Moikka!
Olen lähdössä Malesiaan Penangiin Helmikuussa. Menemme myös käymään Langawilla. ja kiinnostaisi mitä nähtävää siellä on? Myös ostokset kiinnostavat ja hinnat. Tiedän että on halpaa mutta kuinka halpaa? Kiinnostaisi esim. onko kännykät minkä hintaisia ja toimivatko ne Suomessa? entä minkälaisia digikameroita? X-box pelit? Vaatteet?
Mitä kannattaisi ostaa..?
Kertokaa kokemuksia kaikesta Malesiaan ja Penangiin liittyvästä, kiitos.
Penang ja Langawi
4
1905
Vastaukset
- BP_
nähtävyydet... botanical garden, Penang Hill, Chinatown, Little india.... Langkawilla, pari vesiputousta, kaappelihissillä joku vuoren huippu, krokotiilifarmi ja paljon hiekkarantaa...
kaiketi muitakin on, en vaan muista, tuli opiskeltuu 6kk penangilla 02/03. Kännykät sieltä toimii suomes, hinnat voi olla turisteille erit kuin paikallisille. DVD:t, digitkamerat ym. elektroniikka halvempaa kuin suomessa.
Voi kun pääsis vaan takas muutamaksi kuukaudeksi... - todella?
Malesia on itse asiassa kaakois-aasian kallein maa, mutta tietysti Suomeen verrattuna edullinen.
Itse olin siellä 1999 kuukauden kierrellen ympäri maata aina Borneoon asti.
Penangissa asuimme Georgetownissa, mikä on oikein elävä kaupunki.
Itse asiassa elktroniikka on Suomessa yllättävän halpaa. Halvemmalla saa ehkä Japanista, mutta Malesiasta tuskinpa.- Malay
Kallis ja kallis. Jos lounas maksaa 1 dollarin niin onko se kallista? Sen sijaan import kamat kuten elektroniikka on kallista Malesiassa. Telkkari tai kotiteatteri voi maksaa tuplasti sen mitä Suomessa.
Ringgit on sidottu dollariin eli just nyt Malesiaan meneminen on ihan sikahalpaa kun euro on korkeella. Yleishintatasoltaan Singapore on paljon kalliimpi. - ja kallis
Malay kirjoitti:
Kallis ja kallis. Jos lounas maksaa 1 dollarin niin onko se kallista? Sen sijaan import kamat kuten elektroniikka on kallista Malesiassa. Telkkari tai kotiteatteri voi maksaa tuplasti sen mitä Suomessa.
Ringgit on sidottu dollariin eli just nyt Malesiaan meneminen on ihan sikahalpaa kun euro on korkeella. Yleishintatasoltaan Singapore on paljon kalliimpi.Tarkoitinkin juuri elektroniikka tuotteita. Ne on jopa kalliimpia kuin Suomessa.
Mutta jos Malesiaa vertaa muihin Kaakkois-Aasian maihin, esim. Kambodzhaan, Vietnamiin ja jopa Thaimaaseen, niin onhan se kallis maa. Eikö?
Näin vahvan Euron aikaan on todellakin edullista matkustella Aasiassa. Itse olen lähdössä kesällä kuukaudeksi Thaimaaseen, Kambodzhaan ja Laosiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minkähän takia ns. persuille ei tunnu työ maistuvan?
Vaikuttavat olevan joutoväkeä syystä tai toisesta – työttömiä tai työeläkeloisia. Muiden rahoilla pötköttelevää väkeä,834493Olit ihan
Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu263284Miksiköhän vasemmistossa on niin paljon ns. tapatyöttömiä ja muita köyhiä?
Tokihan Minja Koskela oli sitä mieltä, että ei terveenkään ihmisen ole pakko tehdä töitä, sitä neuvoa moni vassu noudatt402920- 172772
Trump huonommassa kunnossa kuin Usasta virallisesti sanotaan?
"Terveys on vakaa mutta ei normaali".Uskallan melkein sanoa,että Trumpin terveydentilaa kaunistellaan.Myös se että se nu1172737Oletko keskustellut kaivatustasi muiden
Kanssa lähiaikoina? Jos, onko keskustelu ollut positiivista tai negatiivista? Vaikuttaako keskustelut mielipiteeseesi ka432597Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue
se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod172559Suomen veroaste 5 %-yks liian matala
Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.1132295MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa
TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,142095Yleveron tuotto siirrettävä S-ryhmälle
Yleisradio on mukana kansanmurhassa. Tuollaista ei voi tukea verovaroin. S-ryhmä on ainoa selkärankainen iso toimija S281737