Hei, olen remontoimassa kotiani ja aikeissa tilata tapetit netistä.
Löysin tapettitaivas sivun Facebookin kautta ja kysyisinkin onko joku tilannut ko. sivuilta tapettia? kokemuksia?
Olen löytänyt useita kivoja malleja joista ajattelin tilata ensi alkuun mallipalat ja jättää tilauksen jos se oikea löytyy.
Kokemuksia Tapettitaivas.fi sivustosta
13
3472
Vastaukset
- manta187
Olen tilannut ja luotettava on mallipala kannattaa tilata etukäteen. tulee nopeasti ja varmistuu väristä kun koneella voi näyttää erilaiselta
- sisustelija88t
Katso myös tämä: http://www.sisustuskauppa24h.fi/
- ikeatytteli
pikaisella kurkkauksella tapettikuosit ei miellytä mun silmää kyllä yhtään, mutta kaikkea muuta sisustusjuttua tarjolla on kyl paljon . Kiitos siis vinkistä, en tienny sivusta ennen. :)
- Maalaisnainen123
Ekaa kertaa kokeilin ja olin kyllä tyytyväinen! Törmäsin facen sivuilla inspis-kuviin ja sitä kautta innostuin vaihtaa makkariin tapetit. Mallipala oli kyllä hyvä, siinä näki oikeesti millainen se on missäkin valossa... Ja sai vertailla lattiaan ja muihinkin pintoihin... Täällä peräkylillä kaikkialle on niin pitkä matka!!
- Ikeatytteli
uskallan suositella minäkin :)
- paula78
Kiitos kaikille vastauksista!
Viikonlopun aikana saimme tapetit laitettua seinään, olen tyytyväinen. - Pirkkoliina1
Paula78, tilaistko tapettitaivaan kautta?
- Paula78
Hei Pirkkoliina1. Kyllä, sieltä minä tilasin !
On luotettava ostospaikka, voin suositella.
- Padexi
Erittäin hyvä valikoima ja asiakaspalvelu.
- Mimmu5678
Värejä kannattaa laittaa, se on nyt muotia! :D http://www.mynewsdesk.com/fi/news/kodit-saavat-taas-kylpeae-vaereissae-katso-talven-vaeritrendit-135314
Mää ostin sieltä tapetteja muutama vuosi sitten ja oli hyviä, toimi hyvin kaikki jne! Ja suosittelen laittamaan rohkeasti värejä! Minäkin tein niin ja kyllä nautin olostani kotona! Kaikki vieraat kehuvat kuinka kodikasta ja tyylikästä meillä on, ja tietysti jotenkin yllättävää kun ei olekaan kaikki seinät valkoisia. OIkeastaan meillä ei pian ole yhtään valkoista seinää, koska ne mitkä eivät ole tapetilla, olen maalannut. Olen huomannut, että tarvitsen värejä ja värien tuomia rajoja ympärilleni, valkoisessa rajattomassa tilassa koen voivani huonosti.- Henna833
Olen huomannut saman kuin Mimmu5678.
Ihmettelin pitkään kestänyttä 'masennuskauttani', myöhemmin tajusin että tummanpuhuva sisustus sen teki. Nyt on väriä seinillä ja pinnoilla, eikä masenna yhtään!
- Anssideemus
En itse tilaisi, yritysrekisterissä yrityksen kuvauksessa höpistään ravihevosista ja lisäksi Tapettitaivas toimii Studio-Decorin alaisuudessa, yrityksen, joka on vuodesta toiseen ollut konkurssin partaalla. Vaikuttaa hämäräbisnekseltä.
- HannaKii
Nimimerkille Anssideemus - Hei. Mistähän olet hankkinut tietosi Studio-Decor Oy, y-tunnus 1000523-5 , taloustilanteesta ? Olemme toimineet tapettien maahantuojina yli 25 vuotta kannattavasti koko tuon ajan. Olemme alalla luotettava ja tunnettu tekijä ja jo vuosien ajan meillä on ollut tästä tunnustuksena AAA-luokitus, jota nauttii n.3% suomalaisista yrityksistä. Annamme mielellämme asiallisia ja todenperäisiä tietoja yrityksestämme, jos haluat oikaista väärät tietosi asiassa. Mukavaa viikonloppua ! Studio-Decor OY / Tapettitaivas.fi Hanna Kiiveri
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1317105Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631654350Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen543442Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4933096Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2932070Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361733Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja201651- 911563
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1761472Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151426