Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

En halua loukata

saska40

Mutta ois kiva kun ois teinien oma gay palsta.

88

294

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oletpedofiili

      ...jotta voisit valita parhaat päältä ja raiskata, vai mitä?

      • saska40

        No en kyllä ihan niin tarkoittanut vaan pikem. päinv. Nuoret ei ihan mun juttu. Ois vähän aikuisempaa seuraa. Ehkä tää on väärä palsta.


      • saska40 kirjoitti:

        No en kyllä ihan niin tarkoittanut vaan pikem. päinv. Nuoret ei ihan mun juttu. Ois vähän aikuisempaa seuraa. Ehkä tää on väärä palsta.

        On täällä aikuisiakin, meidän täytyy vaan ottaa palsta haltuun.


    • Täällähän on ryhmät -valikon alla 16 -vaihtoehto nuorille. Tosin sielläkään ei kovin fiksua keskustelua näytä olevan?

      Kuitenkin pitäisi kai tajuta hienovarainen vinkki teinikeskustelijoidenkin ja alaikäisten seksintarjoajien ja vonkaajien, jos käyttämänne palvelu aloittaa ikärajansa 16 -vuotiaista, niin mitä te oikeasti edes täällä teette? Eikös?

      Ei tarvitsisi toisia typerästi nimitellä tai olettaa juttuja, kun kaikki olisivat jo aikuisia, oikeustoimikelpoisia ja juridisesti vastuussa kirjoituksistaan. Nyt tämä on lähinnä miinakenttä, jos olet yhtään vanhempi ja yrität mitään järkevää kirjoitella.

      Kyllä tämä on ihan oikea palsta. Käyttäjät vaan ovat vääriä, nimenomaan ikärajattomuuden takia.

      • Bear selvästi kiinostunut 16 palstasta kun tuntee sisällön :D
        Sinun postaus : Ei tarvitsisi toisia typerästi nimitellä tai olettaa juttuja, kun kaikki olisivat jo aikuisia, oikeustoimikelpoisia ja juridisesti vastuussa kirjoituksistaan. Nyt tämä on lähinnä miinakenttä, jos olet yhtään vanhempi ja yrität mitään järkevää kirjoitella.
        Koska lopeteat itse nimittelyt, oletukset ja alat kirjoittamaan jotain järkevää ? Olet vain postailut oletuksia ja valheita, myöskin harrastat selvää vituillua useammassa postauksessasi, sekös on sitä sinun aikuisen hienoa käytöstä.
        Niin voikin kysyä ihan sinulta oletko sinä juuri se väärä käyttäjä ?
        Mitä se haittaa jos täällä onkin -16 vierailijoita ? Minua se ei haittaa yhtään osaan olla lukematta heidän postauksia, joka sinulle lienee mahdottomuus.
        Jos olisi -16 käyttäjille oma palsta uskon siellä olevan paljon fiksumpaa käytöstä ja tekstiä, kuin bear sinun postaukset ja käytöksesi jokaisessa somessa.


      • aapolappi kirjoitti:

        Bear selvästi kiinostunut 16 palstasta kun tuntee sisällön :D
        Sinun postaus : Ei tarvitsisi toisia typerästi nimitellä tai olettaa juttuja, kun kaikki olisivat jo aikuisia, oikeustoimikelpoisia ja juridisesti vastuussa kirjoituksistaan. Nyt tämä on lähinnä miinakenttä, jos olet yhtään vanhempi ja yrität mitään järkevää kirjoitella.
        Koska lopeteat itse nimittelyt, oletukset ja alat kirjoittamaan jotain järkevää ? Olet vain postailut oletuksia ja valheita, myöskin harrastat selvää vituillua useammassa postauksessasi, sekös on sitä sinun aikuisen hienoa käytöstä.
        Niin voikin kysyä ihan sinulta oletko sinä juuri se väärä käyttäjä ?
        Mitä se haittaa jos täällä onkin -16 vierailijoita ? Minua se ei haittaa yhtään osaan olla lukematta heidän postauksia, joka sinulle lienee mahdottomuus.
        Jos olisi -16 käyttäjille oma palsta uskon siellä olevan paljon fiksumpaa käytöstä ja tekstiä, kuin bear sinun postaukset ja käytöksesi jokaisessa somessa.

        Aapo-hani.

        Tahtoisin kiinnittää huomiosi pieneen seikkaan. Ensimmäinen vastakommentti aloittajalle sisältää jo pedo-syytöksen. En ollut edes täällä ketjussa!

        Joten kenen lienee syy tämän ketjun vinksahtamisesta jo heti alkuun? Saska40 ei muuten edes ole kertonut ikäänsä. 40 kun ei välttämättä ole ikä, mutta silti oletpedofiili hyökkäsi kimppuun. Aivan kuten aapo sanoit osuvin sanoin: sieltä tuli "nimittelyä, oletuksia ja selvää vituilua"

        Luuletko aapo oletpedofiili-kirjoittajan olevan aikuinen vai teini ja kummasti et koe hänen olevan millään lailla "väärä käyttäjä" ja maagisesti osaat ignoorata tämän ääliön ja käyt minun kimppuuni ennemmin ;)

        Ehkä hän oli sinun mielestäsi niin ilmeinen -16 v. että maagisesti osasit olla lukematta :D


      • Vatipäiden kruunattu kuningas näemmä sai savimajaan toimivan netin. Hulluhan se tietenkään ei ole, joka ei vuosien aikana jaksa kuin haukkua sekä haastaa riitaa kaikilla mahdollisilla palstoilla ja joka ketjussa.


      • heteropride

        Sinä sen sijaan sait housuihin toimivan peniksen jolla aiheutat alaikäisille valtavaa persekipua. Mene hoitoon ja ota bear mukaasi, ellette ole sama henkilö.


      • peepingtommi1 kirjoitti:

        Vatipäiden kruunattu kuningas näemmä sai savimajaan toimivan netin. Hulluhan se tietenkään ei ole, joka ei vuosien aikana jaksa kuin haukkua sekä haastaa riitaa kaikilla mahdollisilla palstoilla ja joka ketjussa.

        Tässä sulle on se kuuluisa kaikkien vatipäiden kanta-isä-äiti yhdessä http://keskustelu.suomi24.fi/t/9954479/miten-paasta-itsetuhoisesta-ajattelusta-eroon
        http://keskustelu.suomi24.fi/t/10296607/miten-luottaa-ihmisiin-ja-masennus-eron-syyna
        Jos on kysyttävää kuka tämä mielenterveys ongelmissa oleva vatipää on niin lähin terveyskeskus auttaa siinä sinua :D


      • heteropride kirjoitti:

        Sinä sen sijaan sait housuihin toimivan peniksen jolla aiheutat alaikäisille valtavaa persekipua. Mene hoitoon ja ota bear mukaasi, ellette ole sama henkilö.

        Jospas sinä Aapon oma kulta kävisit hakemassa itse apua :)


      • aapolappi kirjoitti:

        Tässä sulle on se kuuluisa kaikkien vatipäiden kanta-isä-äiti yhdessä http://keskustelu.suomi24.fi/t/9954479/miten-paasta-itsetuhoisesta-ajattelusta-eroon
        http://keskustelu.suomi24.fi/t/10296607/miten-luottaa-ihmisiin-ja-masennus-eron-syyna
        Jos on kysyttävää kuka tämä mielenterveys ongelmissa oleva vatipää on niin lähin terveyskeskus auttaa siinä sinua :D

        Ja taas linkataan yli 5v vanhoja tänne :D :D Ai joo, Aaponeidistä kenelläkään asiat ei parane tai mikään muutu. Masennus on sairaus, josta voi parantua, mutteipä sitä Aaponeiti Afrikan taida tietää...


      • peepingtommi1 kirjoitti:

        Ja taas linkataan yli 5v vanhoja tänne :D :D Ai joo, Aaponeidistä kenelläkään asiat ei parane tai mikään muutu. Masennus on sairaus, josta voi parantua, mutteipä sitä Aaponeiti Afrikan taida tietää...

        Juu, tosiaan tarvittaisiin teineille oma palsta, lähinnä siksi kun "aikuiset" täällä näyttävät mallia :D

        Ei näin.


      • peepingtommi1 kirjoitti:

        Ja taas linkataan yli 5v vanhoja tänne :D :D Ai joo, Aaponeidistä kenelläkään asiat ei parane tai mikään muutu. Masennus on sairaus, josta voi parantua, mutteipä sitä Aaponeiti Afrikan taida tietää...

        Masennus voi uusia myöskin :D ja sinun kohdalla ei ole havattavissa mitään paranemista :D edelleenkin olet sekaisin että vuodetkin ovat ihan samalaisia :D juu ensimmäinen linkki täytti kesäkuussa 4v ja toinen täyttää 5.12.2015 4v :D
        Siinä se sinun yli 5vee taas on :D Toiset voivat paraantua siitä, mutta sinulla ei ole mitään toiveita siitä :D

        Ei täällä missä olen, ole savimajoja, mutta ethän sinä tajua sitä :D betonia,tiiltä tai puuta nämät talot on, toiset sano noita betonitaloja kivitaloiksi, no mutta toki ymmärrän, kun sinulla raver viiraa vuodet ja talot, yhtälailla kuin pääsi sisältö, niin et ymmärrä alepan ex-kassana tai varastomiehimyksenä rakennusalalta mitään :D


      • bear_nick2 kirjoitti:

        Juu, tosiaan tarvittaisiin teineille oma palsta, lähinnä siksi kun "aikuiset" täällä näyttävät mallia :D

        Ei näin.

        Kuten sinä :) Ethän useimmiten muuta tee kuin vittuile kaikille. Aapo keskittyy vaan haukkumiseen, sinä vittuiluun. Tasajako teillä kahdella :D


      • peepingtommi1 kirjoitti:

        Kuten sinä :) Ethän useimmiten muuta tee kuin vittuile kaikille. Aapo keskittyy vaan haukkumiseen, sinä vittuiluun. Tasajako teillä kahdella :D

        Haukkuminen - vittuilu
        puuro - velli
        huuto - kaiku

        Sitä saa mitä tilaa?

        Tarttis olla menussa muutakin.


      • Kyllä ne antavat kaikki tiedot minulle jos kerran tutkivat jotain minusta, ihan rikosilmoituksen numeron ja ilmoituksen tekijän nimenkin joutuvat sanomaan :D
        Jos minua epäillään rikoksesta ja haluavat kuullustella minua, minulla on laillinen oikeustietää ,rikosilmoitus numero, mitä rikosesta minua epäillään ja kuka on ilmoituksen tehnyt :D Jos minua kuullustellaan epäiltynä rikoksesta saan valehdella tai olla hiljaa, mutta sinä ilmoituksen tekijänä et saa valehdella mitään :D

        No binnes olikin provo kirjoitusvirhe, mutta sinä nielaisit sen koknaan :D bisnes eli business :D mutta sinulla viirapäällä kun ei tunnetusti ole mtn älyä jne. et tajua ihan kaikkea.

        No eiköhän ne lue sinun vanhat "peepingtommi" paljastukset ne sinun "yli 5v vanhoja " :D
        Kun meitsillä on aikaa saat sen ilmoituksen numeron :D En ole vielä itse sitä tehnyt sillä odotan että joku muu tekee sen minun puollestani :D

        Ja sinun kysymyksiin olen jo aikaisemmin vastannut, mutta sille en voi mitään jos et ymmärrä luettua tekstiä :D


      • aapolappi kirjoitti:

        Kyllä ne antavat kaikki tiedot minulle jos kerran tutkivat jotain minusta, ihan rikosilmoituksen numeron ja ilmoituksen tekijän nimenkin joutuvat sanomaan :D
        Jos minua epäillään rikoksesta ja haluavat kuullustella minua, minulla on laillinen oikeustietää ,rikosilmoitus numero, mitä rikosesta minua epäillään ja kuka on ilmoituksen tehnyt :D Jos minua kuullustellaan epäiltynä rikoksesta saan valehdella tai olla hiljaa, mutta sinä ilmoituksen tekijänä et saa valehdella mitään :D

        No binnes olikin provo kirjoitusvirhe, mutta sinä nielaisit sen koknaan :D bisnes eli business :D mutta sinulla viirapäällä kun ei tunnetusti ole mtn älyä jne. et tajua ihan kaikkea.

        No eiköhän ne lue sinun vanhat "peepingtommi" paljastukset ne sinun "yli 5v vanhoja " :D
        Kun meitsillä on aikaa saat sen ilmoituksen numeron :D En ole vielä itse sitä tehnyt sillä odotan että joku muu tekee sen minun puollestani :D

        Ja sinun kysymyksiin olen jo aikaisemmin vastannut, mutta sille en voi mitään jos et ymmärrä luettua tekstiä :D

        Minulle aivan sama antavatko sinulle tietoja vai eivät, kirje on tullut, jossa on tutkijan nimi ym tiedot. Joten ilmoitus on olemassa. Eipä minun tarvitse onneksi valehdella mitään, kun minua kuulevat :)

        Joopa joo, ai joku tekee puolestasi? Ei voi taas kun nauraa :D

        Ja mihinkään et ole vastannut, kun et ole pystynyt tai osannut. :D


      • aapolappi kirjoitti:

        Kyllä ne antavat kaikki tiedot minulle jos kerran tutkivat jotain minusta, ihan rikosilmoituksen numeron ja ilmoituksen tekijän nimenkin joutuvat sanomaan :D
        Jos minua epäillään rikoksesta ja haluavat kuullustella minua, minulla on laillinen oikeustietää ,rikosilmoitus numero, mitä rikosesta minua epäillään ja kuka on ilmoituksen tehnyt :D Jos minua kuullustellaan epäiltynä rikoksesta saan valehdella tai olla hiljaa, mutta sinä ilmoituksen tekijänä et saa valehdella mitään :D

        No binnes olikin provo kirjoitusvirhe, mutta sinä nielaisit sen koknaan :D bisnes eli business :D mutta sinulla viirapäällä kun ei tunnetusti ole mtn älyä jne. et tajua ihan kaikkea.

        No eiköhän ne lue sinun vanhat "peepingtommi" paljastukset ne sinun "yli 5v vanhoja " :D
        Kun meitsillä on aikaa saat sen ilmoituksen numeron :D En ole vielä itse sitä tehnyt sillä odotan että joku muu tekee sen minun puollestani :D

        Ja sinun kysymyksiin olen jo aikaisemmin vastannut, mutta sille en voi mitään jos et ymmärrä luettua tekstiä :D

        Kun rakastat copy-pastea:

        Aapolle vaikea kysymys. Miksi jatkat vuodesta toiseen haukkumistasi sekä mustamaalaamistasi jokaisessa mahdollisessa ketjussa? Mitä saat tästä irti? Mikset vain osaa lopettaa jo?

        Ja ei, et ole tähän vastannut koskaan, koska et pysty tai osaa.


      • Juu kukahan se tarvii äidinkielen opetusta ? Jolupukki ? "Ole niin paljon kun haluat yhteydessä qruiserin ylläpitoon, poliisiin ja jolupukkiin. On aivan sama minulle."
        Ei sinun tapaiselle lanttuvikaiselle tarvi vasta jos ei halua ja jos vaikka vastaisin niin tapasi mukaan et ymmärrä siitä mitään, kuuppa himmee on sulla ollut koko elämäsi.


      • aapolappi kirjoitti:

        Juu kukahan se tarvii äidinkielen opetusta ? Jolupukki ? "Ole niin paljon kun haluat yhteydessä qruiserin ylläpitoon, poliisiin ja jolupukkiin. On aivan sama minulle."
        Ei sinun tapaiselle lanttuvikaiselle tarvi vasta jos ei halua ja jos vaikka vastaisin niin tapasi mukaan et ymmärrä siitä mitään, kuuppa himmee on sulla ollut koko elämäsi.

        Kiitos kun kuvaat itsesi aina noin erinomaisesti :D Eli et vaan yksinkertaisesti OSAA vastata noihin. Kiitos kun vastasit kuitenkin :D


      • Totta kai sinä tiedät oikean sanamuodon sille sairauden uusiutumiselle, koska lääkärit ovat sen sinulle kertoneet nyt se on uusiutunut jälleen kerran :D Ihan kiva kun kerroit, että sinulla aina ja aina uusiutuu samat lanttuviat :D


      • aapolappi kirjoitti:

        Totta kai sinä tiedät oikean sanamuodon sille sairauden uusiutumiselle, koska lääkärit ovat sen sinulle kertoneet nyt se on uusiutunut jälleen kerran :D Ihan kiva kun kerroit, että sinulla aina ja aina uusiutuu samat lanttuviat :D

        Kiitos kun taas todistit ettet osaa noihin vastata, vaan osaat ainoastaan haukkua :) Tästä näemme aaponeidin sivupersoonan numero 1. Ai on uusiutunut? Kenen mielestä? Sinun mielipiteelläsi ei painoarvoa ole pierun vertaa, kun et edes asioista ymmärrä tai tiedä :D :D :D Eivät ne taudit uusiudu, sinulla vaan tuo skitsofrenia on niin vahvana, ettet edes tunnista sitä :D :D


      • peepingtommi1 kirjoitti:

        Kiitos kun taas todistit ettet osaa noihin vastata, vaan osaat ainoastaan haukkua :) Tästä näemme aaponeidin sivupersoonan numero 1. Ai on uusiutunut? Kenen mielestä? Sinun mielipiteelläsi ei painoarvoa ole pierun vertaa, kun et edes asioista ymmärrä tai tiedä :D :D :D Eivät ne taudit uusiudu, sinulla vaan tuo skitsofrenia on niin vahvana, ettet edes tunnista sitä :D :D

        Nyt hei taas, höpönassut, jarrua!

        Auttaako tämä haukkuminen teistä kumpaakaan, hoitokeinona tai tietyn sairauden julkituomisena?

        Miltä tuntuu? Vuosiahan tästä olet/te tahkonneet, miten koet/te parantuneenne?

        http://yle.fi/uutiset/olen_usein_eksyksissa_mutta_en_tunnusta_sita__aivotyo_ei_suojannut_professoria_alzheimerilta/8349877


      • peepingtommi1 kirjoitti:

        Kiitos kun taas todistit ettet osaa noihin vastata, vaan osaat ainoastaan haukkua :) Tästä näemme aaponeidin sivupersoonan numero 1. Ai on uusiutunut? Kenen mielestä? Sinun mielipiteelläsi ei painoarvoa ole pierun vertaa, kun et edes asioista ymmärrä tai tiedä :D :D :D Eivät ne taudit uusiudu, sinulla vaan tuo skitsofrenia on niin vahvana, ettet edes tunnista sitä :D :D

        No yritä nyt päättää !!!

        peepingtommi1
        25.9.2015 20:13
        Voi toki uusiutua (oikeaoppinen kirjoitusasu)

        Vai kiellätkö taas tapaasi mukaan kaikki sun edelliset tuherrukset :D Ei se mikään uutinen tai yllätys olen sinun sekoileva pipipään käytös :D


      • aapolappi kirjoitti:

        No yritä nyt päättää !!!

        peepingtommi1
        25.9.2015 20:13
        Voi toki uusiutua (oikeaoppinen kirjoitusasu)

        Vai kiellätkö taas tapaasi mukaan kaikki sun edelliset tuherrukset :D Ei se mikään uutinen tai yllätys olen sinun sekoileva pipipään käytös :D

        re:

        Nyt hei taas, höpönassut, jarrua!

        Auttaako tämä haukkuminen teistä kumpaakaan, hoitokeinona tai tietyn sairauden julkituomisena?

        Miltä tuntuu? Vuosiahan tästä olet/te tahkonneet, miten koet/te parantuneenne?

        http://yle.fi/uutiset/olen_usein_eksyksissa_mutta_en_tunnusta_sita__aivotyo_ei_suojannut_professoria_alzheimerilta/8349877


      • aapolappi kirjoitti:

        No yritä nyt päättää !!!

        peepingtommi1
        25.9.2015 20:13
        Voi toki uusiutua (oikeaoppinen kirjoitusasu)

        Vai kiellätkö taas tapaasi mukaan kaikki sun edelliset tuherrukset :D Ei se mikään uutinen tai yllätys olen sinun sekoileva pipipään käytös :D

        Niin, tässä et huomaa eroa: VOI uusiutua on eri asia KUIN ON uusiutunut :D

        Ei se kauniisti pyytäminen ole bear vuosia sittenkään auttanut. Odotan innolla sitä päivää, että aaponeiti jättää rauhaan.


      • Ainoa pysyvä tila on jakomielisyytesi. Täällä ei ole sairauksia päällä, paitsi flunssa. Kannattaisi tietää mistä puhuu, mutta eihän se ole kohdallasi mahdollista.

        Ai et mainitse? :D :D :D :D Katsoppas vähän kirjoituksiasi taaksepäin ja lopeta valehtelu. Ei päivää ilman aaponeidin asiattomuuksia, jotka on kohdistettu minuun tai Bear Nickiin. Kun ei sinulla ei muuta elämää ole.

        Kannattais jo uskoa, etten asu Myyrmäessä, mutta valehtele vaan lisää ja usko mitä haluat.


      • peepingtommi1 kirjoitti:

        Ainoa pysyvä tila on jakomielisyytesi. Täällä ei ole sairauksia päällä, paitsi flunssa. Kannattaisi tietää mistä puhuu, mutta eihän se ole kohdallasi mahdollista.

        Ai et mainitse? :D :D :D :D Katsoppas vähän kirjoituksiasi taaksepäin ja lopeta valehtelu. Ei päivää ilman aaponeidin asiattomuuksia, jotka on kohdistettu minuun tai Bear Nickiin. Kun ei sinulla ei muuta elämää ole.

        Kannattais jo uskoa, etten asu Myyrmäessä, mutta valehtele vaan lisää ja usko mitä haluat.

        Hmm kumma juttu kun lääkärit ei ole huomannut sitä jokin pipipää vlehtelija nettiletkupäähuutaja osaa tehdä kassaneidin taidoilla diagnoosit :D
        Juu en ole sanonut et juuri nyt asut Myyrmäessä mutta olet asunut omasi ilmoituksen mukaan :D
        Sinun juuri pitäisi katsoa mitä kaikkea olet valehdellut ja yleensä jo seuraavassa viestissä kiellät kaiken mitä aikaisemmin olet sanonut, sellainen sinä olet bearin kanssa myöskin teidän tapoihin kuuluvat vääristelyt, jos nyt en harrasta teidän kansanne samanlaista elämää, niin silloin teidän mukaan minulla ei ole muutakaan elämää :D
        Myöskin te muistatte omasta mielestänne kaiken oikein mikä on sula mahdottomuus kun ette pystä muistamaan omia valheitanne koska valehtelette koko ajan ja ei teillä kummallakaan ole mikäänlaisia totuuksia ja asiallisia postauksia koskaan edes ollut joten piippari tutki niitä omia 4v vanhoja niin jos sinulla on yhtään järkeä päässä huomaat millaista sekoilua ne ovat olleet ja täynä valheita, no eipä noi nykyisetkään ole niistä ajoista muuttuneet yhtään :D

        En viitsi aleentua sinun valehtelusi tasolle ja alkaa suoltamaan jotain sinusta ylistävää kun se ei ole totta :D Olet itse tehnyt paljon paljastuksia itsestäsi :D Myös yhtä paljon olet puhunut minusta paskaa :D Kaikki tuo sinun paskanjauhanta minusta on vain sinun sairaasta päästä kotoisin :D
        Ei qruiserissa eikä suomi24:ssä ole varmaankaan ketään joka usko sinun juttuja nykyisin kun ovat hiukan lukeneet sinun vanhoja postauksia, eikä niitä edes tarvitse lukee riittää kun seuraa hiukan sinun näitä uusia sekoiluja ja valheita :D


      • "Hmm kumma juttu kun lääkärit ei ole huomannut sitä jokin pipipää vlehtelija nettiletkupäähuutaja osaa tehdä kassaneidin taidoilla diagnoosit :D"

        Millähän taidoilla omia diagnoosejasi täällä jakelet? Eipä taida sinulla olla tarvittavaa koulutusta jakamaan diagnooseja. Ei lääkäri diagnoosia voi tehdä potilasta näkemättä, joten sinulla ei diagnoosia ole ;)

        "Juu en ole sanonut et juuri nyt asut Myyrmäessä mutta olet asunut omasi ilmoituksen mukaan :D"
        Jos et muka näin väitä asian olevan, mitä helvettiä koko ajan jankkaat asiasta?

        "En viitsi aleentua sinun valehtelusi tasolle ja alkaa suoltamaan jotain sinusta ylistävää kun se ei ole totta :D "
        Paha sinun on alentua, kun olet ampunut jo huomattavasti syvemmälle kuin muut nettitrollit yhteensä :D :D Itsehän koko ajan valehtelet täällä minun sekaantuvan eläimiin ym. Ja valehtelet minulla yhä olevan psyykeongelmia, vaikkei näin ole. Koko ajan siis valehtelet aivan todistetusti.

        Onneksi myös lukevat sinun sekoilusi ja siinä menikin uskottavuutesi saman tien :D :D


      • peepingtommi1 kirjoitti:

        "Hmm kumma juttu kun lääkärit ei ole huomannut sitä jokin pipipää vlehtelija nettiletkupäähuutaja osaa tehdä kassaneidin taidoilla diagnoosit :D"

        Millähän taidoilla omia diagnoosejasi täällä jakelet? Eipä taida sinulla olla tarvittavaa koulutusta jakamaan diagnooseja. Ei lääkäri diagnoosia voi tehdä potilasta näkemättä, joten sinulla ei diagnoosia ole ;)

        "Juu en ole sanonut et juuri nyt asut Myyrmäessä mutta olet asunut omasi ilmoituksen mukaan :D"
        Jos et muka näin väitä asian olevan, mitä helvettiä koko ajan jankkaat asiasta?

        "En viitsi aleentua sinun valehtelusi tasolle ja alkaa suoltamaan jotain sinusta ylistävää kun se ei ole totta :D "
        Paha sinun on alentua, kun olet ampunut jo huomattavasti syvemmälle kuin muut nettitrollit yhteensä :D :D Itsehän koko ajan valehtelet täällä minun sekaantuvan eläimiin ym. Ja valehtelet minulla yhä olevan psyykeongelmia, vaikkei näin ole. Koko ajan siis valehtelet aivan todistetusti.

        Onneksi myös lukevat sinun sekoilusi ja siinä menikin uskottavuutesi saman tien :D :D

        Tämän palstan lukijakirjoittajille, varsinkin aapolle apua, tänään on valtakunnallinen päivä. Tehkää testi.

        http://www.lukihairio.fi/

        Också på svenska.


      • bear_nick2 kirjoitti:

        Tämän palstan lukijakirjoittajille, varsinkin aapolle apua, tänään on valtakunnallinen päivä. Tehkää testi.

        http://www.lukihairio.fi/

        Också på svenska.

        Hmm en ole siellä sinun valtakunnassa ja ei täällä missä olen ole sellaista päivää.

        Missä muka olet jotenkin todistanut minun totuuden olen valhetta ? Sanooko sinun kallossasi jotkin äänet, että tuo valehtelee ?
        Hmm itsehän jankkaat jatkuvasti ettet asu Myyrmäessä, no sitä se teettää sinulla kun et tajua mitä luet ja kuuntelet niitä "ääniäsi" :D
        Voit osallistua täysin rinnoin siihen sinun päivääsi ja yrittää parantaa sitä lukihöiriötäsi :D
        Kysymys sinulle koska postaat sen ensimmäisen viestisi jossa kaikki olisi totta ? :D

        No ne sinun sekaantumiset on sinun asiasi, eikä minun, mutta jatkuvasti jaksat kirjoittaa niistä :D joten jotain perää asiassa on :D

        Aika outoahan se on kun kaikki mitä sinä postaat on vain totta vaikka sinun edelliset viestisi kertovat aivan toista joten kukapa uskoo sinun lisäksi sinun valheisiin :D Muuthan ei sinun miellestäsi koskaan postaa mitään totta sillä ne vain valehtevat, vaikka juuri olisit samasta asiasta valehdellut jotain.

        Varmaankin sinulla on surkea elämä jos sitä nyt elämäksi voi sano, sitä valheiden määrää mitä olet tänne suomi24:n vuosien varrella postaillut ei muuta sinun valheita todeksi koskaan :D Jokainen qx-läinen ja s24:n lukija tietää perinpohjin millainen valehtelija olet ja ovat tienneet jo vuosia :D


      • aapolappi kirjoitti:

        Hmm en ole siellä sinun valtakunnassa ja ei täällä missä olen ole sellaista päivää.

        Missä muka olet jotenkin todistanut minun totuuden olen valhetta ? Sanooko sinun kallossasi jotkin äänet, että tuo valehtelee ?
        Hmm itsehän jankkaat jatkuvasti ettet asu Myyrmäessä, no sitä se teettää sinulla kun et tajua mitä luet ja kuuntelet niitä "ääniäsi" :D
        Voit osallistua täysin rinnoin siihen sinun päivääsi ja yrittää parantaa sitä lukihöiriötäsi :D
        Kysymys sinulle koska postaat sen ensimmäisen viestisi jossa kaikki olisi totta ? :D

        No ne sinun sekaantumiset on sinun asiasi, eikä minun, mutta jatkuvasti jaksat kirjoittaa niistä :D joten jotain perää asiassa on :D

        Aika outoahan se on kun kaikki mitä sinä postaat on vain totta vaikka sinun edelliset viestisi kertovat aivan toista joten kukapa uskoo sinun lisäksi sinun valheisiin :D Muuthan ei sinun miellestäsi koskaan postaa mitään totta sillä ne vain valehtevat, vaikka juuri olisit samasta asiasta valehdellut jotain.

        Varmaankin sinulla on surkea elämä jos sitä nyt elämäksi voi sano, sitä valheiden määrää mitä olet tänne suomi24:n vuosien varrella postaillut ei muuta sinun valheita todeksi koskaan :D Jokainen qx-läinen ja s24:n lukija tietää perinpohjin millainen valehtelija olet ja ovat tienneet jo vuosia :D

        Ja taaaas aaponeiti puhuu paskaa täällä niin että kunnolla valuu :D :D

        Sinähän se jaksat koko ajan jankata miten muut tekevät sitä ja tätä, joten sinun kohdalla puhe on siitä mistä puute. Se on jo tiedetty :D Ja sinähän se koko ajan jankkaat minun asuvan Myyrmäessä, vaikka olen sanonut etten asu siellä :D Mutta eihän se mene herneeseesi, kun joutuisit myöntämään olevasi väärässä :D :D

        Sinun viesteissäsi ei ole mitään totuutta edes ollut, aina vaan muita syytät. Mutta eiköhän kaikille ole tullut jo selväksi mikä olet neitejäsi :D :D Ei sitten riittänyt pilata oma maineesi Qruiserissa, vaan piti sama tehdä täällä :D


      • peepingtommi1 kirjoitti:

        Ja taaaas aaponeiti puhuu paskaa täällä niin että kunnolla valuu :D :D

        Sinähän se jaksat koko ajan jankata miten muut tekevät sitä ja tätä, joten sinun kohdalla puhe on siitä mistä puute. Se on jo tiedetty :D Ja sinähän se koko ajan jankkaat minun asuvan Myyrmäessä, vaikka olen sanonut etten asu siellä :D Mutta eihän se mene herneeseesi, kun joutuisit myöntämään olevasi väärässä :D :D

        Sinun viesteissäsi ei ole mitään totuutta edes ollut, aina vaan muita syytät. Mutta eiköhän kaikille ole tullut jo selväksi mikä olet neitejäsi :D :D Ei sitten riittänyt pilata oma maineesi Qruiserissa, vaan piti sama tehdä täällä :D

        Voi sinua idioottia johan olen useasti sanonut että olet asunut ja olet sen myötänyt ja tietysti asut jossain hullujen hoitolaitoksessa sehän on nyt selvää ettei sellaista ole Myyrmäessä... Itsehän se sinä jatkuvasti siitä vaahtoaat kun ei sinulla ole muutakaan mistä pitäisi minulle vittuilla :D Joten etkö nyt itse vainoa tuolla samalla jo ties monennenko kerran :D no se herne sentäin jotain kun vertaa sinun ameban aivoinhin, siis kaikki sinun elämäsi yhdessä solussa :D


      • aapolappi kirjoitti:

        Voi sinua idioottia johan olen useasti sanonut että olet asunut ja olet sen myötänyt ja tietysti asut jossain hullujen hoitolaitoksessa sehän on nyt selvää ettei sellaista ole Myyrmäessä... Itsehän se sinä jatkuvasti siitä vaahtoaat kun ei sinulla ole muutakaan mistä pitäisi minulle vittuilla :D Joten etkö nyt itse vainoa tuolla samalla jo ties monennenko kerran :D no se herne sentäin jotain kun vertaa sinun ameban aivoinhin, siis kaikki sinun elämäsi yhdessä solussa :D

        Kannattaisi vaihtaa jo levyä, on kuultu jo tuhanteen kertaan samat asiat. En ole sanonut asuvani Myyrmäessä, kun en siellä asu. SINÄ väität koko ajan kivenkovaan minun siellä asuvan. Sinähän se tässä koko ajan vittuilet ja löysit oikein onneksesi vielä uuden ketjun, jossa vittuilla :) Elämäsi selvästi on helvetin tyhjää ja ainoa tyydytyksesi on petolinnun perseesi aukominen täällä :D Enpä asu missään hoitolaitoksessa, mutta sinähän siellä niuvanniemessä viime tietojen mukaan asustelet?


      • peepingtommi1 kirjoitti:

        Kannattaisi vaihtaa jo levyä, on kuultu jo tuhanteen kertaan samat asiat. En ole sanonut asuvani Myyrmäessä, kun en siellä asu. SINÄ väität koko ajan kivenkovaan minun siellä asuvan. Sinähän se tässä koko ajan vittuilet ja löysit oikein onneksesi vielä uuden ketjun, jossa vittuilla :) Elämäsi selvästi on helvetin tyhjää ja ainoa tyydytyksesi on petolinnun perseesi aukominen täällä :D Enpä asu missään hoitolaitoksessa, mutta sinähän siellä niuvanniemessä viime tietojen mukaan asustelet?

        Sinulla on tyhjän elämäsi lisäksi tyhjä pää :D
        Olisi se pitänyt arvata ettet ymmärtänyt minun ed.viestistä mitään, no turhaa sinulle on sitä sellittää, ota kuintenkin kiltisti ne sinun lääkkeesi :D Jospa se auttaisi ???
        Ei tällä saarella ole niuvanniemiä ja muutenkin noi suomenkieliset nimet on täällä aika vähissä :D


      • aapolappi kirjoitti:

        Sinulla on tyhjän elämäsi lisäksi tyhjä pää :D
        Olisi se pitänyt arvata ettet ymmärtänyt minun ed.viestistä mitään, no turhaa sinulle on sitä sellittää, ota kuintenkin kiltisti ne sinun lääkkeesi :D Jospa se auttaisi ???
        Ei tällä saarella ole niuvanniemiä ja muutenkin noi suomenkieliset nimet on täällä aika vähissä :D

        Saarella?

        Eikös Alcatraz ole poistettu vankikäytöstä? ;P
        https://en.wikipedia.org/wiki/Alcatraz_Island

        Vai ehkä sinua viehättävät kaltaistesi napoleon-syndroomaisten pikkusieluisten väärinymmärrettyjen euroopanomistajien pyhiinvaelluspaikat Elba tai Saint Helena?
        https://en.wikipedia.org/wiki/Napoleon_I

        Itse kuitenkin veikkaisin aapon olinpaikaksi Islantia. Täytyyhän hänelle olla edes yksi paikka, jossa saa lillua lapsille varatussa altaassa ja kuuma suihkaus pyllyyn on varma joka päivä :D Ilmiöllä on myös homoisan kuuloinen nimi ja kapteeni-aapon itsetunnolle tekee gutaa kun herroitellaan:
        https://en.wikipedia.org/wiki/Geysir

        :D


      • aapolappi kirjoitti:

        Sinulla on tyhjän elämäsi lisäksi tyhjä pää :D
        Olisi se pitänyt arvata ettet ymmärtänyt minun ed.viestistä mitään, no turhaa sinulle on sitä sellittää, ota kuintenkin kiltisti ne sinun lääkkeesi :D Jospa se auttaisi ???
        Ei tällä saarella ole niuvanniemiä ja muutenkin noi suomenkieliset nimet on täällä aika vähissä :D

        Voi voi, tuliko pikkuneidillä pissi päähän taas, vai muuten päiväraivarien aika? :D :D On se niin vaikeaa toisella, sääliksi ihan käy :D

        Onhan tuo antibiootti otettu sinuiittiin, kiitos kysymästä :D Ai nyt sitä ollaan jo saarelle teljettynä? Katkasisivat vielä netin ja jättäisivät sinut sinne, niin hyvä tulis.


      • bear_nick2 kirjoitti:

        Saarella?

        Eikös Alcatraz ole poistettu vankikäytöstä? ;P
        https://en.wikipedia.org/wiki/Alcatraz_Island

        Vai ehkä sinua viehättävät kaltaistesi napoleon-syndroomaisten pikkusieluisten väärinymmärrettyjen euroopanomistajien pyhiinvaelluspaikat Elba tai Saint Helena?
        https://en.wikipedia.org/wiki/Napoleon_I

        Itse kuitenkin veikkaisin aapon olinpaikaksi Islantia. Täytyyhän hänelle olla edes yksi paikka, jossa saa lillua lapsille varatussa altaassa ja kuuma suihkaus pyllyyn on varma joka päivä :D Ilmiöllä on myös homoisan kuuloinen nimi ja kapteeni-aapon itsetunnolle tekee gutaa kun herroitellaan:
        https://en.wikipedia.org/wiki/Geysir

        :D

        Juu saarella, sillä en osaa olla monessa paikkaa yhtäaikaa kuten esim. saarilla ja muuten hyvä arvaus, meri meni oikein mut tää lähempänä päiväntasajaa, mutta en ole sumujen saarilla tai vihreällä saarella :D
        Hmm tähän kuuluu 7 saarta ja on tunnettu myös yhtenä koirarotuna :D


      • aapolappi kirjoitti:

        Juu saarella, sillä en osaa olla monessa paikkaa yhtäaikaa kuten esim. saarilla ja muuten hyvä arvaus, meri meni oikein mut tää lähempänä päiväntasajaa, mutta en ole sumujen saarilla tai vihreällä saarella :D
        Hmm tähän kuuluu 7 saarta ja on tunnettu myös yhtenä koirarotuna :D

        7 saarta? Ja sulla on varapäre jokaisella saarella? Nyt kyllä yrität vedättää :D

        Koirarotu? Saari? Onko mopsi saari? Entä mäyräkoira (latinankielinen nimi: klunk klunk), jota ilmeisen ahkeraan ulkoilutat? Vai oletko La Isla Vihikoiralla, kun sulla on aina vihiä joka asiasta? :)

        Veikkaisin kuitenkin tätä, kun sulla on noita itäsympatioita:
        https://en.wikipedia.org/wiki/Sakhalin
        https://en.wikipedia.org/wiki/Sakhalin_Husky


      • bear_nick2 kirjoitti:

        7 saarta? Ja sulla on varapäre jokaisella saarella? Nyt kyllä yrität vedättää :D

        Koirarotu? Saari? Onko mopsi saari? Entä mäyräkoira (latinankielinen nimi: klunk klunk), jota ilmeisen ahkeraan ulkoilutat? Vai oletko La Isla Vihikoiralla, kun sulla on aina vihiä joka asiasta? :)

        Veikkaisin kuitenkin tätä, kun sulla on noita itäsympatioita:
        https://en.wikipedia.org/wiki/Sakhalin
        https://en.wikipedia.org/wiki/Sakhalin_Husky

        Hmm bear odotin sinulta sentään parempaa tietämystä, millähän merellä Islanti onkaan, paljastin että samalla merellä ollaan, ja noi idän jutut on tyynen puolella kuten Alcatraz myös, Elba mare mediterraneo :D Saint Helena päiväntasajan etelä puolella :D No vinkiksi aikavyöhyke GMT 0 :D joskos nyt alkaa löytymään kyseiset saaret ? Koira .. Ulkonäkö
        Paino urokset ainakin 50kg, nartut ainakin 40kg
        presa xxx: urokset 45-57 kg, nartut 40-50 kg
        Säkäkorkeus urokset 60-65 cm, nartut 56-61 cm
        presa xxx: urokset 61-66 cm, nartut 57-62 cm
        Väritys hopea-beige, fawn, punainen, brindle eri sävyissään vaaleasta tummaan


      • aapolappi kirjoitti:

        Hmm bear odotin sinulta sentään parempaa tietämystä, millähän merellä Islanti onkaan, paljastin että samalla merellä ollaan, ja noi idän jutut on tyynen puolella kuten Alcatraz myös, Elba mare mediterraneo :D Saint Helena päiväntasajan etelä puolella :D No vinkiksi aikavyöhyke GMT 0 :D joskos nyt alkaa löytymään kyseiset saaret ? Koira .. Ulkonäkö
        Paino urokset ainakin 50kg, nartut ainakin 40kg
        presa xxx: urokset 45-57 kg, nartut 40-50 kg
        Säkäkorkeus urokset 60-65 cm, nartut 56-61 cm
        presa xxx: urokset 61-66 cm, nartut 57-62 cm
        Väritys hopea-beige, fawn, punainen, brindle eri sävyissään vaaleasta tummaan

        Saaren, missä olet, sen kyllä tiedän, sen on oltava Lesbos. Mutta miten siihen koirarotu liittyy?


      • bear_nick2 kirjoitti:

        Saaren, missä olet, sen kyllä tiedän, sen on oltava Lesbos. Mutta miten siihen koirarotu liittyy?

        Maantieto ei ole sinun vahvoja puolia :D Aegean meri on osa Välimerestä ja eihän Islanti ole samalla merellä vai onko sinun kartoissasi samalla, minun kartalla Islanti on Atlantilla :D
        Ja miksi päätät että minun pitäisi olla Lesboksella ? Et tiennyt saarta ja eikös äitisi pikkupillunnuolija ollut juuri Lesbokselta ? Vai mistä, uuh tanskandoggihan se olikin tai ainakin olisi oltava :D


      • aapolappi kirjoitti:

        Maantieto ei ole sinun vahvoja puolia :D Aegean meri on osa Välimerestä ja eihän Islanti ole samalla merellä vai onko sinun kartoissasi samalla, minun kartalla Islanti on Atlantilla :D
        Ja miksi päätät että minun pitäisi olla Lesboksella ? Et tiennyt saarta ja eikös äitisi pikkupillunnuolija ollut juuri Lesbokselta ? Vai mistä, uuh tanskandoggihan se olikin tai ainakin olisi oltava :D

        Kyllä mä nyt aina maantiedossa olen kartalla :D

        Mitä saaria on Islannin lähistöllä tai samassa meressä? Mitä koiria?

        Grönlannin louskuttava luppakorva? Huippuvuorten vinttipimeenäkoira? Englantilainen (k)anaalinnuuskija? Eeeeeh, kyllä menee ihan atlantinheitoksi nämä sun vihjeesi...

        Kuitenkin loppujen lopuksi, kun olet patologinen harhaanjohdattaja, olet Kirke, tuo pahaa-aavistamattomia nettisurffareita houkuttava ja koukuttava seireenitrolli, suoraan Lesboksen saarelta :)


      • bear_nick2 kirjoitti:

        Kyllä mä nyt aina maantiedossa olen kartalla :D

        Mitä saaria on Islannin lähistöllä tai samassa meressä? Mitä koiria?

        Grönlannin louskuttava luppakorva? Huippuvuorten vinttipimeenäkoira? Englantilainen (k)anaalinnuuskija? Eeeeeh, kyllä menee ihan atlantinheitoksi nämä sun vihjeesi...

        Kuitenkin loppujen lopuksi, kun olet patologinen harhaanjohdattaja, olet Kirke, tuo pahaa-aavistamattomia nettisurffareita houkuttava ja koukuttava seireenitrolli, suoraan Lesboksen saarelta :)

        Ja sulla on kaksi koiraa, toisen nimi on Scylla ja toisen Kharybdis :)


      • bear_nick2 kirjoitti:

        Ja sulla on kaksi koiraa, toisen nimi on Scylla ja toisen Kharybdis :)

        --- vai oliko ne aapo ja peeppari? No, sama kohtalo pahaa-aavistamattomalla nettisurffarilla on teidän kanssanne, hampaisiin joutuu.


      • bear_nick2 kirjoitti:

        Kyllä mä nyt aina maantiedossa olen kartalla :D

        Mitä saaria on Islannin lähistöllä tai samassa meressä? Mitä koiria?

        Grönlannin louskuttava luppakorva? Huippuvuorten vinttipimeenäkoira? Englantilainen (k)anaalinnuuskija? Eeeeeh, kyllä menee ihan atlantinheitoksi nämä sun vihjeesi...

        Kuitenkin loppujen lopuksi, kun olet patologinen harhaanjohdattaja, olet Kirke, tuo pahaa-aavistamattomia nettisurffareita houkuttava ja koukuttava seireenitrolli, suoraan Lesboksen saarelta :)

        No katsot karttaa väärinpäin, sanoin että päiväntasajan suuntaan ;) Ja ei minulla ole koiraa tai koiria....
        Sun koirasi nimi taitaa olla Seropi :D


      • homppelihoi

        bearin koiran nimi on Musti, vaikka sen peppu on bearin spermasta ihan valko. Ei sille enää lapset riitä kun pitää jo koiriaki raiskata.


      • homppelihoi kirjoitti:

        bearin koiran nimi on Musti, vaikka sen peppu on bearin spermasta ihan valko. Ei sille enää lapset riitä kun pitää jo koiriaki raiskata.

        Homppelihoin koiran nimi on Small penis.

        Siellä se homppelihoi puskassa lakana päällään istuu ja huutelee pakolaisille: "Small penis, Small penis, where are you?" "Here, here, Small penis!" "Come here, Small penis!"


    • Aapolle vaikea kysymys. Miksi jatkat vuodesta toiseen haukkumistasi sekä mustamaalaamistasi jokaisessa mahdollisessa ketjussa? Mitä saat tästä irti? Mikset vain osaa lopettaa jo?

      • Eipä osannut näemmä vastata, taisi olla liian vaikea kysymys...


      • peepingtommi1 kirjoitti:

        Eipä osannut näemmä vastata, taisi olla liian vaikea kysymys...

        Aapollahan on oma elämä, ei hän voi olla netissä aina vastaamassa?


      • Aaponeidin elämä tuntuu olevan ainoastaan haukkuminen, vainoaminen, mustamaalaaminen, valehtelu ja paskan puhuminen :D Kuulemma on jo tähän vastannut, mutta miksei vastausta mistään löydy? :D


      • peepingtommi1 kirjoitti:

        Aaponeidin elämä tuntuu olevan ainoastaan haukkuminen, vainoaminen, mustamaalaaminen, valehtelu ja paskan puhuminen :D Kuulemma on jo tähän vastannut, mutta miksei vastausta mistään löydy? :D

        Mikä se sinun hommasi nimi sitten on ? Jos se ei ole ihan samanlaista :D


      • aapolappi kirjoitti:

        Mikä se sinun hommasi nimi sitten on ? Jos se ei ole ihan samanlaista :D

        Ensinnäkään en vainoa, sitä teet vain yksinoikeudella sinä. Enpä valehtele, mutta niin metsä vastaa kun sinne huutaa. Sinunkaltaistesi sekopäiden kanssa kun on turha yrittää edes puhua asiallisesti, etkä osaa edes jättää rauhaan vaikka miten päin pyytäisi.


      • peepingtommi1 kirjoitti:

        Ensinnäkään en vainoa, sitä teet vain yksinoikeudella sinä. Enpä valehtele, mutta niin metsä vastaa kun sinne huutaa. Sinunkaltaistesi sekopäiden kanssa kun on turha yrittää edes puhua asiallisesti, etkä osaa edes jättää rauhaan vaikka miten päin pyytäisi.

        Olipa tuokin taas tapasi mukaan "asiallista" ja jos et ole se sekopää niin miksi sitten heittelet näitä "asiallisia" poatauksia.


      • aapolappi kirjoitti:

        Olipa tuokin taas tapasi mukaan "asiallista" ja jos et ole se sekopää niin miksi sitten heittelet näitä "asiallisia" poatauksia.

        Siksi kun kohdallasi ei jaksa enää olla asiallinen. Miksi itse jatkat vuodesta toiseen paskanheittoa ja henkilökohtaista vainoamistasi? Ja väität minun olevan se ja se, asuvan siellä ja siellä? Mitä saat tästä irti? Kysyin jo useamman kerran, mutta vaikenemisella vastasit ettet edes tiedä.


      • Kello 10.01 qruiserin keskustelussa "Sokkotreffeille TV-ohjelmaan?" postailit tasapainosen terveen tapaan minusta :D No ihan koko keskustelu taitaa olla sinun ja bearin hallussa, ihan minua varten olette sen varanneet, jossa voitte jauha paskaa minusta :D Kaksi tervettä idioottia sanoisin :D
        Bearkin muisti postata heti aamusta mun heiton kik nickistä :) bear kai tiedät, että ensin pitää ladata se appi :) jotta voisi tehdä käyttis kikiin :)
        Eihän tuo sinun ja bearin touhu kai ole mitään vainoamista ? haukkumista ? En ole huomannut siinä keskustelussa muita ja enkä ole itse postaillut siinä mitään ja teidän rallinnen jatkuu vain suu vaahdoten :D
        Kerro nyt mitä se sitten on ?


      • aapolappi kirjoitti:

        Kello 10.01 qruiserin keskustelussa "Sokkotreffeille TV-ohjelmaan?" postailit tasapainosen terveen tapaan minusta :D No ihan koko keskustelu taitaa olla sinun ja bearin hallussa, ihan minua varten olette sen varanneet, jossa voitte jauha paskaa minusta :D Kaksi tervettä idioottia sanoisin :D
        Bearkin muisti postata heti aamusta mun heiton kik nickistä :) bear kai tiedät, että ensin pitää ladata se appi :) jotta voisi tehdä käyttis kikiin :)
        Eihän tuo sinun ja bearin touhu kai ole mitään vainoamista ? haukkumista ? En ole huomannut siinä keskustelussa muita ja enkä ole itse postaillut siinä mitään ja teidän rallinnen jatkuu vain suu vaahdoten :D
        Kerro nyt mitä se sitten on ?

        Voi voi, taasko on liian pienet pikkarit jalassa kun kiukuttaa? Mietihän vain kuule omia kirjoituksiasi ja mikset vuosienkaan jälkeen osaa vainoa lopettaa. Etkä edes osaa kertoa mitä saat tästä irti ja mikset osaa lopettaa :) Et osaa kuin räksyttää pahaa oloasi täällä.

        Ai minä postailin? Olen sanonut jo etten ole Qruiserissa :D Eiköhän muutkin jo tiedä mikä olet otuksiasi.

        Sinulla ei ole varaa puhua mitään terveestä, touhusi on niin kaukana siitä.


      • peepingtommi1 kirjoitti:

        Voi voi, taasko on liian pienet pikkarit jalassa kun kiukuttaa? Mietihän vain kuule omia kirjoituksiasi ja mikset vuosienkaan jälkeen osaa vainoa lopettaa. Etkä edes osaa kertoa mitä saat tästä irti ja mikset osaa lopettaa :) Et osaa kuin räksyttää pahaa oloasi täällä.

        Ai minä postailin? Olen sanonut jo etten ole Qruiserissa :D Eiköhän muutkin jo tiedä mikä olet otuksiasi.

        Sinulla ei ole varaa puhua mitään terveestä, touhusi on niin kaukana siitä.

        Mitä raivoamista sinulla on taas ? Joko taas kielsit qx käyttiksen ja kielsit jokin aika sitten kaikki vanhat postaukset peepingtommina kuten oman nimesikin :D Voi voi kun toiset vain räksyttää ja sinulta tulee näitä kauniita asiallisia postauksia malliin " taasko on liian pienet pikkarit jalassa kun kiukuttaa, Eiköhän muutkin jo tiedä mikä olet otuksiasi. Sinulla ei ole varaa puhua mitään terveestä, touhusi on niin kaukana siitä."
        Johan siitä on aikaa kun bearkin totesi että olet raver nimellä qruiserissa ja olet sen jo tarpeeksi monta kertaa jo myöntänyt, joten ainoa jolle valehtelet on vain sinä itse, vai onko sinun id-varastettu, ethän itse varastanut astrolta kaiken muun kuin 1:n :D astrohan oli se joka rekisteröi vapaa nickin peepingtommi:n ja sinulla joka "muka" vainottu yli 5vee olikin tarve heti perään rekisteröidä nimi peepingtommi1 eikö se osoita mielenvikaista vanoamista :D
        Olet puhunut satoja kertoja itsesi pussiin josta ei ole ulos pääsyä :D


      • aapolappi kirjoitti:

        Mitä raivoamista sinulla on taas ? Joko taas kielsit qx käyttiksen ja kielsit jokin aika sitten kaikki vanhat postaukset peepingtommina kuten oman nimesikin :D Voi voi kun toiset vain räksyttää ja sinulta tulee näitä kauniita asiallisia postauksia malliin " taasko on liian pienet pikkarit jalassa kun kiukuttaa, Eiköhän muutkin jo tiedä mikä olet otuksiasi. Sinulla ei ole varaa puhua mitään terveestä, touhusi on niin kaukana siitä."
        Johan siitä on aikaa kun bearkin totesi että olet raver nimellä qruiserissa ja olet sen jo tarpeeksi monta kertaa jo myöntänyt, joten ainoa jolle valehtelet on vain sinä itse, vai onko sinun id-varastettu, ethän itse varastanut astrolta kaiken muun kuin 1:n :D astrohan oli se joka rekisteröi vapaa nickin peepingtommi:n ja sinulla joka "muka" vainottu yli 5vee olikin tarve heti perään rekisteröidä nimi peepingtommi1 eikö se osoita mielenvikaista vanoamista :D
        Olet puhunut satoja kertoja itsesi pussiin josta ei ole ulos pääsyä :D

        Eipä ole raivoamista, ihmettelen pakkomielteistä vainoamistasi vaan tässä, jota en ole provosoinut millään tapaa. Jonka olet aloittanut jo vuosia sitten, syystä jota tiedä en. Etkä ole kysymyksiin pystynyt vastaamaan.

        Itsehän olet sanonut ettei minusta tarvitse kirjoittaa asiallisesti. Olet myös koko ajan syyttänyt lapsiinsekaantumisesta ja eläintenraiskaamisesta. Tämäkö sinusta on sitä asiallista kirjoittamista? Sinulla ei varaa ole huudella asiallisuuden perään ennenkuin itse osaat asiallinen olla.

        Koko ajan valehtelet minun olevan lapsiinsekaantuja ym. Se on valehtelua myös. Joten olet jo turhan monesta valheesta tuonkin lisäksi kärynnyt, jotta sinulla olisi uskottavuutta jäljellä. Ei ole vainoamista rekisteröidä nimimerkki, miksi olisi? Aiemminhan tuolla nimimerkillä kovasti yritit sontaa puhua "nimissäni", jos muistat sen vertaa?

        Voi kuule olet puhunut itsesi jo saharaan, eikä sieltä sinulla ole ulospääsyä.


      • peepingtommi1 kirjoitti:

        Eipä ole raivoamista, ihmettelen pakkomielteistä vainoamistasi vaan tässä, jota en ole provosoinut millään tapaa. Jonka olet aloittanut jo vuosia sitten, syystä jota tiedä en. Etkä ole kysymyksiin pystynyt vastaamaan.

        Itsehän olet sanonut ettei minusta tarvitse kirjoittaa asiallisesti. Olet myös koko ajan syyttänyt lapsiinsekaantumisesta ja eläintenraiskaamisesta. Tämäkö sinusta on sitä asiallista kirjoittamista? Sinulla ei varaa ole huudella asiallisuuden perään ennenkuin itse osaat asiallinen olla.

        Koko ajan valehtelet minun olevan lapsiinsekaantuja ym. Se on valehtelua myös. Joten olet jo turhan monesta valheesta tuonkin lisäksi kärynnyt, jotta sinulla olisi uskottavuutta jäljellä. Ei ole vainoamista rekisteröidä nimimerkki, miksi olisi? Aiemminhan tuolla nimimerkillä kovasti yritit sontaa puhua "nimissäni", jos muistat sen vertaa?

        Voi kuule olet puhunut itsesi jo saharaan, eikä sieltä sinulla ole ulospääsyä.

        No jokainen s24:n lukija tietää sinun vanhat postaukset ja sen perusteella tievät mikä olet :D
        No etkö herra Tommi ole mitään valhetta päästänyt minusta ??????


      • aapolappi kirjoitti:

        No jokainen s24:n lukija tietää sinun vanhat postaukset ja sen perusteella tievät mikä olet :D
        No etkö herra Tommi ole mitään valhetta päästänyt minusta ??????

        Sinuna yhä edelleen pitäisin vaan huolen omista "asiallisuuksistasi", joita taas näemmä tuolla toisessa ketjussa on.


      • peepingtommi1 kirjoitti:

        Sinuna yhä edelleen pitäisin vaan huolen omista "asiallisuuksistasi", joita taas näemmä tuolla toisessa ketjussa on.

        Siis tarkoitat, että sinulle pitää valehdella ja kehua sinua ? Ja taasen sinä heittelet näitä sinun " asiallisia " törkyjä ? Siis homman nimi olisi silloin se että et kestä totuutta ja haluat elää valheilla ja valheellisessa maailmassasi jossa vain vittuilet jokaiselle haluamatta minkäänlaista palautetta mikä olet, no niinhän sinä jo nytkin teet :D Sinulla on erikoisen valikoiva lukutaito ja palauteet ovat jostain sinun pienten äänien sanelemaa paskaa, ei siitä mitä luit :D


      • aapolappi kirjoitti:

        Siis tarkoitat, että sinulle pitää valehdella ja kehua sinua ? Ja taasen sinä heittelet näitä sinun " asiallisia " törkyjä ? Siis homman nimi olisi silloin se että et kestä totuutta ja haluat elää valheilla ja valheellisessa maailmassasi jossa vain vittuilet jokaiselle haluamatta minkäänlaista palautetta mikä olet, no niinhän sinä jo nytkin teet :D Sinulla on erikoisen valikoiva lukutaito ja palauteet ovat jostain sinun pienten äänien sanelemaa paskaa, ei siitä mitä luit :D

        Krhm, sinä se joka ketjussa olet aloittanut minun haukkumisen ja sinusta se on asiallista. Milloinka tajuat miten toimit? Yksi persoonasi kirjoittaa "asiallisesti" muista haukkuen ym., seuraava ulisee kuin koiran vinkulelu, kun saa samalla mitalla takaisin. Ai en kestä totuutta? :D :D Kestän sen, kun sellaisen kuulen :D

        Mitä vittuiluun tulee, sinähän se koko sopan olet toimillasi keittänyt ja täällä aloitit suunapäänä vittuilun joka ketjussa. Nyt sitten nillität, kun sinulle vittuillaan samalla mitalla? Ei kiesus, että olet pahempi kuin teinipissikset :D


    • Opsjkl22

      Smaa mieltä. Nyt tämä palsta hukkuu noihin teinien kikkailuun. Oppisivat hakemaan seuraa oikeista paikoista!

      • Meidän vanhempina tulisi antaa oikeita esimerkkejä ja opastaa asiallisesti. En silti suostu sensuroimaan itseäni - kovin paljoa :D

        Joku teini voi tajuta aapo-peeppari-bear -jankkauksesta senkin esimerkin, ettei vuosikausien nettikinasteluista anonyymien kesken mitään hyvää seuraa. Sinäkin aikana olisi jokainen meistä voinut tehdä jotain järkevämpää.

        Minun lapsuudessani ei ollut nettiä, eikä ollut koko elämä kuvineen ja henkilöhistorioineen tai keskustelupalstanettikirjoituksineen netissä. Josta ne on kätevä mielenhäiriöisten ja kaunaisten hakea aina uudelleen kiusattavan harmiksi. Aikuisen ja teinin ero on sitten siinä, kuinka niihin kirjoituksiin osaa suhtautua.

        Mullakin muuten olisi monta oivaa pedobear-vitsiä, mutta kun se ei ole oikein leikin asia, niin jätänpä kertomatta. Todennäköisesti joku muuten suuttuu siitäkin, kun en niitä kerro :D


      • bear_nick2 kirjoitti:

        Meidän vanhempina tulisi antaa oikeita esimerkkejä ja opastaa asiallisesti. En silti suostu sensuroimaan itseäni - kovin paljoa :D

        Joku teini voi tajuta aapo-peeppari-bear -jankkauksesta senkin esimerkin, ettei vuosikausien nettikinasteluista anonyymien kesken mitään hyvää seuraa. Sinäkin aikana olisi jokainen meistä voinut tehdä jotain järkevämpää.

        Minun lapsuudessani ei ollut nettiä, eikä ollut koko elämä kuvineen ja henkilöhistorioineen tai keskustelupalstanettikirjoituksineen netissä. Josta ne on kätevä mielenhäiriöisten ja kaunaisten hakea aina uudelleen kiusattavan harmiksi. Aikuisen ja teinin ero on sitten siinä, kuinka niihin kirjoituksiin osaa suhtautua.

        Mullakin muuten olisi monta oivaa pedobear-vitsiä, mutta kun se ei ole oikein leikin asia, niin jätänpä kertomatta. Todennäköisesti joku muuten suuttuu siitäkin, kun en niitä kerro :D

        Kerro nyt bear kunnon pedobear vitsi :D Ihan omakohtaisia sellaisia ;)


      • bearonpedofiili
        bear_nick2 kirjoitti:

        Meidän vanhempina tulisi antaa oikeita esimerkkejä ja opastaa asiallisesti. En silti suostu sensuroimaan itseäni - kovin paljoa :D

        Joku teini voi tajuta aapo-peeppari-bear -jankkauksesta senkin esimerkin, ettei vuosikausien nettikinasteluista anonyymien kesken mitään hyvää seuraa. Sinäkin aikana olisi jokainen meistä voinut tehdä jotain järkevämpää.

        Minun lapsuudessani ei ollut nettiä, eikä ollut koko elämä kuvineen ja henkilöhistorioineen tai keskustelupalstanettikirjoituksineen netissä. Josta ne on kätevä mielenhäiriöisten ja kaunaisten hakea aina uudelleen kiusattavan harmiksi. Aikuisen ja teinin ero on sitten siinä, kuinka niihin kirjoituksiin osaa suhtautua.

        Mullakin muuten olisi monta oivaa pedobear-vitsiä, mutta kun se ei ole oikein leikin asia, niin jätänpä kertomatta. Todennäköisesti joku muuten suuttuu siitäkin, kun en niitä kerro :D

        No onhan se pedofilia vakavaa hommaa. On tärkeää joka aamu saada uusi poika.


      • bearonpedofiili kirjoitti:

        No onhan se pedofilia vakavaa hommaa. On tärkeää joka aamu saada uusi poika.

        Ei se näytä narskuillakaan ja gang stalkkaajilla helppoa olevan :D joka päivä täytyy yrittää jauhaa paskaa tai loukata, että uhri pysyisi koukussa :D

        Harmi, kun ei minuun tehoa :D

        Tui tui, pikkuiset. Enkä puhu nyt iästä, vaan virtuaalipenistenne koosta :D


      • bear_nick2 kirjoitti:

        Ei se näytä narskuillakaan ja gang stalkkaajilla helppoa olevan :D joka päivä täytyy yrittää jauhaa paskaa tai loukata, että uhri pysyisi koukussa :D

        Harmi, kun ei minuun tehoa :D

        Tui tui, pikkuiset. Enkä puhu nyt iästä, vaan virtuaalipenistenne koosta :D

        Elä nyt, enää tuo stalkkeri on pesiytynyt yhteen ketjuun tutun viiden sijaan. Onhan sekin jo edistystä! :D


      • peepingtommi1 kirjoitti:

        Elä nyt, enää tuo stalkkeri on pesiytynyt yhteen ketjuun tutun viiden sijaan. Onhan sekin jo edistystä! :D

        Peepingtommi1 ja bear harrastaa sitä kahdessa eri somessa :D Onhan heillä qruiserissa useampi keskustelu jossa jatkuvasti muitetaan minut :D Eihän ole mikään stalkkeri ole jos ei kahdessa eri somessa harrasta vittuilua :D
        Peepparille muistutus, miksi sinulla oli lasten kanssa valvotut tapaamiset, olet vaarallinen lapsille, joko olet mielenvikainen tai pedofiili, ehkä molemmat yhdessä :D
        Tässä sinun kieltämäsi kassaneitinä olo keskustelu.suomi24.fi › Suhteet › Miten nainen isketään?
        15.6.2011 - 17.7.2011 11:43. peepingtommi kirjoitti: Itse olin kassalla töissä ja kuukausiansiot huiteli tuossa 1500-2100 välillä. Eli kyllä siinä tienaa, kun on ...
        http://keskustelu.suomi24.fi/t/9933846/kassaneidit
        Laitetaanko myös se missä ilmoitat valvotuista tapaamisista lasten kanssa ?


      • aapolappi kirjoitti:

        Peepingtommi1 ja bear harrastaa sitä kahdessa eri somessa :D Onhan heillä qruiserissa useampi keskustelu jossa jatkuvasti muitetaan minut :D Eihän ole mikään stalkkeri ole jos ei kahdessa eri somessa harrasta vittuilua :D
        Peepparille muistutus, miksi sinulla oli lasten kanssa valvotut tapaamiset, olet vaarallinen lapsille, joko olet mielenvikainen tai pedofiili, ehkä molemmat yhdessä :D
        Tässä sinun kieltämäsi kassaneitinä olo keskustelu.suomi24.fi › Suhteet › Miten nainen isketään?
        15.6.2011 - 17.7.2011 11:43. peepingtommi kirjoitti: Itse olin kassalla töissä ja kuukausiansiot huiteli tuossa 1500-2100 välillä. Eli kyllä siinä tienaa, kun on ...
        http://keskustelu.suomi24.fi/t/9933846/kassaneidit
        Laitetaanko myös se missä ilmoitat valvotuista tapaamisista lasten kanssa ?

        Ja taas näemme tässä aaponeidin "asiallista" kirjoitustyyliä. Mitähän itse olet vuosia tehnyt? Nyt vaan haukut kolmessa vai neljässä ketjussa kilpaa meitä kahta. Sekö on sinusta tervettä ja asiallista käytöstä??

        Kun et asiasta mitään, tiedä kannattaisi edes kerran vuodessa pitää suu kiinni. Valvotut, eli tuetut tapaamiset, voi oikeus määrätä nähdäkseen millainen vuorovaikutus on vanhemman ja lapsen välillä. Aina ei todellakaan ole kyse väkivaltaisuudesta tai pedofiliasta. Vissiin olet lapsia hakkaava pedofiili, kun siitä kerrot joka ketjussa, miten haluaisit päästä pikku kakkoseen :D Muuta sinulla ei mahdukaan päähän näemmä vainoamisen lisäksi. Kuten näkyy, et muuta tee kuin stalkkaa joka puolella nettiä ja väitä sen olevan niin tervettä touhua. Mitä jos vaan lopettaisit vuosien jälkeen vai etkö osaa?

        Senkus linkität vaikka kuun taivaalta, se todistaa vain iänikuisen vainoamisesi, typeryytesi ja mielenvikaisuutesi pahan laadun, kun elämäsi on vain ja ainoastaan haukkumista stalkkaamisen ohella. Todisteet on nähty jo moneen kertaan.


      • peepingtommi1 kirjoitti:

        Ja taas näemme tässä aaponeidin "asiallista" kirjoitustyyliä. Mitähän itse olet vuosia tehnyt? Nyt vaan haukut kolmessa vai neljässä ketjussa kilpaa meitä kahta. Sekö on sinusta tervettä ja asiallista käytöstä??

        Kun et asiasta mitään, tiedä kannattaisi edes kerran vuodessa pitää suu kiinni. Valvotut, eli tuetut tapaamiset, voi oikeus määrätä nähdäkseen millainen vuorovaikutus on vanhemman ja lapsen välillä. Aina ei todellakaan ole kyse väkivaltaisuudesta tai pedofiliasta. Vissiin olet lapsia hakkaava pedofiili, kun siitä kerrot joka ketjussa, miten haluaisit päästä pikku kakkoseen :D Muuta sinulla ei mahdukaan päähän näemmä vainoamisen lisäksi. Kuten näkyy, et muuta tee kuin stalkkaa joka puolella nettiä ja väitä sen olevan niin tervettä touhua. Mitä jos vaan lopettaisit vuosien jälkeen vai etkö osaa?

        Senkus linkität vaikka kuun taivaalta, se todistaa vain iänikuisen vainoamisesi, typeryytesi ja mielenvikaisuutesi pahan laadun, kun elämäsi on vain ja ainoastaan haukkumista stalkkaamisen ohella. Todisteet on nähty jo moneen kertaan.

        Tämäkö se sinun asiallista oli taas kerran, osaatko loppettaa jatkuvan valehtelun ja valehtelun minusta, et osaa ja saanen muistuttaa olet tehnyt sitä kai viimeiset viisi vuotta bearin kanssa kipassa :D Johan tuossa syyllistyt vaikka mihin, eikö nuo sinun "Vissiin olet lapsia hakkaava pedofiili,Senkus linkität vaikka kuun taivaalta, se todistaa vain iänikuisen vainoamisesi, typeryytesi ja mielenvikaisuutesi pahan laadun, kun elämäsi on vain ja ainoastaan haukkumista stalkkaamisen ohella. " ole sinun tapaiselta fiksulta terveeltä asialliselta yhtään loukkaavia ilmaisuja ? Vai tarkoititko ihan mitä itse olet :D


      • aapolappi kirjoitti:

        Tämäkö se sinun asiallista oli taas kerran, osaatko loppettaa jatkuvan valehtelun ja valehtelun minusta, et osaa ja saanen muistuttaa olet tehnyt sitä kai viimeiset viisi vuotta bearin kanssa kipassa :D Johan tuossa syyllistyt vaikka mihin, eikö nuo sinun "Vissiin olet lapsia hakkaava pedofiili,Senkus linkität vaikka kuun taivaalta, se todistaa vain iänikuisen vainoamisesi, typeryytesi ja mielenvikaisuutesi pahan laadun, kun elämäsi on vain ja ainoastaan haukkumista stalkkaamisen ohella. " ole sinun tapaiselta fiksulta terveeltä asialliselta yhtään loukkaavia ilmaisuja ? Vai tarkoititko ihan mitä itse olet :D

        Valehtelun sinusta?? Missähän valehtelen? MItähän itse olet tehnyt?? Stalkkaat minua pitkin nettiä minkä ehdit ja haukut koko ajan jokaisessa mahdollisessa ketjussa? Tämäkö ei ole vainoamista? Sinustahan tämä tietääkseni on aivan normaalia sekä tervettä toimintaa. Tuo, jos jokin, on vainoamista. Et muuta ehdi tehdä kuin googlata missä minulla on käyttäjätili ja alkaa siellä stalkkaamaan. Sitten vielä kopioit tänne kaikkea, joka mukamas on kirjoittamaani. Siinä sivussa väität minulla olevan sillä ja sillä nimellä käyttäjätili sillä ja sillä sivulla. Tervettäkö? Ei ole tervettä nähnytkään...

        Ai syyllistyn? Ja sinähän et mihinkään kun väitit minun raiskaavan koiria ja lapsia? Ja et näemmä osaa lopettaa vuosien jälkeen iänikuista loan heittoasi ja sitten harmittaa, kun saat samalla mitalla takaisin :D Voi voi.

        Katsos, joskus sitä saa mitä tilaa :) Jos osaisit edes jonain vuonna jättää minut rauhaan, olisi sinun helpompi olla :)


      • peepingtommi1 kirjoitti:

        Valehtelun sinusta?? Missähän valehtelen? MItähän itse olet tehnyt?? Stalkkaat minua pitkin nettiä minkä ehdit ja haukut koko ajan jokaisessa mahdollisessa ketjussa? Tämäkö ei ole vainoamista? Sinustahan tämä tietääkseni on aivan normaalia sekä tervettä toimintaa. Tuo, jos jokin, on vainoamista. Et muuta ehdi tehdä kuin googlata missä minulla on käyttäjätili ja alkaa siellä stalkkaamaan. Sitten vielä kopioit tänne kaikkea, joka mukamas on kirjoittamaani. Siinä sivussa väität minulla olevan sillä ja sillä nimellä käyttäjätili sillä ja sillä sivulla. Tervettäkö? Ei ole tervettä nähnytkään...

        Ai syyllistyn? Ja sinähän et mihinkään kun väitit minun raiskaavan koiria ja lapsia? Ja et näemmä osaa lopettaa vuosien jälkeen iänikuista loan heittoasi ja sitten harmittaa, kun saat samalla mitalla takaisin :D Voi voi.

        Katsos, joskus sitä saa mitä tilaa :) Jos osaisit edes jonain vuonna jättää minut rauhaan, olisi sinun helpompi olla :)

        Haha haa olet todella sekaisin kallostasi :D Tässäkin postauksessasi valehtelet tapaasi mukaan, todellakaan en googleile sinun käyttiksiä mutta nyt satuin tietämään muutaman jonka itse olet kertonut, joten siinä valehtelit, ja siinäkin valehtelet ettei ne olisi sinun postauksia :D No ainakin se taitaa olla tervettä kieltää ne kaikki mitä on jo mennyt myöntämään, no jokainen joka on tutustunut sinun vanhoihin postauksiin tietävät mielenvikaissutesi ja tarpeesi valehdella jatkuvasti.
        No olen ainakin huomannut että yhdistit minut täällä ja qruiserissa peijuun ja astroon joka sinun mielestä on sairasta joten myönnät olevasi sairas.
        Ja sinua vituttaa sihen malliin että kahdessa somessa jauhat suu vahdossa paskaa :D
        Ja jokaisessa postauksessa poltat aina päreesi ja silloin tuleekin sitä sinun tavanomaista asillista sontaa tuutin täydeltä :D Ethän miteenkään vainoa minua bearin kahdessa somessa joka nyt tuli jokin aika siten todistettua ja itse muistit mainita niistä erittäin aikaisin joten herralla oli silloin omakohtaisia tietoja ilmoittelusta qruiserin ylläpidolle :D Valehtele vain lisää, mutta ei sitää ole mitään hyötyä sillä sinuun ei ole kukaan uskonut sen jälkeen kun aloitit 2011 postailemaan lanttuvikaisten osastolla :D tui tui ota mömmöjä lisää niin saa koko nettimaailman taas nauraa sinun sekopäisille valheille ja muista mennä viikonlopuksi mielisairaalaan ladattavaksi....


      • Tässä sitä vainoamista ei ole varmasti yhtää ja on terveen ihmisen tervettä hommaa !
        #13.

        Aapon tuntien ei ole pohjaa olemassa
        10.13 2015-10-01raverMies, 38



        #14.

        Jep, pohjaa ei näemmä ole. Alitti taas itsensä.
        16.50 2015-10-02raverMies, 38


      • Ai vainoamista? Keneltä? Jos tuo sinusta on vainoamista, niin voi voi :D Todistit juuri älykkyytesi :D Vie nuo poliisille ja syytä vainoamisesta, niin saavat hekin nauraa.

        aapolappi
        2.10.2015 21:17
        Mä tiedän että on vain ajan kysymys kun joku hakkaa sinut sairaalakuntoon ja samalla murskaa sinun kädet ja jalat :D

        Mitäs tuo sitten on, ellei piilouhkailua? Yllättäen aapolapin kierrokset kasvavat iltaa pitkin, kuten aina :D


      • Btw ei aaponeiti riitä se yhdessä ketjussa haukkuminen ja riehuminen? Onko pakko joka ketju pilata samalla sonnalla? Yksi ketju on liian pieni areena egollesi?


    • Mikä on teineille oikea paikka hakea seuraa? Etenkään nykyään, kun entistä nuoremmat käyttävät nettiä sujuvasti. Eikö netin pitäisi olla turvallinen paikka heillekin, myös eri keskustelufoorumien, joissa voisivat tavata ikäisiään? Nuorille on kuitenkin tärkeää kokea etteivät ole yksin asioiden kanssa, vaan muilla on samoja ongelmia, mietteitä jne.

      • Lähtökohtaisesti ajattelisin ihan faktoina, että nuoria kiinnostaa kaikki kielletty ja nuoria kiinnostaa seksi. Aikuisia halutaan olla jo leikkikoulussa. Lapsuus jää elämättä, kun on jonnekin jokin kiire koko ajan tai jos koetaan, että seksiä on pakko kokeilla, vaikkei tiedä lainkaan, onko edes jotain suuntausta.

        Olemme kohta siinä tilanteessa, että tänne tulevat kommentoimaan ensimmäiset nuoret, joiden koko elämä on jo ollut koko maailman omaisuutta, sanoin ja kuvin raportoitu FB:ssä. Ehkä heitä jo onkin täällä.

        Tämmöisen ihmisen kohdalla ei enää voi oikein puhua kaapissa elämisestä tai sieltä tulosta.

        Sitten jos tämmöinen ihminen lukee tätä palstaa ja ensimmäiseksi hormonaali-impulsiiviseksi teokseen kirjoittaa tänne "olen 10 v. homo ja huomasin taipumukseni jo 3-vuotiaana ja haen kik-seuraa" kun täällä 14-15 v:t sellaista esimerkkiä antavat, niin jossain pitää sisäisen kukkahattutädin herätä, että mitä lapset täällä tekevät tai sitten olemme huonoja vanhempia.

        Ovatko nämä vastaavat nuorten ilmoittelut täällä asiaa vai provoja, niin tämmöisen avoimen, rehellisen ja sinisilmäisen henkilön joutuminen omanikäistensä toimesta nettikiusatuksi tai rikoksen uhriksi ovat varsin suuret, koska kaikkien kaikki tiedot ovat netissä ja linkitettävissä. Puhumattakaan sitten näistä vanhemmista saalistajista, uskontohihhuleista, mielenterveysongelmaisista tai homofoobikoista, joita täällä pääasiassa näyttää kommentoijina olevan :/

        Kuten teinit varmaankin ovat huomanneet, niin ihmiset netissä ovat aika hyökkääviä toisiaan kohtaan viimeistään kolmannessa kommentissaan ja kun eri-ikäiset ja eri motiivein keskustelevat ihmiset sattuvat samalla paikalle, niin keskinäisen kinan mahdollisuus on suurempi kuin keskinäisen sovun.

        Kaikkien pitäisi osata olla kavereita, mutta kun fakta on, ettei osata. Erilaiset ihmiset ovat rikkaus, eikä kahta samanlaista ole, mutta erilaisuutta ei osata pitää voimavarana, vaan puukotetaan selkään toista ja samalla ammutaan itseä omaan jalkaan. Ainoa yhdistävä asia on kieli, jolla kirjoitetaan ja sekin on eri kieltä vanhempien ja nuorempien kesken.

        Nuoret eivät muuten edes jaksa lukea näin pitkiä tekstejä ja me iältämme vanhemmat koemme, ettei asia mene perille ilman jankkaamista tai piiiiiiiiiiitkää sepustusta. Tämäkin olisi hyvä huomata.

        Nuorten sosiaaliset taidot:
        http://www.kaleva.fi/uutiset/kotimaa/uusi-piirre-varusmiehissa-huolestuttaa-puolustusvoimien-psykiatrian-ylilaakaria/707914/


      • Olen kanssasi samaa mieltä.


      • peepingtommi1 kirjoitti:

        Olen kanssasi samaa mieltä.

        Niin. Näin helppoa se olisi joskus olla samaa mieltä.


      • bear_nick2 kirjoitti:

        Niin. Näin helppoa se olisi joskus olla samaa mieltä.

        On se silloin, jos asiasta on samaa mieltä :)


    • 13v

      Kiimasta kuvanvaihtoa kik joni02.

      • heteropride

        oletko saanut jo kuvia bearin löysästä impopilistä? se on semmonen sua 50 vuotta vanhempi ukko joka on istunu vankilassa 14 vuotta lasten raiskaamisesta.


    • On se niin vaikeaa jättää toinen rauhaan, vaikka sitä nätisti on pyytänyt vuosia sitten. Eikä edes osaa kertoa mitä saa tästä haukkumisestaan irti. Selvästikin aaponeiti tarvitsee vihollisen tai kaksi maalitaulukseen, joihin purkaa oman pahan olon ja turhautumansa. Muuta syytä en keksi, kun ei herra edes osaa vastata näihin kysymyksiin: Miksi jatkat vuodesta toiseen haukkumistasi sekä mustamaalaamistasi jokaisessa mahdollisessa ketjussa? Mitä saat tästä irti? Mikset vain osaa lopettaa jo?

    • Anonyymi

      Hauska keskustelu.

      • Anonyymi

        Niin näyttää olevan.


    Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2207
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2033
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1642
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1470
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1456
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1357
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1334
    8. 52
      1228
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1180
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1169
    Aihe