Ajattelin kokeilla saavuttaisinko tätä kautta etsimääni ryhmää :)
Olen siis tällä hetkellä aloittelemassa gradua täällä Oulussa, vaikka teen sen Jyväskylän yliopistoon. Opiskelen itse erityisopettajaksi eli kasvatustieteitä tarkemmin sanottuna. Tästä tämä ajatus itseasiassa lähtikin liikkeelle, koska lähin graduverkostoni asuu ympäri suomea eikä vertaistukea ole aina saatavilla. Gradun puurtaminen täysin yksin hieman kauhistuttaa, jonka takia tein Facebookiin ryhmän joka on tarkoitettu lopputyön kanssa kamppaileville. Jos jostakin toisesta olisi myös mukava sopia kirjoitustapaamisia kirjastolle, jakaa sydämensä kyllyydestä graduun tai muuhun lopputyöhön liittyviä kuvia ja saada oikeasti jotain aikaiseksi yhdessä, olisi mukava saada sinut mukaan :) Kaikki ovat sukupuoleen, koulutustaustaan, gradun valmiusasteeseen ja gradun aiheeseen katsomatta tervetulleita uppoamaan yhdessä samaan veneeseen! Ryhmä löytyy nimellä poikkitieteellinen graduryhmä 2015- (loppumisaikaa ei ole määritelty, kaikille varmaan ymmärettävästä syystä..)
Oulussa gradua/opparia puurtavat!
Tipse
0
73
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?
Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos4025903Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit251829Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http691310- 1211053
Asentajako putosi radiomastosta
https://www.is.fi/tampereen-seutu/art-2000011707236.html Ihminen on kuollut pudottuaan radiomastosta Tampereen Teiskoss48984Moraaliköyhä S-ryhmä
S-ryhmä on kehystänyt Israel-boikottipäätöksen “ihmisoikeuslinjaukseksi”, mutta toteutus paljastaa sen onttouden: valiko107967- 57948
- 58938
Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?133929- 78871