No moro ! Oonko sopivan pitkä 13 vuotiaaksi eli oon 162-165 ja millon pojilla tulee kasvupyrähdys?
murrosikä pojalla
11
158
Vastaukset
- murrosika-alkanut
No ihan tarpeeks pitkä mä oon 11v murrosikä alkanu kivekset koko kasvaa alapään karvatkin kasvaa Eli mitä teen oonko liian nuori ai niin pituus 152 ja penis stondis 14cm ja velttona 7cm...VASTATKAA OONKO LIIAN NUORI MURROSIKÄÄN SITÄPSITSI KERTOKAA
- sellastaelämäon2015
Ootko just täyttänyt 11v vai pian täyttämäs 12v?
Ihan normaalin kokonen olet ja hyvän kokonen kyrpä :)
Muutki jutut ihan ok. Eipä tarvii saunassa ainakaan hävetä! :)
Seksuaalisuus aika montaa saattaa aluksi hämmentää (runkkaus, mällit, kasvu ja kiinnostuminen naisista) mut se on normaalii. Kasvat vielä lisää pituutta ja kulli varmasti myös. - murrosika-alkanut
Ihan just 12v on vain 3päivää
- sellastaelämäon2015
Nojoo kutosen syksyllä on ihan normaalii olla jo kunnolla murrosiässä niinku sinä nyt. Ite myös aikoinaan mut synnyin keväällä. Taisin olla omalla luokalla ekoja.
- murrosika-alkanut
sama ei moni meidän luokalaisist oo viel murrosiässä oon kans ekoja. :).
- sellastaelämäon2015
Juu, Hyvää syntymäpäivää näin vähä etukäteen ja syksyn jatkoja! :)
- murrosika-alkanut
Kiitos
Sopivan pitkältä kuulostat. Kasvupyrähdyksen tulo vaihtelee ja jollekin sitä ei saata tulla ollenkaan. Jotkut kasvaa melko tasaista vauhtia.
- 11-vpoika
Ite oon 11-v ja pituus 160cm. Kasvupyrähdys on jo alkamaisillaan, mutta olenkin luokan toisiks pisin :)
- dlsöösslnd
TROLL? ITSE OLEN 142CM 12V JA PENIS
- 13v
Moi oon 13 vuotias ja 179 sentii pitkä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1671623
- 104941
- 75753
- 51645
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa18641ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40547Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m164503Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45498Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;189437- 26429