Heippa.
Mulla on akvaariossa lämmitin ja suodatin, tarvinko vielä hapettimen?
Kaloja ei altaassa vielä ole..
Akvaarion hapetin?
4
246
Vastaukset
- fsfsfsfsdf
Mitä tarkoitat hapettimella? Pientä ilmapumppua ja ilmastinkiveä jos tarkoitat niin et tarvitse sellaista. Riittävä suodatus ja vedenkierto pitää veden hapekkaana.
- Katsy123
Lisäisin tähän vielä että tosiaan se suodatin riittää kierrättämään vettä sen verran että vesi hapettuu, mutta tärkeää tässä on nimenomaan että se PINTAvesi liikkuu ja rikkoutuu. Eli jos sinulla on vaan yksi suodatin niin suuntaa se niin että pinta kiertää tehokkaasti :) itsellä on kaksi suodatinta joista toinen puhaltaa alemmas ja toinen pintaan.
- happea
Paljon vaan kasveja. Ne pitää veden hyvälaatuisena ja tuottaa happea.
- Katsy123
Ei nyt ihan voi pelkkien kasvien varaan laskea kun mites käy pimeällä?
Pintavesi kunnolla kiertoon :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei143170Jännitän sinua J mies
Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.1231359- 931248
Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa
"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli2571092Kuinka kauan kesti että ihastuit
Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi551067Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti
Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk66994Tunneälyä testaamaan!
Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/1253891- 41872
- 84831
Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?
En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?48778