Joutsenet unessa ?

jandu

Mitä mahtaa tarkoittaa kun näin pari viikkoa sitten unta, että olin jossain järven rannalla ja kahlasin/ uin siellä pienelle saarelle jossa olikin joutsen pariskunta ja niillä 3 poikasta. Yritin liikkua kovin varovasti siellä pienellä saarella jos sitä voi sikis edes kutsua ehkä eneminkin vain iso kivi jolla kasvoi pari puuta. Linnut kuitenkin hyökkäsivät kimppuuni ja sitten muistaakseni heräsin melkein heti. Mukana minulla oli muistaakseni tuolla reissulla pikkusisko joka kyllä katosi matkasta jossain vaiheessa. Uni ei ole täysin tarkka koska en sitä ihan täydellisesti enää muista. Mutta mitähän se mahtaisi tarkoittaa?

4

2146

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ValkoinenJoutsen

      Joutsen kuvaa uskollisuutta koska joutsenpari on luonnossa oikeasti uskollinen toisilleen kuolemaan saakka. Lisäksi joutsen kuvaa valoisuutta ja kauneutta, lintuna vapautta ja valkoisella värillään puhtautta.

      Saari järvessä on siis kuvaus sinun sielussa olevasta erillisestä pienestä puhtaasta saarekkeesta joka voi ja elää hyvin koska siellä asuu joutsenpariskunta poikasineen. Koska tämä saari on pieni ja ahdas eikä sinne mahdu ketään eikä mitään muuta kuin nämä joutsenet, sinun pitääkin jättää ne rauhaan. Pikkulapsi sinussa myös haluaa kovasti tutkia kauneuden ja vapauden ja uskollisuuden lähdettä, ketäpä se ei kiinnostaisi, mutta tämän kauneuden pyhän lähteen tultua häirityksi viaton lapsi sinussa poistuukin häiritsemästä saaren joutsenia. Sinun aikuisen pitää tehdä samoin. Jätä kauneuden ja vapauden ja puhtauden ja uskollisuuden tyyssija rauhaan siihen saakka, kunnes sen poikaset on kasvaneet täysikasvuisiksi ja ne voivat lentää etelään talvehtimaan. Mene sen jälkeen vasta tutkimaan se saari. Tällaista unitoimintaa voi muuten harjoitellakin.

    • unoo

      kaldealaisen vanhan unikirjan mukaan
      - valkoiset joutsenet - hyvinvointia ja rikkautta,
      -- mustat -"- - eripuraisuutta ihmisten kesken
      - joutsenten äänien kuuleminen - kuolemaa, tarkemmin ei määritelty.-
      - saari, kaunis ja kukoistava - olet turhissa mielikuvituksissa,
      -- " , autio ja karu, köyhyyttä ja raskasmielisyyttä.

      Ihmisten unet ovat kyllä mielenkiintoisia, unien selitykset samoin
      - en tiedä onko niillä mitään yhtymäkohtia todellisuuteen.

    • jandu

      Juu en itsekkään usko niihin että olisi välttämättä todellisuuden kanssa mitään, mutta minusta silti mielenkiintoista kuulla mitä tarkottaisivat..

    • Anonyymi

      Hah joka kirja antaa eri selityksen uniin huuhaata

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      140
      10142
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      53
      2934
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      192
      2747
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2097
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1858
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1679
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      18
      1577
    8. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1556
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1533
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1348
    Aihe