http://www.moottoripyora.org/keskustelu/showthread.php/239350-Pääsimpä-melkein-runnotuksi/page2
Mutta pointtina on se, että kenellekkään ei pitäisi olla yllätys se mitä tuossa voi tapahtua kun vaihtoehdot ovat:
1) mopo kiihdyttää alta pois
2) mopo hidastaa
3) skoda hidastaa
4) skoda ponkasee eteen
5) skoda kiihdyttää ja suorittaa ohituksen hidastamatta moottoripyörää
Jos skodan kuskina on "minä olen oikeassa" tai "laki sanoo näin" tapaus niin se tulee sieltä eteen ja ajaa rekan ohi
95kmh nopeudella ihan vain koska hän voi tehdä niin ja hänellä ei ole kiire.
http://www.moottoripyora.org/keskustelu/showthread.php/260354-Pyyntö-splittaajille/page3
"ja kun kevari tuli tuon harmaanskodan kohdalle, niin kuljettaja avasi oven ja kaveri lensi hienossa kaaressa tonttiin..."
"Voihan olla, että se Skoda-kuski avasi oven tuulettaakseen, tyhjentääkseen tuhkiksen tms. eikä tahallaan kevarin eten."
http://www.moottoripyora.org/keskustelu/showthread.php/268426-Ääliö-Nissanin-ratissa-Tampereella/page5
Sain kiinni skodan, koska skoda ajoi 65-70km/h. Päätäin olla ohittamatta, koska tie ei ole kaikkein suorin ja 190d
alla, mutta suurin syy ohittamattomuuteen oli muutaman kilometrin päässä alkava taajama-alue. Taajama-alue alkoi ja
skoda hävisi horisonttiin.
http://www.moottoripyora.org/keskustelu/showthread.php/232302-Kiitos-kytät/page6 skoda tuli perässä kolme
Sama valtion siviili skoda tuli perässä kolme vuotta aiemmin kaupunkialueella kun ajelin pyörällä. Tiesin
tällöinkin ketä olin saanut seurakseni. Kiihdyttivät valoista perään ja ajoivat lähellä jättäytyen kohta taaemmas.
Sama toistui uudestaan n. 20min ajan, kunnes ottivat jonkun auton uhriksi
skoodat kiusaa motoristeja :(
8
<50
Vastaukset
- lastentarhantyöntekijä
Haetkos kevaripalstalta uskonvahvistusta?
Kiitos kuitenkin, että poistit tältä palstalta sen sairaan ja vastenmielisen kirjoituksen tytön yliajosta ja skodasta. Jotain hyvää sinussa on, jos ihan itse sen ymmärsit poistaa.
Toisaalta pelkään pahoin, että ylläpito poisti sairaan kirjoituksesi ja sinä et vieläkään kykene ymmärtämään, että jossakin on raja siinä, mitä saa huudella ja mitä ei. Ihan sinun vuoksesi toivon, että tässä kohden olisin väärässä.Moderaattori poisti sen. Yritin kaivaa sitä googlen välimuistista jotta voin postata uudestaan mutta en löytänyt. Pitänee kirjoitella uusiksi, eihän se aloitusviesti siinä onneksi niin pitkä ollut.
- OlemmeValppaina
Kyykman kirjoitti:
Moderaattori poisti sen. Yritin kaivaa sitä googlen välimuistista jotta voin postata uudestaan mutta en löytänyt. Pitänee kirjoitella uusiksi, eihän se aloitusviesti siinä onneksi niin pitkä ollut.
Muistetaanpa palstalaiset jatkossakin käyttää ahkerasti "Ilmianna" -nappulaa kuten tuossakin poistetussa ketjussa sovittiin. Perusteluissa voi pyytää poistamaan koko ketjun asiattomana. Eiköhän tämän hörhön oikeudet lopulta mene kun holtittomasti käyttää palstatilan tarjoajan resursseja yksinään, vieläpä täysin väärällä palstalla. Ei nuo tekstit ainakaan PR:ää Allerille tai mainostajille ole.
- Kohan_kyselen
Olisko kykkelmanne parempi, jos siirtyisit pysyvästi sinne mopopalstoille?
- SoodaTappoiHampaan
Onko täällä Moderaattori?
Tuskin Kyykmanin tunnareita poistetaan. Hyvä lypsylehmä mainospalstalle ja onhan tällä veijarilla "oheis-persoonia" riittämiin... - kyykkynen
Skoodaa täytyy tuulettaa koska siellä itäkajuutassa on pinttynyt kaalin ja venäläisten rasvapahvien, "äänieristeiden" löyhkä. Mutta ei silti ovea saa avata motoristin eteen, siinä käy hullusti. Ikävä tapaus.
Skoodasta on niin monenlaista harmia, ja mielipahaa. Pitäiskö skoodia verottaa enemmän kuin muita autoja tämän takia? skodaa täytyy rangaista. kyykyttämällä.
- Ilmiantaja_
Tämä meidän yhteinen provopetteri kirjoittelee usein puppua muillekin vapaille foorumeille mutta niillä moderointi vielä toimii. Taloussanomat esim. kiittää meilillä kun niille vaan ilmoittaa asiattomasta viestistä. Täälläkin tuo Ilmianna toimii kun on vaan sitkeä, tosin onhan tuohon tarvittu joskus useammankin palstalaisen yhteistyö. Ei kannata provosoitua kuten Kyykman itsekin profiilissaan toteaa vaan yksinkertaisesti poistattaa loukkaukset ;-)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin578757Mietin aina vain
Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh123449Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r262640Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1142030Kysely lieksan miehille
Olemme tässä pohtineet tällaista asiaa, että miten on. Tästä nyt on paljon ollut juttua julkisuudessakin aina sanomaleht802020Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.3571747Saan kengurakkaan kotiin viikon päästä
Mitä tapahtui? Martina hehkutti tätä stoorissaan reilu viikko sitten, mutta eipä aussimiestä Suomessa näkynyt, vaan tapa2411432FinFamin ryhmät
Älkää hyvät ihmiset luottako tähän tahoon. Ryhmiä on, mutta eivät ne toimi. Ihmisiä savustetaan ulos, vaikka näissä piir01211Olen vähän
Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I101095Osmo Peltola voitti ansaitusti Kultaisen Venlan - Kirvoitti yleisöltä mahtavan reaktion!
JEE, onnea Osmo! Osmo Peltola voitti Vuoden esiintyjän Kultainen Venla -palkinnon. Isä-Peltsin ja Osmon luontoseikkailu671044