mikä vittu nyt oikein on ku ei meinaa millään saada auki gallerian sivuja??????!!!! onks ne muka parantanu niis jotain? ja vitut saatana, ihan perseestä!!!..
Mitä hevettiä?? Galleria todella hidas!!!
10
1955
Vastaukset
- Joo.
En minäkää pääse sivuille.
Saatana. - aiheesta
jotenki tuntuu että ku se on ollu alhaala muutaman päivän niin nyt suurinpiirtein loppuviikon teinit irkkaa sielä senverran lahjakkasti että se paska on kokoajan enempi tai vähempi polvillaan. luulis että ensviikon alusta taas toimii niinku pitääki ku teinit on saanu ircattua.
No voihan hevonvitun vittu ja vitun paska, perkele.
- irc-galleria juttua
20.12.2004
IRC-Galleriaa päivitetään
IRC-Galleriaan tehtyjä päivityksiä vielä viilataan, joten tämän viikon aikana voi vielä esiintyä ajoittaista hitautta ja osittaista toimimattomuutta.
Toinen vaihtoehto on että koneesi on wanha ja sivut ovat vain yksinkertaisesti liian raskaat pyörittää koneellesi ;S- evt.
Lol teitä noboja, eikö voi koskaan oppia? On se niin kamalaa ku ei pääse "irkkaan" irc-galleriaan. Eikö tosiaan voi uskoa ettei se irc-galleria ole mikää irc ffs?
- Teräsmaihari
Netscapella hienosti melkein näkyvä Omat Tiedot löytyikin jo (omalla sivulla, otsikon "Tiedot" yläpuolella, IE:llä ilmeisesti avautuvan "kortiston" takana). Enää puuttuukin vain KOMMENTOINTI JOKA EI MENE ENTERILLÄ KÄYTTÄJÄHAKUUN. Kertokaa toki jos naurultanne viitsitte, miten pääsette tuon virityksen ohi. Minua kiinnostaisi.
En voi muuta kuin onnitella ylläpitoa loistavasta selainten ja käyttisten tuesta. - fgdg
evt. kirjoitti:
Lol teitä noboja, eikö voi koskaan oppia? On se niin kamalaa ku ei pääse "irkkaan" irc-galleriaan. Eikö tosiaan voi uskoa ettei se irc-galleria ole mikää irc ffs?
Kyl mä luulen että tiedän paremmin ku sä mitä eroja niis on mut ei ne sivut vaan toimi saatanan tyhmä!!!...
- evt.
fgdg kirjoitti:
Kyl mä luulen että tiedän paremmin ku sä mitä eroja niis on mut ei ne sivut vaan toimi saatanan tyhmä!!!...
Joo, on se aivan vitun hirveetä ku ei toimi eikä pääse katteleen teinihorojen kuvia hej daah!!1111 ? Kuule ei se niin vakavaa ole, että pitäisi tälläinen älämölö tulla ihan muuten rauhalliselle foorumille(?) nostattamaan. Kasva jo isoksi.
- tuner_
Teräsmaihari kirjoitti:
Netscapella hienosti melkein näkyvä Omat Tiedot löytyikin jo (omalla sivulla, otsikon "Tiedot" yläpuolella, IE:llä ilmeisesti avautuvan "kortiston" takana). Enää puuttuukin vain KOMMENTOINTI JOKA EI MENE ENTERILLÄ KÄYTTÄJÄHAKUUN. Kertokaa toki jos naurultanne viitsitte, miten pääsette tuon virityksen ohi. Minua kiinnostaisi.
En voi muuta kuin onnitella ylläpitoa loistavasta selainten ja käyttisten tuesta.Vai että oikein Netscapea pitäisi tukea? Kas kun en NCSA Mosaiccia tai IE 2.0:aa. Valitettavasti tekniikka kehittyy. Ei NMT-kapuloillakaan tee enää mitään, vaikka ne olivatkin joskus uusinta uutta.
- Anonyymi
Irc-galleriaanko?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde232692Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292292- 1482254
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532170Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211782Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891642Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961576- 2931461
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131409- 1331408