erilaiset minoxidilit

yltiks

Tilasin netistä kuukausi takaperin Foligain P5 minoxidilia. Nyt vaikuttaa siltä, että päänahka ei vaan yksinkertaisesti tykkää ko. aineesta (kuivaa ja kesii), joten käytön jatkaminen ei ole kovin mielekästä. Onko kukaan kokeillut tätä saman valmistajan low-alcohol vaihtoehtoa? Väittävät että olisi hellävaraisempaa.

Ennen ohjeiden huolellista lukemista käytin ainetta heti suihkun jälkeen märälle päänahalle ja tuosta aiheutui itselleni normaalia kovempaa sydämmen tykytystä, joka hieman pelästytti. Nyt luin netistä, että aine imeytyy liian nopeasti heti suihkun jälkeen laitettuna ja joutuu helpommin verenkiertoon. Ei hyvä.

5

336

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • DHT

Itselleni tuli rogainesta hengenahdistusta, aluks en välittänyt mutta urheilusuoritus piti jättää kesken koska alkoi ahdistamaan joten lopetin käytön.
      Finasteridi
      Hair Booster
      Revivogen
      ennemmin käytä noita

• yltiks

Finaa olen pohtinut, mutta en millään haluaisi alkaa popsimaan hormonijärjestelmään vaikuttavaa lääkettä, joten kaljuksi ajelu on meikäläisellä sitten seuraavana vuorossa :(

• Kysyjä

Onko muuten niin että nämä Rogainet sun muut eivät siis pysäytä lainkaan miestyypin kaljuuntumista vaan mahdollisten "rogainehiusten" lomassa "oikeat" hiukset jatkavat surkastumista kuten ennenkin vai onko niin että nämäkin lopettavat lähtemisen jos litku toimii ideaalisti?

• Biovea

Itse olen aikoinaan käyttänyt low-alcohol versiota, en muista varmaksi merkkiä mutta bioveasta tilattu, tämä ei muistaakseni ärsyttänyt/kuivattanut päänahkaa yhtä paljon kuin tavallinen versio.
      Itse käytän nykyään Foligainin vaahtoa ohimoille kun paljon mielyttävämpi käyttää koska kuivuu nopeammin eikä jätä hiuksia niin tahmaisiksi kuin liuos ja ei ärsytä ainakaan itsellä päänahkaa
      Jotain pieniä eroja eri valmistajien liuosten vaikutuksessa selvästi on.

Yleensä Minoksidiilin toimivuudesta en pysty ainakaan itse sanoa hidastaako hiusten lähtöä yhtään tai eri merkkien toimivuutta vertailla.

• Anonyymi

Foligainissa lukee nyt olevan trioksidiliä, ja että se on dht vaikutteinen, mutta ei lue että onko siinä yhä minoksidiliä?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      60
      1128
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      42
      871
    3. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      51
      641
    4. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      315
      627
    5. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      114
      614
    6. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      598
    7. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      595
    8. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      93
      590
    9. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      56