Heippa vaan!
Söin 3 päivän ajan norflex -nimistä lihasrelaksanttia 3 tablettia/päivä.
Eilisen jälkeen en ole niihin enää koskenut, koska tuli aikas karmea ahdistus yhtäkkiä. Netistä luin, etteivät tuonkaltaiset lääkkeet sovi henkilöille, joilla on tai on ollut taipumusta ahdistuneisuuteen. Minulla todettiin viitisen vuotta sitten kyseinen häiriö ja syön yhä lääkkeitä siihen (pientä annosta, mutta kuitenkin)
Nyt pelottaa, ettei tämä olo menekään ohitse! Viimeksi eilen söin siis viimeisen norflexin noin klo 16, eli siitä on nyt 24 h. Lääkkeen hajoamiseen pitäisi mennä kaiken kaikkiaan 36 tuntia, netistä luin.
Oloni on hieman parempi kuin eilen, ahdistuneisuus on hyvin ailahtelevaa. Jotenkin tunnen oloni turvattomaksi ja pelkään jotakin.. en tiedä edes mitä.
Syy miksi söin norflexiä, johtuu siitä että lääkäri niitä määräsi kireisiin lihaksiin. Kerroin hänelle kyllä, että syön masennuslääkkeitä, mutta hän ei tuntunut välittävän lainkaan!
Muilla kokemuksia samasta/samankaltaisesta lihasrelaksantista ja liittyikö niiden käyttöön ahdistusta ja kuinka pian se meni ohitse?
Norflex ja ahdistuneisuus
ahdistus___
3
7414
Vastaukset
- jepa7
Oon vähän myöhässä, mutta mulle kävi kans sama juttu. Heräsin klo 6 aamulla, kun en saanut henkeä. Minulla myös käytössä masennuslääke, pienellä annoksella. Nyt taitaa norflexien käyttö jäädä...!
- Anonyymi
Norflex on ollut hyvä relaksantti.
Vaikkakin pidän sirdaludia parempana.
- Anonyymi
Mulla sama homma. 3-4 päivän jälkeen norflex alkaa masentaa ja ahdistaa. Oon huomannu sen monta kertaa joten olen varma asiasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole482519Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi742507Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä732382Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.612175Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl321887Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma1031739Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista
Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko231185Riikka runnoo! sähkön hinta +25 %, bensan hina +16 %
Euron bensa! Tuo legendaarinen persujen vaalilupaus. Sannan hallitus pudotti sähköenergan alv:n 10 prosenttiin, Riikka r71034Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi411015Eläköön kuningas, kuningas on kuollut
Heikki Nivala kaatui kuin mies. Kavaltaja käveli juuri edelliseen toukokuun kokoukseen hankkimansa puku päällä. Eläköön56916