Hyvä ruokaravintola Kotkansaarella

khk65

Mikä olisi kohtuuhintainen ruokaravintola viikonlopun ruokailuun. Sellainen, missä myös asiakaspalvelu toimisi. Villaggioon oli tänään tarkoitus mennä syömään, mutta siellä ei ensiksi näkynyt henkilökuntaa lainkaan ja kun näkyi, niin henkilökunta ei vaivautunut edes tervehtimään, palvelusta puhumattakaan.

7

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hullujakysyt

Hyvä ruokaravintola Kotkansaarella??????
      Eipä taida löytyä =).
      Rosso? Pitsarax...Heh.

• pheräaucco

En tiedä mikä kenestäkin on kohtuu, mutta Thai Hing 14 ekua pääruoka on hyvää. Tosin kestää muutaman minuutin kun mikro ei ole tämän kuppilan laite. Samoin Tao Yan, mutta hivenen raskaammat mätöt. Sitten on nämä muut, mutta ei ainakaan tuoretta. Pyhtäällä oli hyvä ruoka ja edullinen Siriuksessa, mutta siellä aloittaa uusi kohta puoleen ja nyt ei oo. Valikoima on heikko. Eikä se johdu Sukulan palkoista. Perhana kun ei saa edes valkosipuliperunoita muuta kun pakasteesta. Kohtuu mättö on Amarillossa, mutta ei ne ole muuta kuin pakasteesta. Tämä on tilanne kylässä. Onko Mustangista kokemuksia, ainakin alussa se vähän hapuili. Nyt ei olla ehditty visiitille.

• kurkkutorvi

Fransmannissa on ihan hyvät safkat ja keskeinen sijainti. Ylikypsä häränrinta, nam!

• jäässävieläää

Laitosruokaa. Pakasteesta mikroon ja lautaselle...
      Siinnä kotkan tarjonta.

• ässäontaepaskasta

niin pakasteelle maistuu valitettavasti monen einesravintolan annokset.
      Toisaalta se näyttää monelle kotkassa riittävän.
      Canttiinissa on ehkä mahdollisuus saada sinnepäin ruokaa. Oliivi ei taida olla iltasin auki.
      Mites se populuksen paikalla oleva ravintola?

• ruaka

Vaustista irtoaa hyvä lounas kympillä

• Vaustiin

Ehdottomasti paras hinta-laatusuhde on Vaustissa! Palvelu omaa luokkaansa :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Häiriköinti

Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as
      Ähtäri
      64
      3202
    2. Askanmäessä Huippu esitys

Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna
      Puolanka
      23
      2974
    3. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      51
      2862
    4. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      56
      2678
    5. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      58
      2558
    6. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      48
      2540
    7. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      53
      2311
    8. Pohdinttavaksi

No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      78
      2188
    9. Mulla ei oo anteeksi pyydettävää

Muista se! Mieheltä yhdelle naisellE
      Ikävä
      69
      2088
    10. Siis hetkonen

Rakastetaankohan me kummatkin toisiamme, ja aletaan tajuamaan se pikkuhiljaa 🤯
      Ikävä
      45
      2082
    Aihe