venäjä on aika korruptio maa

jari10000000

pieni tarina venäjän toimesta itse olen suomalainen mies nainen venäjältä minulla synty kaksoset suomessa2007 poikia asuimme yhdessä 8 vuotta erosimme sitten aloin tutkia poikien asiaa ilmeni että heillä oli venäjän kansalaisuus ilman minun suostumusta sitten ilmeni että ovat myös kirjoilla venäjällä myös on vieläkin . suomessa on vain tieto että pojat on yksi kansalaisia . venäjän valtio on antannu raha asunnon ostoon minäkin omistan 1/5 osa asunnosta minulla asunto paperi omistan asunnon pienen osa ainut että kun erosimme meillä yhteis huoltajuus ja pojat asuvat minun luona minä omista käytännössä asunnosta enemmistön koska pojat minun osoite suomessa kun otin venäjällä asian ajan ei saanut vastauksia mihinkään kysymykseen sitten hän lopetti työ kun pelkäsi omaa leipä loppuu kun passi virkailia mikä oli tehnyt pojille kansalaisuuden olikin ison porukan kiho . jos äiti olisi yksin huoltaja hän ei tarvisi isän suostumista mihinkään kysymys miten saada pojat pois venäjän kansalaisuus ja osoite ,pois näistä papereista minulla on käänökset suomeksi lailinen kääntäjä 1 pojat venäjän kansalaisi ilman minun suostumusta 2 venäjän valtio antannut väärin perustein asuntoo raha 3 pojat kirjoilla venäjä . kysyn onko tämä oikein mistä saisi apua . [email protected]

4

146

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ölzdkfgj

Jos nyt pisteitä ja pilkkuja ainakii yrittäis alkuun,eihän tosta saa mitään selvää

• Yritä.uudestaan.höpöhöpö

Varmaan tarinasi on yhtä tosi kuten kirjoituksesi kieliasu

• Hkuhkk

Jos olet suomalainen, niin peruskoulu on mennyt kohdallasi hukkaan.

• hfyftfdgfehvk

Mikä on mies nainen?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      269
      4941
    2. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      89
      3424
    3. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      42
      3328
    4. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      50
      2609
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      45
      1827
    6. Koska näit kaivattusi viimeksi

Milloin tapasit rakkaasi? Ja etenikö suhde yhtään?
      Ikävä
      97
      1630
    7. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      97
      1438
    8. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      14
      1359
    9. PS uusimman gallupin rakettimainen nousija

https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden
      Maailman menoa
      144
      1035
    10. Tekiskö nainen mieli tavata...

Viikonloppuna ja...?
      Ikävä
      70
      1027
    Aihe