Riistakamera ei lähetä multimediaviestejä?

kädetön

Ostin Burrel S10 HD SMS riistakameran ja siihen Saunalahden prepaid-liittymän jossa puhelut/viestit/internet.

Ei vaan kamera suostu lähettämään kuvia kännykkääni, missä vika?

Tilasin tekstarilla palvelu-asetukset ja sitä ennen kun riistakameran sim-kortti oli kännykässäni, poistin pin-koodikyselyn kuten ohjeessa luki, tallensin palvelu-asetukset ja siirsin kortin riistakameraan ja kamerassa on mielestäni kaikki asetukset ok mutta mikä on viimeinen kameran valikko jossa on "päivitä asetukset"???..kun painoin OK eli yritin päivittää asetuksia niin kamera ilmoitti että ei tiedostoja? Onko tässä jokin ongelma ja siksi ei kamera lähetä kuvaa vai mikä ihme kangertaa, kamera kyllä ottaa kuvaa.

4

623

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei_hyvä

      Minulla on ollut jonkin aikaa sama kamera käytössä. Sen lähetystoiminta on ollut hyvin ongelmallista. Kuvia kamera ottaa, mutta ei lähetä niitä. Toistaiseksi myyjän huoltokaan ei ole saanut kameraa toimimaan oikein. Ongelman syy ei ole selvinnyt. Eipä voi suositella kameraa.

      • rka16

        Heip,
        Tätä painia on käyty täälläkin. Burrel toimii hienosti gmaililla ja lähettää jopa sitä kautta kuvat elisan emailiin. Mutta suoraan elisalle ei onnistu! Syy lienee sähköpostin valinnoissa ts. siellä on esimääritettyjä palveluja, kuten gmail,yahoo jne. Elisalle joutuu tekemään valinnan other ja siitä alkaa ongelmat!


    • Lelujanämäriistakamerat

      Sama vika vatasella. Burrel S12HD SMS lähettää kuvia jonkin aikaa sähköpostiin ja sitten homma tyssää. Kamera kyllä ottaa kuvia normaalisti.

    • ddsdsdas

      Päivitys kameran valikoista auttaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 170
      4993
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      126
      4533
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2911
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1937
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1794
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1719
    7. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      108
      1706
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1700
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1613
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1561
    Aihe