tyttöilijöille

moniko cd tyttö tykkää pitää sidettä tai tamponia...ja yleensäkin kokea muitakin todella nasiellisia juttuja

15

1628

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tyttelipoika

Mä ainakin tykkään käyttää sidettä :)

• jokujossavain38vuotta

anteeksi mutta mitä cd tarkoittaa tässä?? Sori, olen aloittelija :) itse tykkään käyttää erityisesti kynähametta, paitapuseroa (tiukka).. olen joskus kyllä sidettäkin käyttänyt pikkareissa. Olen 185 cm, n. 100 kg, ja tälle tyttöilylle en voi mitään, tuntuu vaan hyvältä. Jatkakaa, elämä on elämistät varten. Hetero olen.

• TyttöilijäL

Cd eli crossdresser. Ristiinpukeutuja. Ja kysymykseen, kyllä pidän usein pikkuhousun suojia tai siteitä.

• Moi.itse tykkään käyttää korsetteja,stayuppeja ja dildoja.on todella kiihottavaa ratsastaa dildolla asut päällä.

• suomisenjari

kyllä minäkin käytän siteitä tai pikkuhousu suojia aina pikkareissa, tampoonia aina sillon tällöin, niinkuin naisetkin

• libresse

Minäkin 50 mies pidän lähes aina naisten pikkuhousuja ja paksua ja pitkää yösidettä. Käytän myös muita naisten alusvaatteita mutta tyttöjen pitsi pikkareita ja sidettä olen käyttänyt n. 11-12 v. Asti. Toivoinkin aina olevani tyttö.

• vokku

Sinä se sitten jaksat jatkaa.

• Kutsuni---
        vokku kirjoitti:

Sinä se sitten jaksat jatkaa.

Kuten varmaan huomaat, ylläpito kannustaa. Tästäkin heitetty ulos viesti, missä tuo meiliosoite oli julkaistu. Mutta minun listani saa tietenkin olla.

Joten ihan tyhjästä valitatte. Minä olen toteuttamassa ylläpidon tahtoa heidän tuellaan ja siunauksellaan.

Siitä osoituksena on sekin, ettei profiiliini ole tullut säröä. Kuvakin on saanut olla.

• tyttöpoika

Minäkin haluan käyttää isoa yösidettä joka päivä, joskus myös tamppoonia

• Hdjkfjdb

Tamponi peräreijässä sekä terveysside päällä kuljeskelen

• KuiskauksiaKaapista

Itsekin innostuin kuukautissuojien kokeilusta. Kokeilin sekä siteitä että pikkuhousunsuojia ja täytyy sanoa että nuo pikkuhousujensuojat tuntuvat todella hyvältä, varsinkin kun on laatumerkkiä.

Kirjoitin vastikään kokemuksista blogissani: http://kuiskauksiakaapista.blogspot.fi/2016/05/kokeilin-kuukautissuojia.html

Oli kyllä hauska kokemus, ja tänään voisin töiden jälkeen kaivaa siteet esille ja lähteä kaupungille :)

• Päivittäiskäyttäjä

Pikkuhousun suojia olen käyttänyt jo vuosikausia. Todella hyviä ja sopivan ohuita. Aloitin tyttöjen asuilla jo varmaan siinä kymmenvuotiaana ja jatkoin vartuttuani äitini ihanilla pitsiunelmilla.

• aika samalla tavalla mullakin se alkoi...haluaisitko vaihtaa ajatuksia

• tyty69...suomi24.fi

• Anonyymi

Pidän päivittäin pikkuhousun suojaa.

Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Sebastian Tynkkynen (pers.) ei vastusta raiskauksia

"Sebastian Tynkkynen oli ainoa 14 suomalaismepistä, joka vastusti uutta suostumuksen puuttumiseen perustuvaa raiskauslak
      Maailman menoa
      54
      4042
    2. Purra jäi kiinni valehtelusta, Heinäluoma ei

Ja heti alkoi Purra joukkoineen maalittamaan Heinäluomaa. Niin toimii äärioikeistoa edustava putinistipersulauma, jonka
      Maailman menoa
      34
      3076
    3. Yks vähemmän

Yks narkki täälläkin vähemmän,m.t. sai mitä halusi😎
      Kiuruvesi
      35
      2688
    4. Nyt voin sanoa että vtuttaa!

Kertaa sata 💯
      Ikävä
      33
      1936
    5. Kaunis Martina taas lehtihaastattelussa - kommentoi Stefua

Martina sanoi, että Isabella on käytännössä aina hänen kanssaan. "Minä olen se vanhempi, joka ottaa 100-prosenttisen vas
      Kotimaiset julkkisjuorut
      489
      1588
    6. Oletko onnellinen

Kun ei enää nähdä?
      Ikävä
      52
      1504
    7. Gallup: Kenet sinä haluaisit nähdä Yökylässä-sarjassa?

Yökylässä Maria Veitola -sarjaa on nähty jo 10 kautta tv:ssä, ja Veitola on yöpynyt satojen suomalaisten julkkisten kode
      Tv-sarjat
      45
      1432
    8. Anteeksi

Anteeksi 😭😭😭. Olet rakas❤️. En juo enää liikaa. 😭
      Ikävä
      41
      1330
    9. Minun kultani

Mistä saataisiin sulle hyvät henkselit? 🤗😘
      Ikävä
      69
      1267
    10. Mitäs mieltä

Hakeekohan pikkunennmies alavuden kaupunginjohtajaksi? Pakkoliitos ähtäri-alavus. Taas olis mieliharmi johtamassa suoho
      Ähtäri
      17
      1216
    Aihe