Evonia hair booster?

Hyvästitukka

Oon nuori nainen joka kärsii rajusta hiustenlähdöstä... hiukset on harventuneet todella ahdistavan paljon otsarajalta ohimoilta ja päälaelta, jokaisella niillä alueilla esiintyy myös kutinaa, samoiten myös niskassa hiustenseassa on rajua kutinaa mutta ei näkyvää hiusten harvenemista. Tätä on jatkunut pitkään mutta nyt on huolestuttavan paljon harvenneet hiukset :( kilppariarvot on otettu ja niitä ei mulle kerrottu ees, kuulemma ei mitää vikaa, aijon käyä ottaan uudestaan ja vaadin saada tietää mun arvot, koska todennäköisesti mulla on kilpirauhases ongelma, sillä äidilläni ja siskollanikin on, lääkärit vaan ei usko sitä mut mä en luovuta! Okei asiaan. niin voisko tuosta evonia hair boosterista olla hyötyä tässä mun tilanteessa? Se on kuulemma suunniteltu miestyyppiseen kaljuuntumiseen ja käy myös naisille ja mulla harvenee hiukset just niiku miehilläki eli kaikkein näkyvimmistä paikoista, mut jos tää liittyy kilpirauhaseen niin onko nuista sit mitään hyötyä, voisko ne silti estää mun viimesiiki hiuksii tippumasta päästä? :( mä syön kyllä nyt tärkeitä vitamiineja ja ruokavalio on suht kunnos, mut mun on pakko saada tää hiustenlähtö ees loppumaan tä on uskokaa tai älkää pilannut mun sosiaalisen elämän ja itsetunnon... mä kyllä todella uskon et kaikki johtuu kilpirauhasesta mulla on paljon muitakin siihen liittyviä oireita, mut ei siitä sen enempää hiustenlähtö palstalla. Mulla ei oo varaa ostella kokoajan ruokii jotka sisältäs nuita aineita mitä evonia sisältää niin siks ajattelin kokeilla niitä tablettei, mut vielä, voisko se oikeesti saada mun hiustenlähön loppuun?? Koska mitä voin sit tehdä enään jos lääkärit ei usko mun kilpirauhases olevan vikaa en saa lääkitystä siihen ja kaljuunnun IHAN OIKEASTI KOKONAAN! nä mun hiukset ei oo mitenkään vähän vaan harvat vaa ne on todella näkyvästi mun päänahka näkyy, kosken vähänkään vaikka otsahiuksiin niin ne tippuu, sieltä tippuu lyhyitä ja pitkiä hiuksia, päänahka tuntuu pistelevältä eli sielä on siilitukkaa niitä lähtee siis juurineen ja katkeilee... :( mulle hiukset on tärkeet mut terveys sitäki tärkeempi aijon hetiku on varaa niin mennä lääkäriin jok ikiseen tutkimukseen onse kumma jos ei vieläkään syytä tälle löydy ku vieläku olin alaikäne kaikki lääkärit lähinnä vähätteli mun vaivoja ja hiustenlähtöö!!! Tuntuu muuteki et kaikki joil on hyväs kunnos hiukset nii vähättelee meitä hiusongelmaisii, ne vaa on et joo elä stressaa nii ne hiuksetki pysyy pääs, kui olla stressaamast ku ihan sama mitä teet niin huomaat et sun hiukses tippuu päästä ku syksyl lehdet puusta! Suljen vielä pois muutaman, eli siis käytän vaan silikonittomii tuotteita enään, en lämpökäsittele hiuksia ennen suoristelin, enään en uskalla koska mulla kuivuu hiukset latvoista ylöspäin, en käytä pidennyksii ne aiheutti mulle kutinaa O .o haluisin kyllä pistää pidennykset, suoristaa nuo harvat kippuralatvat, ja värjätä hiukset mutta ei vaan enään pysty, niin kauan ku hiuksia lähtee pitää käyttää pipoa ku menee ihmisten ilmoille :( auttakaa mua ruudun takaa! Mä nyt selitin tähän kaiken vaikka pääasia oli tuo evonia :'D huhhuh en vaan osaa kirjottaa yksinkertasemmin...

7

5334

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hyvästitukka

      Muutes vielä onko kukaan saanu hiustenlähtöä loppumaan luontaistuotekauppojen l-tyrosine tableteil? Ainaki tiedän et se lievittää stressii ja nostaa mielialaa mä just stressaan ja mieliala heittelee... kumpaa mieluummi kannattas siis ostaa evoniaa vai l-tyrosineja, vai voiko niitä käyttää yhdessä? Turha sanoa ettei pitäs syödä purkista nuit aineit yrittäkää ite mun rahoilla ostaa joka viikko ruokaa jotka sisältäis nuita kaiken mailman aminohappoja saaks niist ees ruoista, mieluummi maksan 2kk välein nuista tableteista. Ja olis vielä kiva tietää paljonko maksais tommosis hiuksiin ja päänahkaan erikoistuneis hiusklinikois suurinpiirtein päänahan tutkimus pohjois suomes?

    • eirahojahumpuukiin

      Jos hiukset lähtee sairauden takia tai läkkeen haittavaiktuksen takia, niin siihen ei auta yhtään mikään lisäravinnepilleri.

      Eli mene läkärille ja vaadi verikokeet ja tulokset saat vaikka terveydenhoiotajalta, joka tulostaa ne sulle, jos ei kannasta löydy (kanta.fi).

      Ja vaadi hoitoa.

      Ei kukaan halua turhaan olla kalju.

      http://personal.inet.fi/koti/remeli/hius.htm

      Myös ihotautilääkärillä lisi yvä käydä, jos iho kutiaa.

      Voit olla myös allerginen jollekkin.

      Stressi ei auta nyt yhtään.

      Mulla lähti yli pulet hiuksista yhden lääkkeen haittavakutuksen takia joskus vuosia sitten.

      Luontaistuotekaupan myyjä oli tosi reilu ja fiksu, kun ei myynyt mulle yhtään mitään, vaan sanoi, jotta ajan kanssa saan uudet hiukset, koska hiustenlähtö johtui lääkkeestä.

      Ja kyllä nyt on paksut hiukset.

    • pillereitapillereita

      Itse käytän enemmän ulkoisia hoitoja kuin popsin kaikenmaailman pillereitä..
      Suomessa käytetään sidosaineina terveydelle haitallisia aineita monissa vitamiinipillereissä, jotka esim Australia on jo kieltänyt haitallisina. Lukekaapa lisää netistä...erilaisia pillereitä ei kannata syödä hirveitä määriä. Itse karsin kaikki turhat pois....

    • Kokemusta-on

      Evonia hair booster ei ole mikään lääke. Toki voit sitä kokeilla miten se toimii sinulla. Toinen kokeilun arvoinen tuote on Piimax. Sopivasti sinkkiä ja biotiinia, niin pitäisi ravitsea hiuksia. Lisäksi piimax pitää myös kynnet hyvänä.

    • elintavatjaterveys

      Pillereissä ei ole mitään haitallisia sidosaineita, vaan ihan samoja kuin lääkkeissäkin käytetään sekä liivatetta. Googlaa liivate wikipediasta.

      Merkittävin yksittäinen hiusten hyvinvointiin vaikuttava tekijä on ravinto. Erityisesti riittävä veden (1-2 litraa päivässä), B-vitamiinien, magnesiumin ja kalan omega-3 rasvahappojen (EPA ja DHA) saanti on tärkeää.

      Hiusten lisääntymistä, pituuskasvua tai paksuutta EI voi lisätä millään yksittäisellä aineella.

      Ihan oikeesti, EI voi.

      Jos näin olisi, niin meillä olisi kaikilla paksut hiukset napaan asti aivan varmasti, mutta kun ei ole. Ja missähän ne kaikki pitkäkyntisetkin ovat?

      Rakennekynsiä laitetaan, kun omat ei kasva.

      Varmista, että saat riittävästi D-vitamiinia, sillä sen vajaus surkastuttaa talirauhasia ja hiuspohja kuivuu. Juo paljon vettä!

      Ohenevat hiukset kärsivät yleensä myös rasvanvajauksesta sekä magnesiumin puutteesta. Lisää mantelit ja pähkinät ruokavalioon.

      Jos syö kananmunan päivässä, se vahvistaa hiuksia paremmin kuin mikään pilleri tai shampoo.

      Näkyviä tuloksia alkaa huomata puolen vuoden jälkeen.

      http://personal.inet.fi/koti/remeli/hius.htm

      Voit todellakin kokeilla kaikenlaisia lisäravinne juttuja, mutta niiden vaikutus usein on minimaalinen tai täysin nolla.

      • latvis

        Täällä todella positiivinen kokemus jo kuukauden jälkeen evoniasta, samaan aikaan aloitin msm rikin syönnin. Ongelmana hiusrajan nousu ohimoilla ja ohimoilla kasvavat hiukset alkoi olla lähinnä haiventa. Nyt kk käytön jälkeen SELVÄ muutos jo havaittavissa, ohimoiden haituvat ruvennut muuttumaan hiuksia muistuttaviksi ja muutenkin tukka tuuhenee, ehkä jopa uutta kasvuakin?... Hiusten pesuun nisim shampoo käytössä jo puolisen vuotta. Ei varmaan kaikilla toimi tuo yhdistelmä mutta tänne osu ja nappiin.


      • PiankaljuAP

        Oi kiva kuulla positiivista palautetta kyseisestä aineesta :) mä veikkaan et mulla joku hormonaalinen syy aiheuttaa tätä hiustenlähtöö ei mitää verikokeista ainakaa selvii ja alkanu oikee urakalla ohimoilta ja päälaelta lähtee hiukset :'(... sikspä aijon nyt ostaa nuita evonioita ja koittaa ja tuo msm jauhe on kans ollu mielessä! Ja mulla just sama et vaikka kasvaa ohimoilta hiuksii ne on hentoja ohuita ja irtoo heti jos vähä tahmasil sormil koskee... :( sitten luin myös havupuu uutejuomasta se olis tarkotus viel lisätä terveellisen ruoan kaveriks.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      107
      7714
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      37
      2852
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2432
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      119
      2155
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      17
      1819
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      10
      1583
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1436
    8. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1434
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1397
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      11
      1359
    Aihe