Joulukuussa seuraa etelään, esim. Goa.
Vastaukset 9
- exsoottinen
Moi,kiinnostaako Jamaika ?lähtö 21.ja takas 5.1.2016 m42
- Viivi777
Hei. Täällä nainen valmis matkaan jos kemiat kohtaa. Laitapas yhteystietosi. Kiitos :)
- exso
Moi,num. 046 5745211 .Jamaica
- exso
Lippu on jo maksettu :-) 795e ,hoellia ei vielä.
- Viivi777
Moi. Kerrotko ystävällisesti matkan ajankohdan ja kohteen? Sitten voisi ehkä suunnitella matkaa tarkemmin.
- exso
Moi,21.12 lähtö ,takaisin 4.1.2016 ,Suomesa 5.1 .Montego bay kohde..annoin numeroni ,jos kiinnostaa ,ota yhteyttä.Hotellia en vielä varannu..Rentoo seuraa oon.
- exso
Jamaikalle rentoo seuraa ,lippuja saa 695e ,suora lento.,halpa hotelli vielä varaamatta ..Ota yhteyttä yllä olevaan numeroon .Tarkotus löhöillä ,uida,seikkailla ja regeetä kuunnella :-) ..m42
- JouluksiPois
Vieläkö olet seuraa vailla? Jos olet, niin millaista matkaseuraa etsit?
- exco
JouluksiPois kirjoitti:
Vieläkö olet seuraa vailla? Jos olet, niin millaista matkaseuraa etsit?
Moi,joo ,kyllä seura kelpaa ja yllä olevat kirjotukset kertoo seurasta ,ihan rentoo ja rehellistä seuraa etin...Jos kiinostaa ota yhteyttä ?.t. M42
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3571106- 71748
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37696- 49590
- 41588
- 63533
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht320496Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19481- 75471
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459