tulooko niitä vai ei ...

johndoe666

9

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • torin_tarkkailija

      Hyvä jos tulisi.
      Elokuun lopussa väkiluku oli painunut jo alle 6200.
      Tyhjiä tiloja löytyy. Muutama sata mahtuu.

      • evakoita

        Silloin kun me suomalaiset olimme ahdingossa laitoimme kahdeksankymmentä ihmistä maailmalle!osa palasi osa ei,on meitäkin autettu...


      • kuppilan_filosofi
        evakoita kirjoitti:

        Silloin kun me suomalaiset olimme ahdingossa laitoimme kahdeksankymmentä ihmistä maailmalle!osa palasi osa ei,on meitäkin autettu...

        Kahdeksankymmentä ihmistä maailmalle? Millä perusteella ja minne?


      • evakoita
        kuppilan_filosofi kirjoitti:

        Kahdeksankymmentä ihmistä maailmalle? Millä perusteella ja minne?

        80tuhatta ruotsiin,norjaan,tanskaan,amerikkaan jne..


    • minareetti

      Voin kysyä rehellisesti, kuka minua on auttanut?

      Perkele, kun en lähtenyt kesäretkelle hampuusiksi.
      Käytän uutta nimikerkkiä, minä ja Reeti.

      • uunojauuno

        Ei kai sinua tarvi auttaa,onko meillä sotatila vai asuuko naapurissasi isiksen terroristi?


    • tännevaa

      Kyllähä niit vois pari sataa tänne ottaa mut ku ne ei oikee viihdy tääl. Tietty ton kirkon vois muuttaa moskeijaks, ei siel paikalliset käy ku jouluna. Moskeija vois toimia aika hyvänä vetonaulana myös ympäristökuntien turviksille. Asuntoja kyllä riittää ja jos loppuu kesken ni ainaha Puistotien kerrostalot vois tyhjentää nykysist asukkaist.

    • karvavarvas

      Ne olivat Suomen kansalaisia ketkä lähtivät ryssiä pakoon ei ole mitään verrattavaa näihin ählämeihin.En tiedä mutta oletan että ählämit ei silloin Suomalaisia auttaneet joten emme ole heille mitään velkaa. Ei meille Mustaa kansaa.

    • häntämurju

      Joko on paikka löytynyt tuleville satunnaisille matkailijoille

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 170
      4993
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      126
      4533
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2911
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1937
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1794
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1719
    7. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      108
      1706
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1700
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1613
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1561
    Aihe