Mitä hevettiä?? Galleria todella hidas!!!

fgdg

mikä vittu nyt oikein on ku ei meinaa millään saada auki gallerian sivuja??????!!!! onks ne muka parantanu niis jotain? ja vitut saatana, ihan perseestä!!!..

10

1928

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Joo.

      En minäkää pääse sivuille.
      Saatana.

    • aiheesta

      jotenki tuntuu että ku se on ollu alhaala muutaman päivän niin nyt suurinpiirtein loppuviikon teinit irkkaa sielä senverran lahjakkasti että se paska on kokoajan enempi tai vähempi polvillaan. luulis että ensviikon alusta taas toimii niinku pitääki ku teinit on saanu ircattua.

    • No voihan hevonvitun vittu ja vitun paska, perkele.

    • irc-galleria juttua

      20.12.2004

      IRC-Galleriaa päivitetään

      IRC-Galleriaan tehtyjä päivityksiä vielä viilataan, joten tämän viikon aikana voi vielä esiintyä ajoittaista hitautta ja osittaista toimimattomuutta.

      Toinen vaihtoehto on että koneesi on wanha ja sivut ovat vain yksinkertaisesti liian raskaat pyörittää koneellesi ;S

      • evt.

        Lol teitä noboja, eikö voi koskaan oppia? On se niin kamalaa ku ei pääse "irkkaan" irc-galleriaan. Eikö tosiaan voi uskoa ettei se irc-galleria ole mikää irc ffs?


      • Teräsmaihari

        Netscapella hienosti melkein näkyvä Omat Tiedot löytyikin jo (omalla sivulla, otsikon "Tiedot" yläpuolella, IE:llä ilmeisesti avautuvan "kortiston" takana). Enää puuttuukin vain KOMMENTOINTI JOKA EI MENE ENTERILLÄ KÄYTTÄJÄHAKUUN. Kertokaa toki jos naurultanne viitsitte, miten pääsette tuon virityksen ohi. Minua kiinnostaisi.

        En voi muuta kuin onnitella ylläpitoa loistavasta selainten ja käyttisten tuesta.


      • fgdg
        evt. kirjoitti:

        Lol teitä noboja, eikö voi koskaan oppia? On se niin kamalaa ku ei pääse "irkkaan" irc-galleriaan. Eikö tosiaan voi uskoa ettei se irc-galleria ole mikää irc ffs?

        Kyl mä luulen että tiedän paremmin ku sä mitä eroja niis on mut ei ne sivut vaan toimi saatanan tyhmä!!!...


      • evt.
        fgdg kirjoitti:

        Kyl mä luulen että tiedän paremmin ku sä mitä eroja niis on mut ei ne sivut vaan toimi saatanan tyhmä!!!...

        Joo, on se aivan vitun hirveetä ku ei toimi eikä pääse katteleen teinihorojen kuvia hej daah!!1111 ? Kuule ei se niin vakavaa ole, että pitäisi tälläinen älämölö tulla ihan muuten rauhalliselle foorumille(?) nostattamaan. Kasva jo isoksi.


      • tuner_
        Teräsmaihari kirjoitti:

        Netscapella hienosti melkein näkyvä Omat Tiedot löytyikin jo (omalla sivulla, otsikon "Tiedot" yläpuolella, IE:llä ilmeisesti avautuvan "kortiston" takana). Enää puuttuukin vain KOMMENTOINTI JOKA EI MENE ENTERILLÄ KÄYTTÄJÄHAKUUN. Kertokaa toki jos naurultanne viitsitte, miten pääsette tuon virityksen ohi. Minua kiinnostaisi.

        En voi muuta kuin onnitella ylläpitoa loistavasta selainten ja käyttisten tuesta.

        Vai että oikein Netscapea pitäisi tukea? Kas kun en NCSA Mosaiccia tai IE 2.0:aa. Valitettavasti tekniikka kehittyy. Ei NMT-kapuloillakaan tee enää mitään, vaikka ne olivatkin joskus uusinta uutta.


    • Anonyymi

      Irc-galleriaanko?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8356
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2545
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2263
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1936
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1674
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1499
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1399
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe