B2, koska Amorellalta ei edes löydy sellaisia, sinun termistöstäsi sellainen ilmeisesti löytyy, vaan ei löydy viking linen varausjärjestelmästä ( termistöstä ) valittavana.

        Tietysti jos B4 hytti luokassa poistettaisiin osassa ylävuoteet, niin sitten saattaisi olla mahdollista saada Amorella myös B2 hyttejä, samalla kaavalla saataisiin A2:sia poistamalla A4 hyteistä ylävuoteet käytöstä,

        Mitä muutoin olet saavuttanut tuolla jankutuksellasi viimeisen vuoden aikana, olet edelleen lähtöpisteessä, et ole jankuttamalla edennyt kuvittelemaasi lopputulokseen, olet ikuinen häviäjä: "Don Quijote - surullisen hahmon ritari"

        Ootteko koskaan varannu netistä. Ei siinä tartte miettiä, mitä pitää varata. Kone näyttää, mitä voi varata ja niistä valitaan. Noin simppeliä.

        Ostaessa myyjä taas tietää.

        Jos ois kokemusta, tietäis tän. Siis sen, ettei itte tartte tietää.


      • Näinhän_se_menee kirjoitti:

        Eipä Amorellalta voi ( "saada" ) varata edes Hyttiä luokasta B2, koska Amorellalta ei edes löydy sellaisia, sinun termistöstäsi sellainen ilmeisesti löytyy, vaan ei löydy viking linen varausjärjestelmästä ( termistöstä ) valittavana.

        Tietysti jos B4 hytti luokassa poistettaisiin osassa ylävuoteet, niin sitten saattaisi olla mahdollista saada Amorella myös B2 hyttejä, samalla kaavalla saataisiin A2:sia poistamalla A4 hyteistä ylävuoteet käytöstä,

        Mitä muutoin olet saavuttanut tuolla jankutuksellasi viimeisen vuoden aikana, olet edelleen lähtöpisteessä, et ole jankuttamalla edennyt kuvittelemaasi lopputulokseen, olet ikuinen häviäjä: "Don Quijote - surullisen hahmon ritari"

        Mitenkäs amorella liittyy Eckerölinen tupakin hintaan????


      • Katso-peiliin
        Pakettiautomaatti kirjoitti:

        Mitenkäs amorella liittyy Eckerölinen tupakin hintaan????

        Kaiketi samoin kuin sinulla siihen liittyy Grace.


      • PakettiautomaattiLyhyest

        Pakettiautomaatti yleensä jankuttaa itsensä selkä seinää vasten vänköössään, eikä koskaan opi, vaikka moneen kertaan on yrtitetty häntä nilkan kauttakin opettaa.
        Itse pakettiautomaatti vie keskustelun muualle kuin mistä alkujaan oli tarkoitus keskustella, ei enää oikein termit toimi, samaa rataa kun on jankannut jo toista vuotta.
        Ongelmia Pakettiautomaatilla on itselleen siunaantunut enemmän kuin järki ("laki") sallii, hytit, verot, oluen veroton hinta, hyttien ovet, vain Turun räkälät mm. Humpub tuntuvat olevan hänellä hallussa, vertailee jopa tuota kantapaikkaansa, oliskohan siellä max 30 asiakaspaikkaa (itse käynyt vahingossa ko. räkälässä kerran, vuonna 1995, eikä toista tule) vertaa laivojen monisataisiin viihdekeskuksiin.


      • PakettiautomaattiLyhyest kirjoitti:

        Pakettiautomaatti yleensä jankuttaa itsensä selkä seinää vasten vänköössään, eikä koskaan opi, vaikka moneen kertaan on yrtitetty häntä nilkan kauttakin opettaa.
        Itse pakettiautomaatti vie keskustelun muualle kuin mistä alkujaan oli tarkoitus keskustella, ei enää oikein termit toimi, samaa rataa kun on jankannut jo toista vuotta.
        Ongelmia Pakettiautomaatilla on itselleen siunaantunut enemmän kuin järki ("laki") sallii, hytit, verot, oluen veroton hinta, hyttien ovet, vain Turun räkälät mm. Humpub tuntuvat olevan hänellä hallussa, vertailee jopa tuota kantapaikkaansa, oliskohan siellä max 30 asiakaspaikkaa (itse käynyt vahingossa ko. räkälässä kerran, vuonna 1995, eikä toista tule) vertaa laivojen monisataisiin viihdekeskuksiin.

        Kato tervetuloa palstalle! Ethän ole ikinä tolla nimellä täällä kirjoittanut...

        Mutta kerrohan toki miten Amorellan hytit liittyy eckeröön... Eri firma, eri reitti, erilaiset hytit jne


      • Näinhän_se_menee
        Hommat-hoituvat-kun-osaa kirjoitti:

        Ootteko koskaan varannu netistä. Ei siinä tartte miettiä, mitä pitää varata. Kone näyttää, mitä voi varata ja niistä valitaan. Noin simppeliä.

        Ostaessa myyjä taas tietää.

        Jos ois kokemusta, tietäis tän. Siis sen, ettei itte tartte tietää.

        "Ootteko koskaan varannu netistä"
        Mites se luetun ymmärrys, kannattaisiko yrittää ymmärtää lukemansa teksti ennen sen kommentoimista?
        "Eipä Amorellalta voi ( "saada" ) varata edes Hyttiä luokasta B2, koska Amorellalta ei edes löydy sellaisia, sinun termistöstäsi sellainen ilmeisesti löytyy, vaan ei löydy viking linen varausjärjestelmästä ( termistöstä ) valittavana."

        "Ostaessa myyjä taas tietää."
        sinä ilmeisesti aina ostat kaiken, oletko pakettiautomaatille jotain sukua, yleensä ihmiset varaavat erinäisiä tuotteita ja palveluita netin online varausjärjestelmien avulla ... (Pakettiautomaatillakin on tapana osteskella kaikkea, siitä päättelin tuon mahdollisen sukulaissuhteenne)

        Jatka sinä vain hommiasi ostamalla, niin johan skulaa, kannattaa tosin ajatella varausten tekemistä jatkossa ...


      • Näinhän_se_menee kirjoitti:

        "Ootteko koskaan varannu netistä"
        Mites se luetun ymmärrys, kannattaisiko yrittää ymmärtää lukemansa teksti ennen sen kommentoimista?
        "Eipä Amorellalta voi ( "saada" ) varata edes Hyttiä luokasta B2, koska Amorellalta ei edes löydy sellaisia, sinun termistöstäsi sellainen ilmeisesti löytyy, vaan ei löydy viking linen varausjärjestelmästä ( termistöstä ) valittavana."

        "Ostaessa myyjä taas tietää."
        sinä ilmeisesti aina ostat kaiken, oletko pakettiautomaatille jotain sukua, yleensä ihmiset varaavat erinäisiä tuotteita ja palveluita netin online varausjärjestelmien avulla ... (Pakettiautomaatillakin on tapana osteskella kaikkea, siitä päättelin tuon mahdollisen sukulaissuhteenne)

        Jatka sinä vain hommiasi ostamalla, niin johan skulaa, kannattaa tosin ajatella varausten tekemistä jatkossa ...

        Miten se amorellan B2 hytti liittykkään tupakkakartogin hintaan???


      • Packetnet

        Ja ne kuusi vai monta niitä nyt olikaan laivaa.
        Automaatissa on mennyt paketit sekaisin?


      • Kasvahan_jo_aikuiseksi
        Pakettiautomaatti kirjoitti:

        Kato tervetuloa palstalle! Ethän ole ikinä tolla nimellä täällä kirjoittanut...

        Mutta kerrohan toki miten Amorellan hytit liittyy eckeröön... Eri firma, eri reitti, erilaiset hytit jne

        Tuota itsehän vaihdoit tutusti keskusteluaihetta, joten voit itseksesi miettiä tuota itse itsellesi aiheuttamaasi ongelmaa:

        Tässä ihan vain kertauksena kommenttisi tässä keskustelussa:
        "Pakettiautomaatti
        22.9.2015 12:28
        Selvä-ero kirjoitti:
        Sinä ymmärsit väärin.

        Jos aloittaja olisi halunnut tietää sen kartongin hinnan, hän olisi kysynyt sitä. Nyt hän halusi tietää, tietääkö kukaan ko. asiaa tällä hetkellä.

        Näytä lisää
        Mites menikään matkasi Gracen A-luokan hytissä, sellaisen kun sait varattua hansan myymälästä (samasta myymälästä josta ET saanut B2 hyttiä amorellalle)

        Kerro nyt vähän jotain siitä matkasta"

        Ei tuon näsäviisaan esittäminen nyt pelasta sinua jos olet taas tavoillesi ominaisesti kirjoittanut itsesi jälleen selkä seinää vasten selittelyinesi.

        Eikö kannattaisi vain kiltisti niellä omat töppäilysi, sukellat koko ajan syvemmälle suon silmään, olet tehnyt itsestäsi täyden pellen, taistelet täällä kuin tuulimyllyjä vastaan vängätessäsi, olet kuin tuo surullisen hahmon ritari joka myös taisteli tuulimyllyjä vastaan, mitä luulisit olleen lopputulos hänen taistelussaan ...


      • Kasvahan_jo_aikuiseksi kirjoitti:

        Tuota itsehän vaihdoit tutusti keskusteluaihetta, joten voit itseksesi miettiä tuota itse itsellesi aiheuttamaasi ongelmaa:

        Tässä ihan vain kertauksena kommenttisi tässä keskustelussa:
        "Pakettiautomaatti
        22.9.2015 12:28
        Selvä-ero kirjoitti:
        Sinä ymmärsit väärin.

        Jos aloittaja olisi halunnut tietää sen kartongin hinnan, hän olisi kysynyt sitä. Nyt hän halusi tietää, tietääkö kukaan ko. asiaa tällä hetkellä.

        Näytä lisää
        Mites menikään matkasi Gracen A-luokan hytissä, sellaisen kun sait varattua hansan myymälästä (samasta myymälästä josta ET saanut B2 hyttiä amorellalle)

        Kerro nyt vähän jotain siitä matkasta"

        Ei tuon näsäviisaan esittäminen nyt pelasta sinua jos olet taas tavoillesi ominaisesti kirjoittanut itsesi jälleen selkä seinää vasten selittelyinesi.

        Eikö kannattaisi vain kiltisti niellä omat töppäilysi, sukellat koko ajan syvemmälle suon silmään, olet tehnyt itsestäsi täyden pellen, taistelet täällä kuin tuulimyllyjä vastaan vängätessäsi, olet kuin tuo surullisen hahmon ritari joka myös taisteli tuulimyllyjä vastaan, mitä luulisit olleen lopputulos hänen taistelussaan ...

        Oho, nyt alkaa jo sönkötys ja epämääräiset launaukset....

        Mutta kerro toki miten vikignlinen matkamyymälä liittyy Eckerön tupakan hintaan?


      • On_se_kova
        Pakettiautomaatti kirjoitti:

        Oho, nyt alkaa jo sönkötys ja epämääräiset launaukset....

        Mutta kerro toki miten vikignlinen matkamyymälä liittyy Eckerön tupakan hintaan?

        Oot sa aika epeli, kehittänyt omt säännöt jo keskusteluunkin, ennenhän pakettiautomaatti harrasti tietovisoja palstalla johon kelpasivat ainoastaan hänen omat vastauksensa, Nyt pakettiautomaatti vetää kovempaa linjaa, haluaa hallita koko palstaa omin säännöin, jos hän muuttaa keskustelun kulkua toiseen aiheeseen, joka yleensä liittyy hänen palstalla aiemmin esittämiin ongelmiinsa, niihin ei saisi huomauttaa, ainakaan jos virhe on pakettiautomaatin.

        Lyhyesti näin lopuksi: Pakettiautomaatti on pahemman luokan pelle jolla on mennyt pasmat nyt lopulltsesti täysin sekaisin, Sehän oli tosin odotettavissakin, ennemmin tai myöhemmin.

        Itsehän tosin kirjoitit tuosta matkamyylästä, sehän oli omasta kommentistasi lainattu, ihan vain ettei näsäviisautesi kanna hedelmää, teet itsestäsi koko ajan vain tyhmemmän, vaikka et sitä ole itse huomannut muiden sinulle täällä naureskellessa.

        Tuo lapsen omainen uhosi, siinä on jotain vain niin huvittavaa, vain uhoa kun ei muuhun kykene haistattelun lisäksi


      • On_se_kova kirjoitti:

        Oot sa aika epeli, kehittänyt omt säännöt jo keskusteluunkin, ennenhän pakettiautomaatti harrasti tietovisoja palstalla johon kelpasivat ainoastaan hänen omat vastauksensa, Nyt pakettiautomaatti vetää kovempaa linjaa, haluaa hallita koko palstaa omin säännöin, jos hän muuttaa keskustelun kulkua toiseen aiheeseen, joka yleensä liittyy hänen palstalla aiemmin esittämiin ongelmiinsa, niihin ei saisi huomauttaa, ainakaan jos virhe on pakettiautomaatin.

        Lyhyesti näin lopuksi: Pakettiautomaatti on pahemman luokan pelle jolla on mennyt pasmat nyt lopulltsesti täysin sekaisin, Sehän oli tosin odotettavissakin, ennemmin tai myöhemmin.

        Itsehän tosin kirjoitit tuosta matkamyylästä, sehän oli omasta kommentistasi lainattu, ihan vain ettei näsäviisautesi kanna hedelmää, teet itsestäsi koko ajan vain tyhmemmän, vaikka et sitä ole itse huomannut muiden sinulle täällä naureskellessa.

        Tuo lapsen omainen uhosi, siinä on jotain vain niin huvittavaa, vain uhoa kun ei muuhun kykene haistattelun lisäksi

        Miten se vikignlinen myymälä liittyikään Eckerölinen tupakan hintaan????????????????


      • Heippa_sit.vaa_sullekin
        Pakettiautomaatti kirjoitti:

        Miten se vikignlinen myymälä liittyikään Eckerölinen tupakan hintaan????????????????

        "Miten se vikignlinen myymälä liittyikään Eckerölinen tupakan hintaan"

        Kaitpa sä itte tiedät, ittehän siitä kirjoititkin, ei kukaan voi sun aivoituksiasi ymmärtää, meneehän sulla termitkin sekaisin, olisko siinä syy, katto sieltä termeistäsi, jos se sulle sieltä selkiäiäs miksi yleensä siirsit keskustelun viking linen myymällän.

        Mä en viitti edes lähtee arvailemaan, kun on sun termeistäs kyse, mutta jos saat ongelmas matkamyymäläs kanssa selvitettyy, tuu ihmeessä kertomaan nikä termisi oli kyseessä, tosin taidan jättää sut nyt yksin jatkamaan tätä tupakkakeskusteluasi


      • Heippa_sit.vaa_sullekin kirjoitti:

        "Miten se vikignlinen myymälä liittyikään Eckerölinen tupakan hintaan"

        Kaitpa sä itte tiedät, ittehän siitä kirjoititkin, ei kukaan voi sun aivoituksiasi ymmärtää, meneehän sulla termitkin sekaisin, olisko siinä syy, katto sieltä termeistäsi, jos se sulle sieltä selkiäiäs miksi yleensä siirsit keskustelun viking linen myymällän.

        Mä en viitti edes lähtee arvailemaan, kun on sun termeistäs kyse, mutta jos saat ongelmas matkamyymäläs kanssa selvitettyy, tuu ihmeessä kertomaan nikä termisi oli kyseessä, tosin taidan jättää sut nyt yksin jatkamaan tätä tupakkakeskusteluasi

        Ja sekoboltsit lainaukset jatkuu... Etkö kykene asialliseen keskusteluun...

        Mites se tupakan hinta olikaan


      • Sinä-vaan-sotket
        Pakettiautomaatti kirjoitti:

        Ja sekoboltsit lainaukset jatkuu... Etkö kykene asialliseen keskusteluun...

        Mites se tupakan hinta olikaan

        Me kyllä. Asia on tyystin sinusta kiinni.


      • Kuuntele-ja-katso-peiliä
        Pakettiautomaatti kirjoitti:

        Ja sekoboltsit lainaukset jatkuu... Etkö kykene asialliseen keskusteluun...

        Mites se tupakan hinta olikaan

        Kukaan ei ole kysynyt tupakan hintaa. Sinä siitä yksin jaksat jauhaa.


      • Kuuntele-ja-katso-peiliä kirjoitti:

        Kukaan ei ole kysynyt tupakan hintaa. Sinä siitä yksin jaksat jauhaa.

        Kysyikö hän jotain Amorellan hyttiluokista?Miksi vastaat nykyjään aina kahdella eri nimellä kahteen kertaan...


      • Sähläät-koko-ajan
        Pakettiautomaatti kirjoitti:

        Kysyikö hän jotain Amorellan hyttiluokista?Miksi vastaat nykyjään aina kahdella eri nimellä kahteen kertaan...

        Sinä kysyit jotain Gracen hyttiluokista.
        Grace ei ole Eckerön laiva.


      • Sähläät-koko-ajan kirjoitti:

        Sinä kysyit jotain Gracen hyttiluokista.
        Grace ei ole Eckerön laiva.

        Pysy aiheessa. Hyttiluokat ei liity Eckeröön.

        Voit tarvittaessa tehdä vaikkapa uuden aloituksen vaikkapa otsikoille "Eri laivayhtiöiden nimet samanlaisille hyteille"


      • Pohja_VS_kylki
        Kuuntele-ja-katso-peiliä kirjoitti:

        Kukaan ei ole kysynyt tupakan hintaa. Sinä siitä yksin jaksat jauhaa.

        Tosin keskustelu olisi tarkoitus kätdä avauksen mukaan juuri tupakan hinnasta, siinä olet väärässä. pakettiautomaatti selkä seinää vasten kerrankin rukoilee sinulta paluuta keskustelun alkuperäiseen sisältöön.

        Ja kun tuon pakettiautomaattii on tapojensa mukaan jankannut laivan kyljistä ja pohjista, pohjsta siten kun katsoo aluksen seinää sisäpuolelta vesirajan alapuolella, hän kysyy mikä on silloin nenänsä edessä. Pohjahan se on vesirajan alapuolella kuten tästäkin kuvasta voi havaita: https://www.facebook.com/photo.php?fbid=887284784653467&set=gm.965423333514951&type=3&theater

        eiköhän tuossa ole havaittavissa melko selvästi kylki vesirajan yläpuolella, pohjan jäädessä vesirajan alle


      • Pohja_VS_kylki kirjoitti:

        Tosin keskustelu olisi tarkoitus kätdä avauksen mukaan juuri tupakan hinnasta, siinä olet väärässä. pakettiautomaatti selkä seinää vasten kerrankin rukoilee sinulta paluuta keskustelun alkuperäiseen sisältöön.

        Ja kun tuon pakettiautomaattii on tapojensa mukaan jankannut laivan kyljistä ja pohjista, pohjsta siten kun katsoo aluksen seinää sisäpuolelta vesirajan alapuolella, hän kysyy mikä on silloin nenänsä edessä. Pohjahan se on vesirajan alapuolella kuten tästäkin kuvasta voi havaita: https://www.facebook.com/photo.php?fbid=887284784653467&set=gm.965423333514951&type=3&theater

        eiköhän tuossa ole havaittavissa melko selvästi kylki vesirajan yläpuolella, pohjan jäädessä vesirajan alle

        Niin, miten vesiraja liittyy Tupakan hintaan?


      • Ei-kiinnosta-ketään
        Pakettiautomaatti kirjoitti:

        Niin, miten vesiraja liittyy Tupakan hintaan?

        Kuka muu täällä on ollut kiinnostunut tupakan hinnasta sinun lisäksesi?


      • Ei-kiinnosta-ketään
        Pakettiautomaatti kirjoitti:

        Niin, miten vesiraja liittyy Tupakan hintaan?

        Miksi jauhat tuota tupakkaa. Kukaan ei ole siitä ollut kiinnostunut. Ei ainakaan tässä ketjussa.



      • Etkö-ymmärrä
        Pakettiautomaatti kirjoitti:

        http://keskustelu.suomi24.fi/t/13829155/eckero-linen--tupakan-hinta kas hän. Häntä kiinnosti tietääkö kukaan tupakan hintaa

        Sulla on ymmärtämisessä melkoisia rajoitteita.

        Kysymys kuului: "Onko tietoa..."?
        Kysymys ei kuulunut: "Mikä on tupakan hinta..."?

        Eli kysyttiin, josko on tietoa. Vastaus siihen on joko kyllä tai ei.
        Etkö ymmärrä terminologiaa ja sanojen merkitystä?

        Linkki ei muuten toiminut. Sekin tullut kirjoittajaansa.


      • Etkö-ymmärrä kirjoitti:

        Sulla on ymmärtämisessä melkoisia rajoitteita.

        Kysymys kuului: "Onko tietoa..."?
        Kysymys ei kuulunut: "Mikä on tupakan hinta..."?

        Eli kysyttiin, josko on tietoa. Vastaus siihen on joko kyllä tai ei.
        Etkö ymmärrä terminologiaa ja sanojen merkitystä?

        Linkki ei muuten toiminut. Sekin tullut kirjoittajaansa.

        Oho, kerrankin vastasit mulle vain yhdellä viestillä...

        Hmm... miksi? ennen aina tullut kaksi vastausta kahdelta eri nimeltä :D


      • Tuskin-ymmärsit
        Pakettiautomaatti kirjoitti:

        Oho, kerrankin vastasit mulle vain yhdellä viestillä...

        Hmm... miksi? ennen aina tullut kaksi vastausta kahdelta eri nimeltä :D

        Tuskin ymmärsit.


    • Katso-peiliin

      Etkö ymmärtänyt.

      Kaiketi samoin kuin sinulla siihen liittyy Grace.

    • Paskaa-jauhat

      Oletko palstalla?

      "AAVELAIVA jolla kukaan palstalta ei ole käynyt".

    • SamaaSchaissea

      Tämäkin topic kertoo korutonta kieltään tämän palstan tasosta, 1/10 tietää jotain, loput kirjoittaa jotain muuta ja knoppailee sanamuodoilla, mikä ei kiinnosta ketään muuta.

    • msaitri

      tupakan hinta laivoilla ja maissa sama esim. sininen LM 35 euroa usein matkaillut

      • Pieniäeroja

        Kesällä viikkarilla oli muutaman euron edukkaampi kuin tallinkilla.


    • Katso-hinnastosta

      Miksi kysyä kun hinta näkyy nettihinnastosta?

      • HaluatkoKehariTurpaan

        Mitäs kehari valittaa? Estääkö MS-tautsisi myös tupakoinnin? Mikä ongelma Jiikoo-76???


    • halbaprice

      Saako työmiestä vaarille?

    • Luotsit-takaisin

      Tässä tänä luotsien tarpeellisuus taas nähdään

    • Anonyymi

      Eckerö linellä on suppea tupakka valikoima ja kallista

    • Anonyymi

      Irtoaako 3.90 .kartonki Km 44.00

      • Anonyymi

        kesäkuussa v. 2022 karstan hinta oli 44, 00 ekee.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2813
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2390
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2160
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      16
      1954
    5. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1806
    6. 157
      1795
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1767
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1716
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      132
      1513
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1304
    Aihe