Rakkaus.. vain pelkkää unelmaa

Elämän tarkotushan on syntyä, rakastaa, tehdä työtä ja kuolla. Ite uskon et mulle se on syntyä, työskennellä ja kuolla. Kukaa muu ajatellu samaa ittestään? Miksi? Ite en vaa usko pystyväni rakastamaa. Oon melko ujo ja kaike lisäks oon viimeaikoin tuntenu kaikki oikeet tunteeni laimeina. En oo ollu ilone. En oo ollu surulline. En onnelline. Mul oli kans ihastus, mut en tunne siihenkää mitää. Kaikki tunteet on ku haamuja, ku muistoja. Muistan milt sen pitäs tuntuu, ja ajattelen sitä, mut en tunne juurikaa. Ainoo tunne on ahdistava paine. Aina ku teen virheen, tai jotai väärin, tai huomaan mitä mus on vialla. Ahdistava paine tai pelko ja pelkät ajatukset. Se on tapa millä kidutetaan ihmistä, joka muistaa vielä auringon.

10

54

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fgtdr

      Kurjaa
      Kuulostaa jonkinlaiselta masennukselta. Näin syksyllä sitä esiintyy kun alkaa pimenemään. Mä ainakin tapaan olla ihastunut johonkin aina keväisin ja syksyllä vaan puurretaan koulua. Jos pitempään jatkuu niin mainitse vaikka terveydenhoitajalle.
      Miksi sä et muka pystys rakastamaan. Onhan meissä tietysti aseksuaalejakin. Mutta jos kerran olet ihan seksuaalinen ihminen, niin miks sä et muka vois rakastaa. Ujous on varautuneisuutta ilmaista itseään, eihän se tunteitten tasoon vaikuta.

      • No juu.. Siis juttu on vaa siinä et mä en uskalla jatkaa ihastuksesta minnekää. Muuten kyllä. Ja voi tuo masennus olla ihan hyvä selitys. Kiitos.


      • Poika-01 kirjoitti:

        No juu.. Siis juttu on vaa siinä et mä en uskalla jatkaa ihastuksesta minnekää. Muuten kyllä. Ja voi tuo masennus olla ihan hyvä selitys. Kiitos.

        Anteeksi että minä vähänniinku stalkkaan sinua, mutta haluaisitko sinä jutella jossain vähän syrjemmässä ja kahden kesken? Niin kuin virtuaalisesti? :)

        Luin nuo sinun kirjoituksesi tuossa yllä ja minulla olisi sinulle puhuttavaa noihin juttuihin liittyen. Se on henkilökohtaista sekä minulle, että sinulle, joten en halua sanoa kaikkea näin avoimella foorumilla.


      • Oldie kirjoitti:

        Anteeksi että minä vähänniinku stalkkaan sinua, mutta haluaisitko sinä jutella jossain vähän syrjemmässä ja kahden kesken? Niin kuin virtuaalisesti? :)

        Luin nuo sinun kirjoituksesi tuossa yllä ja minulla olisi sinulle puhuttavaa noihin juttuihin liittyen. Se on henkilökohtaista sekä minulle, että sinulle, joten en halua sanoa kaikkea näin avoimella foorumilla.

        Mahdollista. Millane ois ajatus viestintään, ja mistä tiedän, että sulla ei oo mitää mieles? Millä takuulla voisin luottaa suhun? Vaikutat kyllä ihan asialliselta, mut ihmisiin ei voi luottaa. Mistä sitä tietää mitä joillain tulee mieleen.


      • Poika-01 kirjoitti:

        Mahdollista. Millane ois ajatus viestintään, ja mistä tiedän, että sulla ei oo mitää mieles? Millä takuulla voisin luottaa suhun? Vaikutat kyllä ihan asialliselta, mut ihmisiin ei voi luottaa. Mistä sitä tietää mitä joillain tulee mieleen.

        Kik? Whatsapp? Sähköposti? Voit kyllä ehdottaakin jotain.

        Laita halutessasi yhteystiedot vaikka minun suomi24-postiini. Eli tuo minun nikki plus ne normaalit mailijutut perään. Voithan ne tännekin laittaa, jos julkisuus ei pelota.

        Ja surullinen totuus on se, että sinä et voi mitenkään olla varma siitä, että minulla ei ole "mitään mielessäni". Ethän voi tietää sitä edes satunnaisesta kadulla vastaan tulevastakaan.

        Ainoa takuu, jonka voin antaa, on lupaukseni siitä, että minä olen ihan turvalinen aikuinen, eikä tarkoituksenani ole hyväksikäyttää tai satuttaa sinua millään tavalla. Mutta paljonko tuollainen lupaus sitten painaa, varsinkin täällä internetmaailmassa... Se jää sinun arvioitavaksesi.

        Toisaalta jos minulla olisi pervoja aikeita suhteesi, niin mikäpä motivoisi minua jatkamaan tämän jälkeen? Nostit kissan pöydälle heti näin alussa, joten osaisit selkeästi väistää kaikki hyväksikäyttöyritykset.

        En oleta sinun voivan luottaa minuun tässä vaiheessa. Sen voi saavuttaa vain ajan kanssa, jos silloinkaan.

        Muuten, lukiessani tuota viestiäsi tuli vähän sellainen tunne, että olisin omaa tekstiäni lukenut...

        Loppu taitaa olla sinusta kiinni. :)


      • Poika_01
        Oldie kirjoitti:

        Kik? Whatsapp? Sähköposti? Voit kyllä ehdottaakin jotain.

        Laita halutessasi yhteystiedot vaikka minun suomi24-postiini. Eli tuo minun nikki plus ne normaalit mailijutut perään. Voithan ne tännekin laittaa, jos julkisuus ei pelota.

        Ja surullinen totuus on se, että sinä et voi mitenkään olla varma siitä, että minulla ei ole "mitään mielessäni". Ethän voi tietää sitä edes satunnaisesta kadulla vastaan tulevastakaan.

        Ainoa takuu, jonka voin antaa, on lupaukseni siitä, että minä olen ihan turvalinen aikuinen, eikä tarkoituksenani ole hyväksikäyttää tai satuttaa sinua millään tavalla. Mutta paljonko tuollainen lupaus sitten painaa, varsinkin täällä internetmaailmassa... Se jää sinun arvioitavaksesi.

        Toisaalta jos minulla olisi pervoja aikeita suhteesi, niin mikäpä motivoisi minua jatkamaan tämän jälkeen? Nostit kissan pöydälle heti näin alussa, joten osaisit selkeästi väistää kaikki hyväksikäyttöyritykset.

        En oleta sinun voivan luottaa minuun tässä vaiheessa. Sen voi saavuttaa vain ajan kanssa, jos silloinkaan.

        Muuten, lukiessani tuota viestiäsi tuli vähän sellainen tunne, että olisin omaa tekstiäni lukenut...

        Loppu taitaa olla sinusta kiinni. :)

        Kik olisi Alphawolf2k1. (Etunimenä Anonymous, sukunimi on The nobody)
        PS. S24 vähän lagaa, joten en voi käyttää omaa tiliäni.


      • Ja nyt kun systeemi toimii, vahvistan Poika_01:n viestin omakseni :)


    • Eioletarkoitustaperkele

      Elämällä ei ole mitään tarkoitusta. Se on vain syntynyt sivussa kun maailmankaikkeus sai alkunsa.

      • OnTarkotusSaatana

        Elämän tarkotus on elää :)


      • Samailija

        Tuo on hyvin sanottu. Ei kannata miettiä liikaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Moi vaan vielä kerran

      Kivaa päivää samalla. Kukaan ei kaipaa eikä rakasta. 💔🐺🌃🌧️☀️
      Ikävä
      328
      3906
    2. Nainen, millaisista miehistä tykkäät?

      Mielenkiinnosta kysyn 😄
      Ikävä
      253
      3701
    3. Nyt sitten ulos ihmiset!

      Älkää jumittako täällä. Menkää, näkykää ja hankkikaa kokemuksia. Ei teitä kukaan edes bongaile, jos önötätte täällä.
      Ikävä
      146
      2693
    4. Mitä jos saisit tietää että kaivatullasi

      on jo joku toinen?
      Ikävä
      114
      2268
    5. Onnea Solatie !

      On sit valittu uusi kaupunginjohtaja.No ei menny Nivala-Harju- Tapio -Pikkarainen juntan mukkaan.
      Kemijärvi
      23
      2210
    6. Naiselle varatulle

      Jos homma kariutuu kotona, niin saanko sinut ihan omakseni🙂??
      Tunteet
      23
      2142
    7. Minun pitää tehdä jotain

      En tiedä meneekö siihen viikko vai kuukausi. Mutta jos voit odottaa, niin löydän sinut sen jälkeen kun on homma hoidett
      Ikävä
      45
      1862
    8. Sarvisalon kesätori

      Onpa kiva paikka. Mutta torikahvila oli suorastaan naurettavan alkeellinen ja ne voileivät,olivat kuin pienen lapsen tek
      Loviisa
      17
      1855
    9. Hindulijat raivoavat täällä, ettei kristinuskossa

      ole itsessään mitään aitoa! No miksi sitten hyökkäilette "nollaa vastaan"? Eikö hnduilijan vaan kannattaisi pieht
      Hindulaisuus
      319
      1603
    10. Sinä oot hyvä ihminen

      Mut ehkä me ei vaa sovita yhteen :(
      Ikävä
      123
      1432
    Aihe