Rakkaus.. vain pelkkää unelmaa

Elämän tarkotushan on syntyä, rakastaa, tehdä työtä ja kuolla. Ite uskon et mulle se on syntyä, työskennellä ja kuolla. Kukaa muu ajatellu samaa ittestään? Miksi? Ite en vaa usko pystyväni rakastamaa. Oon melko ujo ja kaike lisäks oon viimeaikoin tuntenu kaikki oikeet tunteeni laimeina. En oo ollu ilone. En oo ollu surulline. En onnelline. Mul oli kans ihastus, mut en tunne siihenkää mitää. Kaikki tunteet on ku haamuja, ku muistoja. Muistan milt sen pitäs tuntuu, ja ajattelen sitä, mut en tunne juurikaa. Ainoo tunne on ahdistava paine. Aina ku teen virheen, tai jotai väärin, tai huomaan mitä mus on vialla. Ahdistava paine tai pelko ja pelkät ajatukset. Se on tapa millä kidutetaan ihmistä, joka muistaa vielä auringon.

10

221

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fgtdr

      Kurjaa
      Kuulostaa jonkinlaiselta masennukselta. Näin syksyllä sitä esiintyy kun alkaa pimenemään. Mä ainakin tapaan olla ihastunut johonkin aina keväisin ja syksyllä vaan puurretaan koulua. Jos pitempään jatkuu niin mainitse vaikka terveydenhoitajalle.
      Miksi sä et muka pystys rakastamaan. Onhan meissä tietysti aseksuaalejakin. Mutta jos kerran olet ihan seksuaalinen ihminen, niin miks sä et muka vois rakastaa. Ujous on varautuneisuutta ilmaista itseään, eihän se tunteitten tasoon vaikuta.

      • No juu.. Siis juttu on vaa siinä et mä en uskalla jatkaa ihastuksesta minnekää. Muuten kyllä. Ja voi tuo masennus olla ihan hyvä selitys. Kiitos.


      • Poika-01 kirjoitti:

        No juu.. Siis juttu on vaa siinä et mä en uskalla jatkaa ihastuksesta minnekää. Muuten kyllä. Ja voi tuo masennus olla ihan hyvä selitys. Kiitos.

        Anteeksi että minä vähänniinku stalkkaan sinua, mutta haluaisitko sinä jutella jossain vähän syrjemmässä ja kahden kesken? Niin kuin virtuaalisesti? :)

        Luin nuo sinun kirjoituksesi tuossa yllä ja minulla olisi sinulle puhuttavaa noihin juttuihin liittyen. Se on henkilökohtaista sekä minulle, että sinulle, joten en halua sanoa kaikkea näin avoimella foorumilla.


      • Oldie kirjoitti:

        Anteeksi että minä vähänniinku stalkkaan sinua, mutta haluaisitko sinä jutella jossain vähän syrjemmässä ja kahden kesken? Niin kuin virtuaalisesti? :)

        Luin nuo sinun kirjoituksesi tuossa yllä ja minulla olisi sinulle puhuttavaa noihin juttuihin liittyen. Se on henkilökohtaista sekä minulle, että sinulle, joten en halua sanoa kaikkea näin avoimella foorumilla.

        Mahdollista. Millane ois ajatus viestintään, ja mistä tiedän, että sulla ei oo mitää mieles? Millä takuulla voisin luottaa suhun? Vaikutat kyllä ihan asialliselta, mut ihmisiin ei voi luottaa. Mistä sitä tietää mitä joillain tulee mieleen.


      • Poika-01 kirjoitti:

        Mahdollista. Millane ois ajatus viestintään, ja mistä tiedän, että sulla ei oo mitää mieles? Millä takuulla voisin luottaa suhun? Vaikutat kyllä ihan asialliselta, mut ihmisiin ei voi luottaa. Mistä sitä tietää mitä joillain tulee mieleen.

        Kik? Whatsapp? Sähköposti? Voit kyllä ehdottaakin jotain.

        Laita halutessasi yhteystiedot vaikka minun suomi24-postiini. Eli tuo minun nikki plus ne normaalit mailijutut perään. Voithan ne tännekin laittaa, jos julkisuus ei pelota.

        Ja surullinen totuus on se, että sinä et voi mitenkään olla varma siitä, että minulla ei ole "mitään mielessäni". Ethän voi tietää sitä edes satunnaisesta kadulla vastaan tulevastakaan.

        Ainoa takuu, jonka voin antaa, on lupaukseni siitä, että minä olen ihan turvalinen aikuinen, eikä tarkoituksenani ole hyväksikäyttää tai satuttaa sinua millään tavalla. Mutta paljonko tuollainen lupaus sitten painaa, varsinkin täällä internetmaailmassa... Se jää sinun arvioitavaksesi.

        Toisaalta jos minulla olisi pervoja aikeita suhteesi, niin mikäpä motivoisi minua jatkamaan tämän jälkeen? Nostit kissan pöydälle heti näin alussa, joten osaisit selkeästi väistää kaikki hyväksikäyttöyritykset.

        En oleta sinun voivan luottaa minuun tässä vaiheessa. Sen voi saavuttaa vain ajan kanssa, jos silloinkaan.

        Muuten, lukiessani tuota viestiäsi tuli vähän sellainen tunne, että olisin omaa tekstiäni lukenut...

        Loppu taitaa olla sinusta kiinni. :)


      • Poika_01
        Oldie kirjoitti:

        Kik? Whatsapp? Sähköposti? Voit kyllä ehdottaakin jotain.

        Laita halutessasi yhteystiedot vaikka minun suomi24-postiini. Eli tuo minun nikki plus ne normaalit mailijutut perään. Voithan ne tännekin laittaa, jos julkisuus ei pelota.

        Ja surullinen totuus on se, että sinä et voi mitenkään olla varma siitä, että minulla ei ole "mitään mielessäni". Ethän voi tietää sitä edes satunnaisesta kadulla vastaan tulevastakaan.

        Ainoa takuu, jonka voin antaa, on lupaukseni siitä, että minä olen ihan turvalinen aikuinen, eikä tarkoituksenani ole hyväksikäyttää tai satuttaa sinua millään tavalla. Mutta paljonko tuollainen lupaus sitten painaa, varsinkin täällä internetmaailmassa... Se jää sinun arvioitavaksesi.

        Toisaalta jos minulla olisi pervoja aikeita suhteesi, niin mikäpä motivoisi minua jatkamaan tämän jälkeen? Nostit kissan pöydälle heti näin alussa, joten osaisit selkeästi väistää kaikki hyväksikäyttöyritykset.

        En oleta sinun voivan luottaa minuun tässä vaiheessa. Sen voi saavuttaa vain ajan kanssa, jos silloinkaan.

        Muuten, lukiessani tuota viestiäsi tuli vähän sellainen tunne, että olisin omaa tekstiäni lukenut...

        Loppu taitaa olla sinusta kiinni. :)

        Kik olisi Alphawolf2k1. (Etunimenä Anonymous, sukunimi on The nobody)
        PS. S24 vähän lagaa, joten en voi käyttää omaa tiliäni.


      • Ja nyt kun systeemi toimii, vahvistan Poika_01:n viestin omakseni :)


    • Eioletarkoitustaperkele

      Elämällä ei ole mitään tarkoitusta. Se on vain syntynyt sivussa kun maailmankaikkeus sai alkunsa.

      • OnTarkotusSaatana

        Elämän tarkotus on elää :)


      • Samailija

        Tuo on hyvin sanottu. Ei kannata miettiä liikaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      123
      1205
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      884
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      87
      767
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      19
      726
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      707
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      281
      690
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      626
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      583
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      115
      511
    Aihe