Uhkeaa ja muhkeaa.. lähdetkö kanssani eroottiseen seikkailuun.. isot tissit (GG80) ja hyvä peppu.. voit olla varattu tai vapaa.. mutta ilman sitoumuksia..
Uuulalaa, seksiseuraa Keski-Suomessa?
syyskissa43
9
<50
Vastaukset
- isotissikortsuttaja
Lähden....soita homo mulle.
isotissikortsuttaja on hyvä ja menee nukkumatin maille äipän viereen - nää on aikuisten juttuja, eikä tollaisten keskenkasvuisten kakaroiden.
Sopii
- calamari
Mä lähden,kirjoittele [email protected] oon 50v siisti mies
- Kundi31
Hei! Laita viestiä [email protected] jos rento 31v kundi kiinnostais!
- sporttikolli
Uuhh, kiinnostaisi todellakin seikkailla kaltaisesi kerkkupepun kanssa, nam! Tumma, sporttinen kolli odottelee vastaustasi os. kuumakuusysi @yahoo.com
- mp...1000
Laitoinkin jo spostia sulle...
Tottakai kiinnostaa
- Mirs999
Tää on sitten MIES!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.105496- 872936
- 462822
- 492223
- 252211
Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei132170- 442092
Ikävä uutinen uudesta Unelmia Italiassa -kaudesta
Unelmia Italiassa -sarja on ollut supersuosittu ja uutta kautta on odotettu. Nyt on tullut se aika, että TV-katsojat pää71913- 121843
Lähtisitkö Erikoisjoukot-leirille? Yksi kokelas paljastaa karun totuuden kulissien takaa
Erikoisjoukot realityssä kokelaat kohtaavat omat henkiset ja fyysiset rajansa. Nyt yksi kokelas paljastaa karun totuuden171831