Musta alkaa tuntuu silt et mokasin jo syntyessäni.... Oon siis 15v tyttö ja minulla ei ole ikinä ollut oikeaa poikaystävää. Toki on ollut säätöä, mutta lopulta olen aina huomannut että nämä säädötkin ovat valehdelleet.
Minulla on hiukan ongelmia henkisessä hyvinvoinnissa ja he ovat auttaneet jonkin aikaa, olleet mukavia jne... Sitten kun he ovat löytäneet toisen olen jäänyt aina yksin ja nyt olen jo niin rikki etten luota miespuolisiin enään pätkän vertaa.
Haluaisin välittää, rakastaa ja olla jonkun lähellä, mutta tiedän että siittä seuraa vain henkistä kipua minulle ja olen ollut aina pojille se väliaikainen tyttöystävä , joka unohdetaan kun lähdetään parempi.
Onko kellään neuvoja?
Haluaisin luottaa, välittää ja olla lähellä, mutten uskalla :(
Tai onko sellaisia jätkiä edes olemassa kehiin voisi uskaltaa luottaa?
Tuntuu vain että olen niin rikki ettei mua voi ikinä korjata....
(Anteeksi romaani)
Onko luotettavia jätkiä olemassakaan?
13
<50
Vastaukset
- Slluh223
Laita mul kikis viestii jutellaa dsel,oon valmis auttaa :) kik:Alluh223
- samesituation
Oon samanikänen poika ja täysin sama tilanne. Paitsi että mulla ei oo ollu säätöjäkään.
Kyllä kummastakin sukupuolesta luotettavia löytyy. Helvetin vähän kylläkin. Niitä pitäisi melkeinpä aktiivisesti etsiä...
"(Anteeksi romaani)"
Tekstisihän oli poikkeuksellisen lukukelpoinen täkäläiseksi... Eikä edes pitkä.- Epätoivoinen11
Must taas tuntuu ettei oo luotettavii tyttöi maan päällä. En tuu varmaa ikin löytää edes ketää oon forever aloneri näillä näkymin ja taas yritän epätoivosesti löytää jotai ku sanon et mun kik on milleniumforce
- Lisäysäskesee
Ja oon -00 haluisin vaa luotettavan ja sit semmosen jonka kaa vaa voi hellii ja näi
- Tehnerdist2.0
Haahaa, vitun epätoivoinen läskipaska et ikinä saa naista t nerdist
- nerdistperseestä
Tehnerdist2.0 kirjoitti:
Haahaa, vitun epätoivoinen läskipaska et ikinä saa naista t nerdist
Oliko se nerdist-pelle tännekin pakko tuode esille?
- jabadapa
Kurjaa että sulle on sattunut huono tuuri miesten suhteen, mutta älä vaivu epätoivoon sä löydät vielä jonkun joka oikeesti rakastaa sua ja on sulle oikee :) Ja vaikka sit pääsisit seurustelee ja suhde päättyis niin se voi olla kova paikka, mut jos ero tulee niin siit tietää että sun aito oikee sydämmen valittus löytyy jostain muualta, siihen voi mennä aikansa ja saatat men monii väärii suhteisii mut lopulta se löytyy! :3
- vm98poika
Ihan alkuun kaikki jätkät jotka jaatte tähän kikkiänne: se tuskin auttaa.
Ja sitten aloittajalle, jos sä olet oikeasti tollanen kuin mitä sun viesti antaa ymmärtää, niin voin luvata että sä löydät vielä sellaisen pojan johon voit oikeesti luottaa. Joka välittää susta, ihan aidosti. Kyllä meitä on vielä, usko pois!
Tsemppiä ja muista olla avoin uusille tuttavuuksille, mut pidä myös välit vanhoihin! :) saatat huomata, et joku ketäoot pitänyt vaan kaverina voi olla kultaakin kalliimpaa. - Kansaonrunkkareita
Ainakin tämän sivun oikeassa kaistassa on niitä hävyttömiä homoja,eikä
nykypäivän lutkat ole yhtään sen parempia.Nuoriso ajattelee reisien välissä kaiken aikaa,niin siihen ne opinnot sitten jäävätkin.TYtöistä tulee huoria,ja
pojista homoja.Se on vain yleis-sääntö,poikkeuksiakin on,mutta harvassa ! - Lantaapeltoon
"Luetuimpia sarakkeesta ilmenee koko kansan moraali",koska ylläpito antaa
hyväksymyksensä tuollaiselle saastalle,niin mitä se valtio sitten hyväksyy ?
Kunpa kuulisi mitä ne hallituksen jäsenet keskustelevat kabineteissaan ? - njklkljlk
"Minulla on hiukan ongelmia henkisessä hyvinvoinnissa ja he ovat auttaneet jonkin aikaa, olleet mukavia jne... Sitten kun he ovat löytäneet toisen olen jäänyt aina yksin ja nyt olen jo niin rikki etten luota miespuolisiin enään pätkän vertaa"
En nyt tiedä noiden ongelmien laadusta, mutta ei se aina helppoa ole sille toiselle osapuolellekaan. Ja valtaosa 15v teinipojista kärsii kroonisesta kiimasta, veri pakkautuu vääriin paikkoihin ja aivot eivät saa riittäväsi happea. Pointti siis se, että tuossa iässä pojat ovat monesti idiootteja. Tosin kyllä niitä hyviäkin tyyppejä ilman muuta löytyy, älä heitä kirvestä kaivoon.
"Tai onko sellaisia jätkiä edes olemassa kehiin voisi uskaltaa luottaa?"
Suurin osa on kyllä ihan luotettavia. Voihan se olla, että olet vaan ihastunu ns. vääriin tyyppeihin (niin no, daa)? Esim. mitä omasta kaveripiiristä olen havaintoja tehnyt, niin välttämättä ei kannata ottaa sitä tyyppiä, jolla on joka kuukausi uusi muikkeli kainalossa, sillä siihen on syynsä. Pakko ihmetellä, että jostain syystä se ei naisia näytä haittaavan, ennenkun menevät itse vaihtoon, silloin alkaa kitinä juuri siitä, että kaikki miehet on sikoja.
Ja oot noin nuori kuitenkin, niin ei sulla mihinkään ole kiire. Jokunen vuosi eteenpäin, niin ne sun ikäluokan pojatkin alkaa vähän saada älliä päähän. - fhbfgh
15-vuotiaiden suhteet nyt ei vaan yleensä ole kovin pitkiä. Sitä pikemminkin opetellaan seurustelua kuin tarjotaan itselle ja toiselle vakaa parisuhde.
Jos siis tarkoitat luotettavalla 'sitoutuvaa 15-vuotiasta', niin on tosiaan mahdollista ettet sellaista löydä. Kasvakaa pari vuotta niin voi onnistua jo paremmin. Hyvä kun jaksat kuitenkin yrittää. Suhteet voivat olla ihan onnistuneita vaikkeivät kestäkään pitkään. Ei kai sellaiset pojat kauhean kauan sen uudenkaan muijan kanssa pysy. Suhteen muodostaminen molempien sukupuolien kanssa on ihan yhtä vaikeaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3788343Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1722726- 12980
- 76978
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta60873- 25866
- 55843
- 64822
- 46796
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss72752