Heippa vaan!
Söin 3 päivän ajan norflex -nimistä lihasrelaksanttia 3 tablettia/päivä.
Eilisen jälkeen en ole niihin enää koskenut, koska tuli aikas karmea ahdistus yhtäkkiä. Netistä luin, etteivät tuonkaltaiset lääkkeet sovi henkilöille, joilla on tai on ollut taipumusta ahdistuneisuuteen. Minulla todettiin viitisen vuotta sitten kyseinen häiriö ja syön yhä lääkkeitä siihen (pientä annosta, mutta kuitenkin)
Nyt pelottaa, ettei tämä olo menekään ohitse! Viimeksi eilen söin siis viimeisen norflexin noin klo 16, eli siitä on nyt 24 h. Lääkkeen hajoamiseen pitäisi mennä kaiken kaikkiaan 36 tuntia, netistä luin.
Oloni on hieman parempi kuin eilen, ahdistuneisuus on hyvin ailahtelevaa. Jotenkin tunnen oloni turvattomaksi ja pelkään jotakin.. en tiedä edes mitä.
Syy miksi söin norflexiä, johtuu siitä että lääkäri niitä määräsi kireisiin lihaksiin. Kerroin hänelle kyllä, että syön masennuslääkkeitä, mutta hän ei tuntunut välittävän lainkaan!
Muilla kokemuksia samasta/samankaltaisesta lihasrelaksantista ja liittyikö niiden käyttöön ahdistusta ja kuinka pian se meni ohitse?
Norflex ja ahdistuneisuus
ahdistus___
3
7429
Vastaukset
- jepa7
Oon vähän myöhässä, mutta mulle kävi kans sama juttu. Heräsin klo 6 aamulla, kun en saanut henkeä. Minulla myös käytössä masennuslääke, pienellä annoksella. Nyt taitaa norflexien käyttö jäädä...!
- Anonyymi
Norflex on ollut hyvä relaksantti.
Vaikkakin pidän sirdaludia parempana.
- Anonyymi
Mulla sama homma. 3-4 päivän jälkeen norflex alkaa masentaa ja ahdistaa. Oon huomannu sen monta kertaa joten olen varma asiasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas puukotus yläristillä!
Tänään taas puukotettu hengiltä ihminen Kuopiontien läheisyydessä yläristillä! Nyt näitä alkaa olla viikoittain!591728Olen päättänyt tappaa itseni tämän vuoden puolella
Minulla ei ole oikeastaan mitään hävittävää. Elämäni on surkeaa ja tunnen ihmisten tuijotukset ja supinat. Ne nauravat r1341411Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin
Kesä ja juhannus on grillailun kulta-aikaa. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin. Ka701241La Promesa sarjan ystäville iso pettymys - Yleltä lisäinfoa asiasta
La Promesa suosikkisarjan kohtalosta on tullut tietoa. Tämä ei kyllä välttämättä ilahduta sarjan faneja. Lue lisää: htt10836- 64811
- 69701
Nyt kun olen vähän huppelissa niin uskallan sanoa
Mikä minua oikein närästää... Tiedän että meillä on ollut vaikeaa mutta miten kauan sulla on ollut toinen mies vai oliko39531- 38494
- 45476
- 52455