Moi.
Mä oon lähemmäs 14v (13) poika. Mä oon n. 164cm pitkä ja painoa aika tasan 60kg. Mä haluisin laihtuu mutta ei kuitenkaan oo sillee tarpeeks motivaatiota. Pääsyy tälle on se, että oon sosiaalinen, aika hauska ja mukava tyyppi mut eihän ne tytöt muhun päin vilkasekkaan ulkomuotoni takia, ainakaan kauniit. En oo ees seurustellu kenenkään kanssa viel :P . Oon henkisesti suht. kehittyny ja kyllähän mä hyvännäkösten muijien kaa haluisin olla yhes, pussailla yms yms. Mul on murrosikä jo ihan hyvässä vaiheessa, kasvoin yli 10cm viime vuonna, oon aika leveäharteinen ja ääni melko matala. Mutta takaisin siihen varsinaiseen aiheeseen. Eli olisko kellään mitään ajatuskikkoja miten sitä motivaatiota saisi kohotettua? Toki tehokkaat treenimenetelmätkin kelpaa. Tässä ehkä ikävintä on se, että oisin iha überkomee jos tätä läskikerrosta ei olisi. Älkää tulko haukkumaan mua tai jauhamaan sitä "No eihän sinun tarvitse mitään tuollaista miettiä, olet vielä lapsi ja sinulla on koko elämä edessä, eivätkä ne tytötkään sinulle tärkeitä ole"-paskaa, niistä ei ole mitään hyötyä.
Kiitos jo etukäteen!
Jotain helppii?
2
<50
Vastaukset
- TyttösBUMSHAKALAKA
Ala käydä salil koska lihaksist tykkään ja tee riittävästi aerobista sen lisäks, ala juoksee/pyöräilee/uimaan aluks vaik puol tuntii kerral ja kerran viikos, sellast kestävyyttä. Lisää vähitellen treenikertoja viikkoon. Ja ruokavalio kondiksee, perus lautasmallil mennää, (lisää huomattavasti kasviksia entiseen). Jos juot esim 3 dl vettä ennen ruokaa ni et syö liikaa vaan tunnet olos kylläsemmäks
Liiku porukassa. Yleensä se parantaa motivaatiota kun se ei ole niin tylsää eikä kehtaa jättää menemättä jos muutkin menee. :)
Eikä ole mitään ennenkuulumatonta että sun ikäinen ei ole seurustellut. Just sayin'...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1579174Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde492799Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja312577- 572531
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1971915- 981852
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai231793Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä481336Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091217- 281201