pieni tarina venäjän toimesta itse olen suomalainen mies nainen venäjältä minulla synty kaksoset suomessa2007 poikia asuimme yhdessä 8 vuotta erosimme sitten aloin tutkia poikien asiaa ilmeni että heillä oli venäjän kansalaisuus ilman minun suostumusta sitten ilmeni että ovat myös kirjoilla venäjällä myös on vieläkin . suomessa on vain tieto että pojat on yksi kansalaisia . venäjän valtio on antannu raha asunnon ostoon minäkin omistan 1/5 osa asunnosta minulla asunto paperi omistan asunnon pienen osa ainut että kun erosimme meillä yhteis huoltajuus ja pojat asuvat minun luona minä omista käytännössä asunnosta enemmistön koska pojat minun osoite suomessa kun otin venäjällä asian ajan ei saanut vastauksia mihinkään kysymykseen sitten hän lopetti työ kun pelkäsi omaa leipä loppuu kun passi virkailia mikä oli tehnyt pojille kansalaisuuden olikin ison porukan kiho . jos äiti olisi yksin huoltaja hän ei tarvisi isän suostumista mihinkään kysymys miten saada pojat pois venäjän kansalaisuus ja osoite ,pois näistä papereista minulla on käänökset suomeksi lailinen kääntäjä 1 pojat venäjän kansalaisi ilman minun suostumusta 2 venäjän valtio antannut väärin perustein asuntoo raha 3 pojat kirjoilla venäjä . kysyn onko tämä oikein mistä saisi apua . [email protected]
venäjä on aika korruptio maa
jari10000000
4
166
Vastaukset
- ölzdkfgj
Jos nyt pisteitä ja pilkkuja ainakii yrittäis alkuun,eihän tosta saa mitään selvää
- Yritä.uudestaan.höpöhöpö
Varmaan tarinasi on yhtä tosi kuten kirjoituksesi kieliasu
- Hkuhkk
Jos olet suomalainen, niin peruskoulu on mennyt kohdallasi hukkaan.
- hfyftfdgfehvk
Mikä on mies nainen?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20v on otettu kiinni
Tulipalo oli sytytetty joten murhasiko ex omat lapsensa ja heidän Äidin. Tuskin sitä kukaan ohikulkijakaan sytytti.32612537Suomessa on ollut suurtyöttömyyttä ennenkin, ja lääkäriin pääsee nykyäänkin
Täällähän oli jonkun sekopään(vas.) juttu, että ennen ei ollut työttömyyttä ja lääkäriin pääsi. Siihen alkoi tietysti ko533629- 843232
IL - Auerin lapsia oli houkuteltu rahalla Annelin puolelle?
16:12 Outoja väitteitä Sijaisäidin mukaan Auerin lapsia koetettiin houkutella nettipalstoilla muuttamaan kertomuksiaan1303013- 1032968
S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä
Kun niissä ei enää käy satuolentoihin uskovat hihhuIit eivätkä persut. Asiakaskunta on huomattavasti siistiytynyt muutam752712Savonlinan perhesurma, epäilty mies romani, äiti kantaväestöä
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011676508.html Savonlinnan seudun romaniyhdistyksestä kerrottiin lauantaina IS:lle, e1582618Savonlinnan murhapolttaja romani
Ainakin IS kertoo. Arvasin heti ettei ole normi valkolainen suomalainen.2782522Kysymys: Kuinka moneen maahan neuvosto-venäjä on hyökännyt
viimeisten 90-vuoden aikana? Ja lähinnä on siis kyse neuvosto-venäjän naapurimaista - kuten Suomesta. Lista on huomatta482408Riikka runnoo! Uutta velkaa tänä vuonna 17 mrd. euroa
Tirsk. Nyt kyllä hihityttää kuin pientä eläintä. Riikka takoo maailmanennätyksiä tasaiseen tahtiin. " [Riikka] joutuu51912