No moro ! Oonko sopivan pitkä 13 vuotiaaksi eli oon 162-165 ja millon pojilla tulee kasvupyrähdys?
murrosikä pojalla
11
118
Vastaukset
- murrosika-alkanut
No ihan tarpeeks pitkä mä oon 11v murrosikä alkanu kivekset koko kasvaa alapään karvatkin kasvaa Eli mitä teen oonko liian nuori ai niin pituus 152 ja penis stondis 14cm ja velttona 7cm...VASTATKAA OONKO LIIAN NUORI MURROSIKÄÄN SITÄPSITSI KERTOKAA
- sellastaelämäon2015
Ootko just täyttänyt 11v vai pian täyttämäs 12v?
Ihan normaalin kokonen olet ja hyvän kokonen kyrpä :)
Muutki jutut ihan ok. Eipä tarvii saunassa ainakaan hävetä! :)
Seksuaalisuus aika montaa saattaa aluksi hämmentää (runkkaus, mällit, kasvu ja kiinnostuminen naisista) mut se on normaalii. Kasvat vielä lisää pituutta ja kulli varmasti myös. - murrosika-alkanut
Ihan just 12v on vain 3päivää
- sellastaelämäon2015
Nojoo kutosen syksyllä on ihan normaalii olla jo kunnolla murrosiässä niinku sinä nyt. Ite myös aikoinaan mut synnyin keväällä. Taisin olla omalla luokalla ekoja.
- murrosika-alkanut
sama ei moni meidän luokalaisist oo viel murrosiässä oon kans ekoja. :).
- sellastaelämäon2015
Juu, Hyvää syntymäpäivää näin vähä etukäteen ja syksyn jatkoja! :)
- murrosika-alkanut
Kiitos
Sopivan pitkältä kuulostat. Kasvupyrähdyksen tulo vaihtelee ja jollekin sitä ei saata tulla ollenkaan. Jotkut kasvaa melko tasaista vauhtia.
- 11-vpoika
Ite oon 11-v ja pituus 160cm. Kasvupyrähdys on jo alkamaisillaan, mutta olenkin luokan toisiks pisin :)
- dlsöösslnd
TROLL? ITSE OLEN 142CM 12V JA PENIS
- 13v
Moi oon 13 vuotias ja 179 sentii pitkä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi433444Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan182678Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!3882624Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!821787- 861425
Kello käy ja ilta pimenee
Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun2541210SEO!! Pyhäsalmi
Tässä vasta muuton tehneenä pyhäsalmelle.. mietin tätä huoltoasemaa. Setelit ei kelpaa tankkaus pisteeseen, sisällä epäs711026- 75995
Ruumisvaunut
Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.28819- 68811