tyttöilijöille

moniko cd tyttö tykkää pitää sidettä tai tamponia...ja yleensäkin kokea muitakin todella nasiellisia juttuja

15

1628

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tyttelipoika

Mä ainakin tykkään käyttää sidettä :)

• jokujossavain38vuotta

anteeksi mutta mitä cd tarkoittaa tässä?? Sori, olen aloittelija :) itse tykkään käyttää erityisesti kynähametta, paitapuseroa (tiukka).. olen joskus kyllä sidettäkin käyttänyt pikkareissa. Olen 185 cm, n. 100 kg, ja tälle tyttöilylle en voi mitään, tuntuu vaan hyvältä. Jatkakaa, elämä on elämistät varten. Hetero olen.

• TyttöilijäL

Cd eli crossdresser. Ristiinpukeutuja. Ja kysymykseen, kyllä pidän usein pikkuhousun suojia tai siteitä.

• Moi.itse tykkään käyttää korsetteja,stayuppeja ja dildoja.on todella kiihottavaa ratsastaa dildolla asut päällä.

• suomisenjari

kyllä minäkin käytän siteitä tai pikkuhousu suojia aina pikkareissa, tampoonia aina sillon tällöin, niinkuin naisetkin

• libresse

Minäkin 50 mies pidän lähes aina naisten pikkuhousuja ja paksua ja pitkää yösidettä. Käytän myös muita naisten alusvaatteita mutta tyttöjen pitsi pikkareita ja sidettä olen käyttänyt n. 11-12 v. Asti. Toivoinkin aina olevani tyttö.

• vokku

Sinä se sitten jaksat jatkaa.

• Kutsuni---
        vokku kirjoitti:

Sinä se sitten jaksat jatkaa.

Kuten varmaan huomaat, ylläpito kannustaa. Tästäkin heitetty ulos viesti, missä tuo meiliosoite oli julkaistu. Mutta minun listani saa tietenkin olla.

Joten ihan tyhjästä valitatte. Minä olen toteuttamassa ylläpidon tahtoa heidän tuellaan ja siunauksellaan.

Siitä osoituksena on sekin, ettei profiiliini ole tullut säröä. Kuvakin on saanut olla.

• tyttöpoika

Minäkin haluan käyttää isoa yösidettä joka päivä, joskus myös tamppoonia

• Hdjkfjdb

Tamponi peräreijässä sekä terveysside päällä kuljeskelen

• KuiskauksiaKaapista