Kassaneidit

asentaja 123

Työni puolesta tulee poikettua eräässä liikkeessä suht useasti ja aina välillä osun erään kassaneidin kassalle, ja aina pari sanaa tulee vaihdettua. Ko. neiti vaikuttaa aina niin positiiviselta ja mukavalta, et kiinnostas kysyä häntä kahville/jätskille...

Onko kuinkamonella kokemusta kassaneidin iskemisestä, kun tilanne on kuitenkin hyvin nopee, kun ihmisiä on takana jonossa... Kokemuksia?

85

4563

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kassaneitiä iskenyt1

      Koeta kysyä häntä silloin kun ei ole jonoa takana eikä ole muutenkaan kiireinen tilanne hänellä.

      • kiemurat

        Jätä sepalus auki ja näytä neidille hammasta.Jos neiti kostuu se vähän kiemurtelee asentoaan


    • ykskakskaks

      Siinäs kun kysäset, mitä pahaa muka vois tapahtua? =)

      • bertti.,.,

        ai mitä vois tapahtua?vois vaikka ru ru ru ruveta ä ä ä änkyttää ja ripulit voi tulla pöksyyn.


    • dssdgg5745747

      En itse saa mielestäni erästä Prisman kassaa. Mutta en uskalla tehdä aloitetta. Hyvää joulua toivotin, mutta sen enempään en pysty.

    • Kassaneiti92

      Huoh! Voih teitä. Yx ainoa asia on teillä mielessä!

      Me kassatytöt naureskellaan epätoivoisille miehille ja puhelinnumerot heitetään isoon roskalaatikkoon.

      Ei me olla siellä teidän takia vaan rahan takia. Koittakaa urpot tajuta se!!!!!

      • 124476547

        Rahan takia? Eihän siitä tienaa paskaakaan. Saat enemmän käteen olemalla työtön. Joten olette siellä etsimässä munaa.


      • .ylläri.
        124476547 kirjoitti:

        Rahan takia? Eihän siitä tienaa paskaakaan. Saat enemmän käteen olemalla työtön. Joten olette siellä etsimässä munaa.

        Voisit yllättyä, kun tietäisit kuinka hyvin siinä loppujen lopuksi tienaa...


      • jeeeeps
        .ylläri. kirjoitti:

        Voisit yllättyä, kun tietäisit kuinka hyvin siinä loppujen lopuksi tienaa...

        niiinpä ! kyllä siinä ihan mukavasti tienaa. :D


      • 124476547 kirjoitti:

        Rahan takia? Eihän siitä tienaa paskaakaan. Saat enemmän käteen olemalla työtön. Joten olette siellä etsimässä munaa.

        Itse olin kassalla töissä ja kuukausiansiot huiteli tuossa 1500-2100 välillä. Eli kyllä siinä tienaa, kun on vuosilisiä tarpeeksi. Silloin saa 11€/h


      • ralliporhoh
        peepingtommi kirjoitti:

        Itse olin kassalla töissä ja kuukausiansiot huiteli tuossa 1500-2100 välillä. Eli kyllä siinä tienaa, kun on vuosilisiä tarpeeksi. Silloin saa 11€/h

        Kaupanalalla ei ole tuntipalkausta! Vuosilisiä on tarpeeka kun olet ollut 10v töissä jollon palkka on huonompaa kun esim. raksalla alimmassa. Tämä on faktaa nimittäin allekirjoittaneen äitmuori on ollut kaupankassalla jotain 25v ja kiros, että raksalla tienaa muka paljon kun meitsi poistu amiksesta aikoinaan kun vedin enemmän kun hän kaikkineen lisineen.

        Suurin osa isojen kauppojen työntekijöistä on osa-aikaisia...

        Ps sillon sitä vasta ruvetaan tienaamaan kun palkka lähentelee 3000e/kk sitä ennen eletään vaan päivästä toiseen.


      • ralliporhoh kirjoitti:

        Kaupanalalla ei ole tuntipalkausta! Vuosilisiä on tarpeeka kun olet ollut 10v töissä jollon palkka on huonompaa kun esim. raksalla alimmassa. Tämä on faktaa nimittäin allekirjoittaneen äitmuori on ollut kaupankassalla jotain 25v ja kiros, että raksalla tienaa muka paljon kun meitsi poistu amiksesta aikoinaan kun vedin enemmän kun hän kaikkineen lisineen.

        Suurin osa isojen kauppojen työntekijöistä on osa-aikaisia...

        Ps sillon sitä vasta ruvetaan tienaamaan kun palkka lähentelee 3000e/kk sitä ennen eletään vaan päivästä toiseen.

        Ainakin itse olen ollut joka kaupassa ihan tuntipalkalla osa-aikaisena. Sopimus taannut 20-30h ja kerran täydet tunnit ja silloinkin olin tuntipalkalla. En ole koskaan ollut kaupan alalla kuukausipalkalla ja olin alalla lähes 10v.

        Ja tämä on faktaa, nimim. entinen Hok-Elantolainen ja Keskolainen


      • -törppölörppö-
        ralliporhoh kirjoitti:

        Kaupanalalla ei ole tuntipalkausta! Vuosilisiä on tarpeeka kun olet ollut 10v töissä jollon palkka on huonompaa kun esim. raksalla alimmassa. Tämä on faktaa nimittäin allekirjoittaneen äitmuori on ollut kaupankassalla jotain 25v ja kiros, että raksalla tienaa muka paljon kun meitsi poistu amiksesta aikoinaan kun vedin enemmän kun hän kaikkineen lisineen.

        Suurin osa isojen kauppojen työntekijöistä on osa-aikaisia...

        Ps sillon sitä vasta ruvetaan tienaamaan kun palkka lähentelee 3000e/kk sitä ennen eletään vaan päivästä toiseen.

        3000 e/kk? Ei ne suuret tulot, vaan ne pienet menot.... Vähemmälläkin pystyy säästämään.


      • onjovarattu
        peepingtommi kirjoitti:

        Itse olin kassalla töissä ja kuukausiansiot huiteli tuossa 1500-2100 välillä. Eli kyllä siinä tienaa, kun on vuosilisiä tarpeeksi. Silloin saa 11€/h

        Onpas 'huikeaa huitelua.'. Miten tollasilla pennosilla pärjää? Ai niin tietysti pienil bonuksil, pullokuiteilla ja muilla pienillä jutuilla. Aihetta hymyyn?


      • kekkeees

        Saapiko sitä sitten tulla kyselee mitä muuta neiti olis valmis tekemään rahan takia? No, niin arvelinkin!


      • onjovarattu kirjoitti:

        Onpas 'huikeaa huitelua.'. Miten tollasilla pennosilla pärjää? Ai niin tietysti pienil bonuksil, pullokuiteilla ja muilla pienillä jutuilla. Aihetta hymyyn?

        Huonosti voin kertoa. Edellisessä paikassa tein koko ajan iltoja ja viikonloppua. Niiden lisillä pärjäs, kun oli joka su ja pyhät töissä. Eräs kaverini on kaupassa töissä ja tienaa saman verran mitä saan sairaspäivärahaa


      • Ex-kassa

        Ehkä kaikki ei aivan ole tätä mieltä...


      • jgfmfhmhfd,hj
        peepingtommi kirjoitti:

        Itse olin kassalla töissä ja kuukausiansiot huiteli tuossa 1500-2100 välillä. Eli kyllä siinä tienaa, kun on vuosilisiä tarpeeksi. Silloin saa 11€/h

        Onks se 1500-2100 susta paljon?


      • jgfmfhmhfd,hj kirjoitti:

        Onks se 1500-2100 susta paljon?

        Kaupan alalla se on todella paljon. Suurin osa tienaa 1100-1200/kk


      • kassa\myyjä
        ralliporhoh kirjoitti:

        Kaupanalalla ei ole tuntipalkausta! Vuosilisiä on tarpeeka kun olet ollut 10v töissä jollon palkka on huonompaa kun esim. raksalla alimmassa. Tämä on faktaa nimittäin allekirjoittaneen äitmuori on ollut kaupankassalla jotain 25v ja kiros, että raksalla tienaa muka paljon kun meitsi poistu amiksesta aikoinaan kun vedin enemmän kun hän kaikkineen lisineen.

        Suurin osa isojen kauppojen työntekijöistä on osa-aikaisia...

        Ps sillon sitä vasta ruvetaan tienaamaan kun palkka lähentelee 3000e/kk sitä ennen eletään vaan päivästä toiseen.

        itse olen kaupan kassalla, ollut jo 20 vuotta, kyllä olen vaan tuntipalkalla,,, ja tienaahan siellä, jos on pyhä- sekä iltatöitä. ja lauantai-iltoja,,, lisät nostaa liksaa... täytyypä ruveta vilkuilee ympärilleen, tiedä minkä onnen löytää,,,,,


    • Fridays

      Ja täällä taas yks kassaneiti odottelee kahvipyyntöä tietyltä tyypiltä. :)

      • Kenties olen minä

        Missä olet töissä? Voisiko olla minä


      • ättgpuitu

        Se olis piristävä poikkeus ku kassaneiti pyytäis asiakasta kahville tai jädelle tai limulle tai leffaan tai treffeille.


    • jk

      eu olekokemuksia

    • HuohHuoh**

      Huhuh, kun oli ihana kassaneiti tänään Helsingin keskustan K-kaupassa! Voin vain kuvitella kuinka paljon treffipyyntöjä hän saa...

      • iso KULLIs

        missä ! menen iskee hänet heti


    • zz

      voi sitä risman kassaneitiä eli tk:ta. kuolataan kaverin kans kilpaa sitä....

    • kassalla

      Pyrit menemään siihen aikaan, kun asiakkaita on vähän ja kysyt suoraan. Muista vaan, että useasti kassaneidit ovat mukavia ja iloisia kaikille asiakkaille(tai ainakin niille mukaville) ja suurella mahdollisuudella hän seurustelee. Mutta eikös se silti ole parempi kokeilla onneaan kuin jäädä miettimään mitä jos? :)

      Vaikka nyt kannustankin kysymään suoraan, niin täytyy myöntää, että itse koen treffikutsut hieman ahdistavina töissä. Olen varattu enkä haluaisi pahoittaa kenenkään mieltä, joten karvat nousee aina pystyyn kun joku haluaa ottaa puheeksi kahville menon. Ja yleensä tämä asiakas on todella mukava ja harmittaa, sillä tiedän että kyseinen asiakas rupeaa välttelemään minua ainakin joksikin aikaa.

      • kaupan täti - -

        Niinpä. Joskus on mennyt spontaanisti flirtiksikin töissä mutta se ei tarkoita sitä, että olisi sen kummemmin kiinnostunut. Aspatyössä kun pääsee olemaan mukava työkseen, ei se mukavuus sen kummempaa tarkoita.


    • aapuwA

      Itse olen kiinnostunut eräästä kassaneidistä, mutta en ole uskaltanut pyytää kahville. Tänään koitin rohkeasti kysyä mutta oli liikaa jonoa ei siinä oikein olisi ollut sopivaa. Mutta silti jännitti kassalla, naama tulipunaisena tuli kyllä hymyiltyä hänelle. Hymyili kyllä takaisin mutta mitähän mahtoi ajatella...

    • yksvaan92

      tuskimpa luet tätä mutta s marketin kassaneiti nimeltä terhi on aika kiehtovan olonen ja aina katseet kohtaa kun käyn kyseisessä kaupassa, mutta se aloitteen tekeminen onki sitte se hankalampi osio :(

    • BÖÖÖÖÖÖÖÖks

      Eräs ystäväni sai kassalla maksun yhteydessä lapun ja mies sanoi että se lappu on sulle. Lapussa luki: vaikutat mukavalta ja tutustumisen arvoiselta ihmiseltä, voisin tarjota sinulle kahvit työpäivän jälkeen, soita jos sinua kiinnostaa yst terveisin ..........ja puhelinnumero, kaveri soitti ja pari kertaa kävivät kahvilla, mutta olivat kuitenkin niin erillaisia loppupeleissä ettei se edennyt sen pidemmälle, mutta eipä jäänyt mieleen kaihertaan mitä jos ;)

      • Ex-kassa

        Näin just!! :)


    • myymälävaras

      Jos kätesi ylettyy kassalla liukuhinan ja kassakoneen ylitse, niin ainahan sinä voit iskeä kassaneitiä joko oikealla tai vasemmalla nyrkillä. Sakot siitä kuitenkin tulee ja voit joutua vielä korvaamaan kivusta ja särystä sekä ansion menetyksesta yms. sievoiset summat. Mietippä vielä kertaalleen haluasi iskeä kassaneitiä.

    • mitään ei osteta

      Kaikki kassaneidit ovat huoria, mutta kaikki huorat eivät ole kassaneitejä.

      - viidakon vanha sananlasku -

    • Ketä.

      Aikuista naista kiinnostaa lähteä jätskille tuntemattoman miehen kanssa? Koita aloittaja hieman miehistyä,niin ei tarvitse jäädä peräkammarin pojaksi.

      • viidakonjane

        Terve Ketä. Miten kenetkään koskaan "tuntee" sen paremmin jos ei nyt aivan lähisukua ole, miten se jäätelölle lähtemiseen vaikuttaa..?


    • rohkeutta pappa

      aika melko surullista tarinaa yksinkertaisista yksinäisistä ihmisistä jotka epätoivoisesti etsivät jotain toista ihmistä elämäänsä..ei noin pojat ei noin.

    • Kassaneiti

      Itse kassaneitinä voisin lähteä kahville jonkun vakioasiakkaan kanssa, en kuitenkaan kenenkään satunnaisen juopon joka numeroaan tyrkyttää. Kassaneitejä pitää ensin vähän pehmitellä ja heittää pientä flirttiä, niin että he muistavat sinut seuraavalla kerralla kun menet kauppaan.

    • prisman kassa 19.v

      Itse ainakin olisin iloinen jos joku osoittaisi kiinnostuksensa vaikka varattu olenkin. :) kyllähän sitä välillä asiakkaat flirttailee, mutta ei ole ainakaan toistaiseksi kukaan mitään lappuja ole jättänyt. :D eikä siinä kassalla oikein ehdi kiinnittää asiakkaisiin sen suurempaa huomiota.. mutta itse en ainakaan suuttuisi jos joku pyytäisi kahville ym. Eri asia tietenkin lähtisinkö kun tosiaan seurustelen. :D ps. ja ei siinä kassalla ainakaan liikaa tienaa!

    • toimii,ei toimi,toim

      Ostat kortonkipaketin ja "mäyräkoiran" ja kysyt voiko kassaneiti tulla illalla neuvomaan miten niitä käytetään...vai miten se oli...

      Se on joko napakymppi tai nyrkki silmään, mutta ei voi tietää, jos ei etes yritä!

      • Ex-kassa

        Mautonta :D


    • L

      Riippuu ihan täysin, millainen kysyjä on, joten ei voi tietää. Jos olet suunnilleen samanikäinen kassaneidin kanssa, niin voi onnistuakin. Jos taas voisit olla hänen isänsä, aiheutat todennäköisesti vain kylmiä väreitä ja painajaisia.

      Itselläni on asiakkaita, jotka ovat mielestäni kiehtovia ja lähtisin mielelläni ulos, jos he pyytäisivät. Seurustelen kuitenkin, joten en voisi oikeasti lähteä, niinpä kahvipyyntö joltain mielenkiintoiselta tyypiltä voisi kirpaista.

    • 245

      KYSYVÄ EI TIELTÄ EKSY OLE MIES JA TEE ALOITE.....
      miten te aina hypitte asiasta toiseen, heti meni palkkaukseen ja rivouksiin jne...
      voi teitä poloisia uinuvikkoja aikuistukaa jo...
      suoli 24

    • TheBride

      Itse iskin silmäni erääseen komeeseen kassapojuun joskus nuorempana. En uskaltanut kysyä, joten yhtenä kertana hoidin kauppaostokset ja annoin hänelle lapun jossa luki että mennäänkö kahville, nimeni ja puhelinnumeroni. En jäänyt katselemaan reaktiota vaan kävelin kaupasta ulos mukamas tyynenä vaikka meinasin pyörtyä siihen paikkaan!
      Hän tekstasi minulle jo heti illalla kun vuoronsa oli päättynyt. Sovimme "treffit" seuraavalle päivälle. Tapasimme joitakin kertoja, emme vaan olleet toisiamme varten. Suosittelen ilman muuta kysymään tytöltä ettei sinun tarvitse jäädä miettimään mitä jos...

    • 50%

      sujauta suurehko kurkku lahkeeseen,,,neiti sitten kinnostuu tai ei,,,

    • s

      rohkase mieles ja kysäse pois ei se sua ainakaa siinä kassalla telo ja jos hyvin käy niin saattaa jopa suostua

    • Nainut mies

      Kassaneidin iskeminen niinsanotulla "ghanalais-metodilla" ei ole viisasta.
      Hemmohan vei neidin takahuoneeseen ja esitteli hälle ilmastointiteippirullansa sekä seksuaaliset taipumuksensa.
      8 vuotta vankeutta.

      Mulla on sen sijaan se ongelma että kassaneidit koettaa iskeä minua.
      Juttelen ohimennen kohteliaasti ja heitän jonkun tilanteeseen sopivan harmittoman letkautuksen silloin tällöin niin neidit oikein odottaa että tulen kassalle piristämään heidän päiväänsä.
      Olen naimisissa oleva mies joten en lähde heidän flirtteihin mukaan mutta helppoa naisten iskeminen on missä vaan kun ymmärtää sen seikan että nainen ei keskimäärin tykkää siitä että heille tyrkytetään vaan nainen pitää saada kiinnostumaan jonka jälkeen he tyrkyttävät itseään.
      Jos haluu saada on pakko antaa!

      • Siru_

        Kyllä sä niitä kassaneitejä mielummin kyyläät kuin tavallisen näköistä vaimoas, johon oot jo kyllästyny. Eiks niin? Ja älä luule liikoja ittestäs; kassaneidit on ystävällisiä kaikille asiakkaille.


    • miki-66

      Juo ensin pullo viinaa ja kysy sitten treffeille. Suomityttöjä on aivan turha lähestyä selvinpäin. Eivät ota ollenkaan vakavasti jos selvinpäin kysyy!

    • wrrtrhh4

      Anna mennä vaan,ei siinä mitään häviä :)

    • jonne9184

      Melkein puolitoista vuotta kerkesin erästä Prisman kassaneitiä vilkuilla, kunnes sitten viimein sain kerettyä rohkeutta sen verran, että eräs ilta "hiljaiseen aikaan" kysyin, että kiinnostaisiko lähteä käymään joskus töitten jälkeen kahvilla tms? :) No, kyseinen neiti sattuikin olemaan varattu, joten ei sitten sen enempää tullut asian suhteen toiveita heräteltyä, eikä kassaneitikään siitä huonoa tykännyt, päinvastoin, otti vain kohteliaisuutena.

      Joten ei siinä mitään menetä kun kysyy vaan, jos ei uskalla kysyä, niin kirjoittaa vaikka jonkun lapun.

      • Ja ajattele

        puoltoista vuotta valui hukkaan...


    • son sale

      mä rakastan tota lähikaupan tatskatyttöä :)

    • baani

      sano et '' voisinko mä tarjota sulle jotain täältä kaupasta ;D ''

    • Ex-kassa

      Ainahan kannattaa yrittää! Ei sitä tiedä, jos tärppää! Miksi ei tyttö-/poikaystäväänsä voisi löytää kaupan kassalta! Tsemppiä :)

    • Haappo

      Kaikki tuo on turhaa paskaa. Miksi vaivautua alentamaan itsensä. Tekee vaan mettähommia ja kaivaa persettään ja kuolee siten pois jossain välissä,ni se on sillä saatana hyvä. Minä tosin alentuisin,jos vaan tuntus kemioitten pelaavan. Jos ei onnistu,niin sitten vaan asettuu takas kuolevaan tilaan.

    • Salen kassaneiti

      Itse voin kassaneitinä sanoa, että kannattaa valita sellanen hetki, ku ei ole kauheita jonoja ja muutenkin on rauhallisempaa. Rohkeasti vaan jutustelemaan ensin, ei kannata heti alkaa ehottelemaan vaan yritä saaha ittes jäämäään tyttösen mieleen.

      • assikaka

        tässä se miesten tyhmyys taas nähdään..


    • otepää

      Osta kesäkurpitsa ja katso kuinka hellällä otteella neiti siihen tarraa....
      Paras ote kutsutaan sitten kahville ;)

    • dream on...

      Varattu. Unohda.

    • petteri paistinpannu

      Ne kaikki sanoo että on varattu. kokemusta on jo kymmenistä.

    • Tarjoilijatar89

      Yhtälailla kassan toisellakin puolellakin me kassaneidit puidaan ja pohditaan hyvännäköisiä nuoria miehiä, jotka hakevat tauoillaan hiukopalaa ;)
      Vanhemmatkin miehet jää lirkuttelemaan ja juttelemaan, eikä kukaan ota sitä pahakseen. Plussaahan se on jos joku söpöliini tulee ja pyytää jätskille, sehän tuntuu kivalle ja saa ajatukset karkuteille loppupäiväksi! :)
      Ei me tytöt purra, mutta voidaan nipistää pepusta.

    • plösööö

      Halolla piähän ja kantaen luolaan

    • JaakkoK-R

      Maksa aina isolla setelillä. Vie sitten loppurahat takaisin pankkiin ja nostat taas ison setelin ja maksat sillä jne... tätä rataa. On kumma jollei kiinnostu jonkun ajan kuluttua vähemmästäkin vihjeestä.

    • alkon asiakas NN

      Koivukylän Citymarketin Alkon kassalla on sillöin tällöin aivan upea pikku blondi,
      pidin liian nuorena kunnes näin että yrittää punasankaisin lukulasein peittää ikänäköään.
      Ellen olisi varattu, pyrkisin ehdottomasti tekemään tuttavuutta kun ei hänellä sormuksiakaan näy olevan

    • sadsad

      Voihan siinä kassalla yhtä juttua kokeilla! Jos yletät, niin kurkoita kätesi kassaneidin rinnoille. Jos ei pane pahakseen, niin voit pyytää häntä ulos kanssasi. :)

    • tyhmä idea?

      Kaikilla ihmisillä pitäis olla joku merkki mistä tietäis kuka on varattu ja kuka vapaa. Ois helpompaa jos seurustelukumppania etsii. Tämä pätee muihinkin kuin kaupan työntekijöihin eikä pelkästään naisiin.

    • Avaa sepalus kassalla ollessasi :)

    • naisilla on helppoa

      Nyrkkisääntö: jos nainen on a) kaunis ja b) sosiaalinen, hän on 99.9% varmuudella varattu. Ja sillon kun ei ole varattu, kärkkyjiä riittää ovista ja ikkunoista asti.

      Ellet itse ole rikas, komea, sosiaalinen, huumorintajuinen ja hyväkroppainen, voit unohtaa tällaiset naiset heti.

    • kassalla

      Hohhoijaa! JOS sinun täytyy täällä kysellä, kuinka iskeä lähikaupan kassaneiti, niin VAIHDA kiireesti kohdetta! Sillä me olemme sosiaalisia ihmisiä! Ja sinä et ilmeisesti ole... ei millään pahalla, todellakaan...

    • neidolle uusi elämä

      Teet kädellä laajan kaaren kaupan suuntaan ja sanot että viet hänet pois tästä kaikesta.

    • No en mä nyt tiiä

      Muistan ylä tai ala-asteelta jonkun kirjoittaman lappusen, jossa oli vielä hauska kirjoitusvirhekin: "Olet aika pösö, alaks olee mun kaa"? :) Heität lapun tiskille, eiköhän tuolla jo kiinnostus herää. Toki voit kysyä mitä kuuluu, parempi sekin kuin kysyä että, käytkö usein täällä. ;)

    • nw8tyu

      kerrot että poikaystäväsi jätti sinut ja oot ajatellut nyt vastakkaista sukupuolta sillälailla...

    • Ukomies kassajonossa

      Ei jono takana saa haitata! Ihan hyvin voit suoraan kysyä, lähtisikö neiti joskus sun kanssa ulos? Korosta, että vastausta ei välttämättä tarvitse antaa heti, sen voi antaa vaikka seuraavalla kerralla. Sehän on vain romanttista, kun esität kysymyksen jono kuullen. Sinun se on kuitenkin esitettävä, jos mielit neidin kanssa lähteä. Et voi turvautua muihin, joten tuumasta toimeen.

    • lintuliiini

      Itse olin kassalla töissä kiireapulaisena marraskuun lopusta vuoden vaihteeseen ja sain verovähennysten jälkeen käteen 1600e. opiskelevalle, ns. työttömälle se oli todella paljon =) tosin olinkin 37,5 tuntisena eli opiskelujen ohella ei kauheasti pystyisi samaa summaa keräämään. en tajua mikä kaikilla on kassatyötä vastaan, itse pidin todella paljon ja minua suorastaan vituttaa, kun en ole päässyt takaisin kassalle! :D En voisi harkita jääväni kassalle ellen pääsisi ylentymään sitten vuosien myötä esimiestehtäviin.

    • jberg

      Täällä Porissa oli se Miss Suomen perintöprinsessä S-Marketin kassalla, Niina taisi olla nimi. Kauniita tyttöjä kassalta siis löytyy! :D

      Itse antaisin käyntikortin, jossa takana pieni viesti. Vähän iskee silmää vielä, kun tyttö ihmetellen katsoo, jotta tyttö varmasti tajuaa, mitä asiakas on hakemassa.

    • kassapoika

      itsellä työkavereina kymmeniä kassaneitejä. mitä nyt asiasta jutellut, niin ei kukaan siitä pahastu jos ulos pyydetään. yllättyvät tietysti ja sen takia saattavat nauraa päin naamaa, mutta se on vain yllätyksen takia.
      eli jos tiedät kassaneidin sinkuksi, oma pärstäsi on edes kohtuullinen niin kysy ihmeessä. ei siinä mitään hävittävää ole

    • Enkzfuwilanbjdjqkkxb

      Huoh ihmetyttää tämä nykyajan suuri ujous ongelma... Hmm mitä te menetätte kysymällä ulos sitä tyttöä?? Jokaisen pitäisi saada itseää sen verra niskast kiinni et voi hymyillä jutella ja kysyä ulos. Itse olen juuri yhtä kassaneitiä lämmitelly ja kohta pyydän ulos. Ja jos ei tule niin ei siinä mitää iha normisti menen seuraavan kerran kassalle. Ihmiset on tarkoitettu pariutuvan ja se ei katso aikaa eikä paikkaa..

    • Täyskymppi88

      Kannattaa ensin valita, kuten jo ehdotettiinkin, mahdollisimman rauhallinen hetki mennä sinne kassalle. Mene mieluiten hiljaisena päivänä kauppaan. Vältä siis viikonloppuja.

      Jos haluat jostain syystä käydä juuri vilkkaina päivinä ostoksillasi, niin mene kassalle silloin, kun sinne ei tilapäisesti ole jonoa. Jos jonoa on, teeskentele (niin että tyttö ei tajua sitä) katselevasi tavarahyllyjä hänen kassansa lähellä. Kun hänen kassallaan jono on kadonnut, lähde suunnistamaan kohti toista kassaa, jolle tyttö esteettä näkee. Katso etukäteen, että siellä on ainakin yksi asiakas lappamassa tavaraa liukuhihnalle. Mieluiten vielä yksi odottelemassa vuoroaan. Kävele nopeasti tätä kassaa kohden ja vilkaise "sattumalta" tytön kassalle (jolla siis on vähemmän jonoa) ja lähde sitä kohti. Jos saat tämän pienen rutiinin hoidettua, tyttö ei edes tajua olevansa kohde.

      Kassalla sano huolettomasti tytölle jotain neutraalia, tilannekohtaista kuten "Kiireinen päivä tänään." tai "Hieman hiljaisen oloista tänään. Onko tv:ssä menossa joku lätkämatsi josta en tiedä?". Mitä sitten sanotkin, ole huoleton. Tee muutamia syvähengitysharjoituksia jos muu ei auta ennen kuin menet kassalle. Jos tyttö on yhtään kiinnostunut, hän kommentoi puheitasi. Siitä voit saada sopivan avauksen, joten kuuntele tarkasti. Jos mahdollista, tee vähintään muutama tuollainen juttelukierros, ennen kuin ehdotat mitään tapaamisia.

      Kun sitten tulee aika ehdottaa jotain treffejä, tee se "ohimennen". Koita olla hieman luovempi kuin "kahvi-/jädetreffejä" ehdotteleva. Useimmat kassatytöt varmaan haukottelevat joutohetkinään kun muistelevat noita ehdotuksia. Koita saada tilanne kuulostamaan, kuin et haluaisi treffeille. Ehdota aluksi vaikka, että jatkaisitte mielenkiintoista keskustelua hänen työaikansa päätyttyä (Aiheesta, joka kiinnostaa molempia...koita kartoittaa näitä).

      • kassaneiti

        Oon ite kassalla töissä, ja musta sellanen rehellinen, hymyn kera esitetty kahvikutsu ois kaikista kivoin. Ite varmaan vaan hämmentyisin tuollasesta. :D Jos toisella on hirveä esitys päällä niin mua kai alkais hermostuttamaan ja ärsyttämään. Että mieluummin sais punastella ja vaikka änkyttäen pyytää kahville ku alkaa mitään iskurepliikkejä heittämään tai pitämään luentoa kampakeramiikan mielenkiintoisuudesta tms.


    • lihatiskineiti

      Itse en oo ollu varsinainen kassaneiti, mutta lihatiski/kalatiskineiti kylläkin. Jos joku olisi pyytänyt joskus kahville se olisi ollut todella suloista ja 80% varmuudella olisin suostunut ellei olisi ollut mikään juoppo! :) Useimmat huuteli: "UUU mikä blondi", "Kivannäköne", "Ihanat silmäripset sulla", "Aika jees pimu" (suurin osa vielä kännissä). HUOH!

      Vieno ujo hymy ja kutsu kahville ni olis ollu ihana.

      Ja kannattaa vaan rohkeasti mennä pyytää kahville tai ihan mihin tahansa. Kerran täällä vaan eletään! Et menetä mitään!

      • SSO

        Niin hän sitä aina ajattelee että siintä vain menen ja kysäisen rohkeasti, mutta eipä vain onnistu. Viime kesästä saakka jahkaillut ja nyt olen sitten melkein jo luopunut ajatuksesta tehdä asialle mitään. Masentaa koko asia aina välillä. Minä katselen häntä ja hän katselee minua. Päätin että seuraavalla kerralla sanon oikein reippaasti hei kun tulee kaupassa vastaan, mutta en saanut taas sanaa suustani. Katsoin vain häntä ja hän minua. Viimeksi näin häntä ennen joulua, siellä laitteli pakasteita altaaseen, näytti taas tosi nätiltä. Niin kuin aina. Tuli oikein jotenkin huono olo, menin itse kokonaan toiseen suuntaan. Pelkäsin varmaan pyörtyväni. Kun olen itse niin huono näissä asioissa, joskus toivoisi että toinen olisi rohkeampi. Siis mikäli on yhtään samoja tuntemuksia.

        Vaikeaa, no elämä on.


    • Töller_

      Ihan vain mielenkiinnosta olisin halunnut tietää miten ketjun aloittajalle kävi? Kysyitkö koskaan neitiä kahville? :)

    • Kassa-Koo

      Hauska keskustelu!! :) Teen itse töitä myös pienessä ruokakaupassa opiskelujen ohella.. Voisin itse kuvitella hyvinkin lähteväni ulos jonkun mukavan asiakkaan kanssa! Itse olen kuitenkin melko ujo ja lisäksi kun olen koko ajan töissä, en kyllä uskaltaisi ketään asiakkaista pyytää ulos. Myös mun mielestä reipas kahville kysyminen olisi kaikken kivoin vaihtoehto! Antaisin myös ennemmin its eoman numeroni, kuin ottaisin asiakkaan numeron vastaan.. Jotenkin jäisi pallo liikaa itselle jos toinen vain antaisi numeron!? Melko ehdoton olisi myös se, että keskustelu tapahtuisi kahden kesken, kun kaupassa on hiljaista. Muiden asiakkaiden tai työkavereiden läsnäolo saattaisi johtaa helposti treffeistä kieltäytymiseen!

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken tappo

      "Tyttö löytyi poliisin mukaan kuolleena läheisestä metsästä muutaman sadan metrin päässä kotoaan. Uhrin löysivät hänen k
      Henkirikokset
      170
      29882
    2. Kuka oli tekijä?

      Jos tekijä oli suomalainen, onko hänen vanhempiaan jo tavoitettu? Mitä mieltä ovat aikamiespoikansa teosta? Entä puoliso
      Valkeakoski
      219
      19193
    3. Valkeakosken murhaaja-raiskaaja on kantasuomalainen mies tiedottaa poliisi

      Some- ja palstapersut ehtivät jo moneen kertaan julistaa tekijän maahanmuuttajaksi. Miten meni niin kuin omasta mielestä
      Maailman menoa
      396
      10075
    4. 15-vuotiaan ruumis valkeakoskella

      Nuoria tyttöjä tappavat miessaalistajat ja toiset nuoret. Miessaalistajille ruumiin kätkeminen tai tuhoaminen ei ole on
      Poliisi
      27
      6445
    5. Valkeakosken kiinniotettua ei epäillä

      Kummallisia kommentteja ja uhkauksia poliisi taas jakelee orjakansalle muituttaakseen verisrstä kostosta jos rahvas kapi
      Maailman menoa
      20
      4359
    6. Kantasuomalainen mies pidätetty - ulkomaalaiset syyttömiä tekoon

      Verityöstä on pidätetty vuonna 2005 syntynyt mieshenkilö. Ulkomaalaisilla ei mitään yhteyttä tekoon.
      Valkeakoski
      194
      3883
    7. Onko tekijän nimi tiedossa?

      Joko tiedetään?
      Valkeakoski
      60
      3100
    8. Miksi kaupunki toivoo nuorilta malttia?

      https://www.hs.fi/suomi/art-2000010453236.html "Älkää suunnitelko kostoa" Mistä on kyse? ”Toivomme, että nuorten taho
      Valkeakoski
      43
      1527
    9. Miten meidän käy

      Olen syvästi pahoillani puolestasi siitä, mitä kävi. En ehkä pysty sitä täysin kertomaankaan sinulle. Tuo on taustalla m
      Ikävä
      50
      1309
    10. Toivottavasti tekijää ei suojella

      Eikä mitään peitellä. Itselläni on 15-vuotias tytär myös ja voin hieman kuvitella tilannetta. Nämä tämmöiset tapaukset v
      Valkeakoski
      62
      1306
    Aihe