eri ilmoituspalstoilla on lisääntyneet tosi paljon ilmoitukset joissa halutaan "ostaa2 talo itselle omaksi vuokralla.
ymmärrän ostajan tai siis vuokraajan edut tällaisessa tilanteessa mutta mitä hyötyä tuollaisesta onmyyjälle??
tajuan et siis jos on joku muutaman kymppitonnin vanha romumökki jossakin jota ei ite käytä niin sen sitten vuorkaisi tuolla tavalla mutta että omakotitalokin? sellaisia paljon näköjään toivotaan.
sillioinhan minä olisin vaan lainoittajana jonkun kämpän hankinnalle ja ostaja saisi korotonta lainaa. mitä järkeä tuollaisessa on??
Vuokralla talo omaksi
m77yu77
2
72
Vastaukset
- neeisaalainaa
No ei mitään!
No, kysyjät ovat todennäköisesti ostamassa vanhaa omakotitaloa itä-, tai pohjoissuomesta. Lainaa eivät saa pankista, työttömiä kun ovat, eikä tilanteeseen ole muutosta näkyvissä. Silloinhan sen muutenkin jo arvottoman omakotitalon voi myydä heille kunhan sopii koroksi vaikka 6 %, parempaa tuotoa et mistään muualta tällä hetkellä saa. Samalla säästyy purkukustannuksilta.
Muuten noihin vedätyksiin ei kannata lähteä mukaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2344565Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii752974- 472453
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua451757- 781429
- 211391
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘831232PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden137949- 69928
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86884