Kokemuksia Tapettitaivas.fi sivustosta

Paula78

Hei, olen remontoimassa kotiani ja aikeissa tilata tapetit netistä.
Löysin tapettitaivas sivun Facebookin kautta ja kysyisinkin onko joku tilannut ko. sivuilta tapettia? kokemuksia?

Olen löytänyt useita kivoja malleja joista ajattelin tilata ensi alkuun mallipalat ja jättää tilauksen jos se oikea löytyy.

13

4041

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • manta187

Olen tilannut ja luotettava on mallipala kannattaa tilata etukäteen. tulee nopeasti ja varmistuu väristä kun koneella voi näyttää erilaiselta

• sisustelija88t
      • ikeatytteli

pikaisella kurkkauksella tapettikuosit ei miellytä mun silmää kyllä yhtään, mutta kaikkea muuta sisustusjuttua tarjolla on kyl paljon . Kiitos siis vinkistä, en tienny sivusta ennen. :)

• Maalaisnainen123

Ekaa kertaa kokeilin ja olin kyllä tyytyväinen! Törmäsin facen sivuilla inspis-kuviin ja sitä kautta innostuin vaihtaa makkariin tapetit. Mallipala oli kyllä hyvä, siinä näki oikeesti millainen se on missäkin valossa... Ja sai vertailla lattiaan ja muihinkin pintoihin... Täällä peräkylillä kaikkialle on niin pitkä matka!!

• Ikeatytteli

uskallan suositella minäkin :)

• paula78

Kiitos kaikille vastauksista!
      Viikonlopun aikana saimme tapetit laitettua seinään, olen tyytyväinen.

• Pirkkoliina1

Paula78, tilaistko tapettitaivaan kautta?

• Paula78

Hei Pirkkoliina1. Kyllä, sieltä minä tilasin !
        On luotettava ostospaikka, voin suositella.

• Padexi

Erittäin hyvä valikoima ja asiakaspalvelu.

• Mimmu5678

Värejä kannattaa laittaa, se on nyt muotia! :D http://www.mynewsdesk.com/fi/news/kodit-saavat-taas-kylpeae-vaereissae-katso-talven-vaeritrendit-135314

Mää ostin sieltä tapetteja muutama vuosi sitten ja oli hyviä, toimi hyvin kaikki jne! Ja suosittelen laittamaan rohkeasti värejä! Minäkin tein niin ja kyllä nautin olostani kotona! Kaikki vieraat kehuvat kuinka kodikasta ja tyylikästä meillä on, ja tietysti jotenkin yllättävää kun ei olekaan kaikki seinät valkoisia. OIkeastaan meillä ei pian ole yhtään valkoista seinää, koska ne mitkä eivät ole tapetilla, olen maalannut. Olen huomannut, että tarvitsen värejä ja värien tuomia rajoja ympärilleni, valkoisessa rajattomassa tilassa koen voivani huonosti.

• Henna833

Olen huomannut saman kuin Mimmu5678.
        Ihmettelin pitkään kestänyttä 'masennuskauttani', myöhemmin tajusin että tummanpuhuva sisustus sen teki. Nyt on väriä seinillä ja pinnoilla, eikä masenna yhtään!

• Anssideemus

En itse tilaisi, yritysrekisterissä yrityksen kuvauksessa höpistään ravihevosista ja lisäksi Tapettitaivas toimii Studio-Decorin alaisuudessa, yrityksen, joka on vuodesta toiseen ollut konkurssin partaalla. Vaikuttaa hämäräbisnekseltä.

• HannaKii

Nimimerkille Anssideemus - Hei. Mistähän olet hankkinut tietosi Studio-Decor Oy, y-tunnus 1000523-5 , taloustilanteesta ? Olemme toimineet tapettien maahantuojina yli 25 vuotta kannattavasti koko tuon ajan. Olemme alalla luotettava ja tunnettu tekijä ja jo vuosien ajan meillä on ollut tästä tunnustuksena AAA-luokitus, jota nauttii n.3% suomalaisista yrityksistä. Annamme mielellämme asiallisia ja todenperäisiä tietoja yrityksestämme, jos haluat oikaista väärät tietosi asiassa. Mukavaa viikonloppua ! Studio-Decor OY / Tapettitaivas.fi Hanna Kiiveri

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis

Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu
      Maailman menoa
      271
      2310
    2. En kadu sitä, että kohtasin hänet

mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n
      Ikävä
      83
      1011
    3. Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..

...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n
      Ikävä
      55
      989
    4. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      108
      980
    5. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      81
      931
    6. Lapuan sanomissa käy rytinä

Pistivät sitten päätoimittajan pihalle
      Lapua
      44
      861
    7. Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."

Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa
      Tv-sarjat
      21
      848
    8. Helena Koivu : Ja kohta mennään taas

Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      67
      746
    9. Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä

Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä
      Jälleensyntyminen
      299
      694
    10. Oot ihana

Toivottavasti nähdään sattumalta jonain kesäpäivänä♥️🥺🫂
      Ikävä
      33
      687
    Aihe