6-LUOKAN MATIKAN KOE

Hammasharjasiko

Hei, aloitin nyt 6 luokan, ja meillä on maanantaina koe. Opettaja ei viitsi millään kertoa mitä kokeeseen tulee, niin voitteko te kertoa? Siis aivan se lukuvuoden ENSIMMÄINEN matikan koe. Aivan paras olisi joku 2014 vuoden 6 luokkalaisen vihjeet, sillä kokeet varmaankin muuttuu vuosien mittaa. Kirjana on ihan Matikka niminen sanomapro:n kirja.

11

2905

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • khkgknk

Joo mä voin kyl kertoo muistan sen kokeen ku sain hyvän numeron siit

• eividdu

::::DDD Mitäpä jos vaikka harjottelisit ne asiat mitä pitää etkä valittais täällä kun oot liian laiska :'D

• xxkatxxx

Eiköhän se koe tule niistä asioista mitä ootte tunnilla opetellu. Ota kirja käteen ja katso ne sivut miltä ootte tehnyt tehtäviä.

• rtrt6rtur

Itse aloitin 6 luokan 9 vuotta sitten, mutta kannattaa lukea mitä on käyty viime tunneilla ja laskea tehtäviä jotka on käyty läpi

• Ehkä se haluaa vaan nähdä mitä osaatte eikä siksi kerro?

• Yhkul

Ehkäpä kertaa niitä joita on käyty läpi.....?

• kalliolan-koulu

Oon myös kutos luokal ja meil oli se koe jo mut vaik on eri kirja (tuhattaituri) niin pitäis olla ne mitkä on jo tunnil käyty eli meil oli kertausta ja sit näitä funktioita

• Peruslaskujavain

No, meillä ainaki oli peruslaskutoimituksia.
      Oon siis kuutosella. Sain siitä
      9 1/2! Ei oo vaikee!

• 6lk

Itse menen vasta Kuroselle ei mitään hajua

• Anonyymi

Siis meille on tulossa valtakunnalinen koe mutta meille sanottiin että 1-6 luokan asiat jotka oltiin käyty niin niitä kannattais muistella ja tehä tehtävii nii luulen et siunki kannattaa

• Anonyymi

Meillä on myös valtakunnallinen tänään.😬
        Joo sulla se tais olla jo eilen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Simula, rakkaus, Aittakumpu

Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww
      Perussuomalaiset
      116
      1998
    2. Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan

anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html
      Maailman menoa
      157
      1477
    3. Pormestari käräjille?

Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j
      Puolanka
      55
      1347
    4. Millaista naista ikävöit

Ulkonäkö/persoona
      Ikävä
      55
      1118
    5. Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin

että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html
      Maailman menoa
      155
      1097
    6. Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon

meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä
      Ikävä
      75
      966
    7. Voisimmeko seuraavan kerran kun

Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi
      Ikävä
      36
      867
    8. Nyt on hyvä laittaa

kirjaimet kohdilleen. Kuka kaipaa ja ketä. Onko oma kaivattu täällä ?
      Ikävä
      52
      864
    9. Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle

Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa
      Maailman menoa
      62
      852
    10. Kuinka nättinä

Sitä pitää olla että huomataan 🙃
      Ikävä
      56
      811
    Aihe