Olen 35-vuotias nainen ja pahasti peliriippuvainen. Olen korviani myöten veloissa ja tiedän, että alla puoli vuotta, niin ne alkavat valua ulosottoon.
En ole uskaltanut puhua ongelmastani kenellekään, vaikka tiedän että tässä vaiheessa pitäisi jo kiireesti rientää jonnekin hoitoon.
Kuinka ikinä selviän tästä. Olen jopa alkanut ajatella itsensä lopettamista. Tuntuu että tulen hulluksi tämän riippuvuuden edessä. En jaksa enää.
En jaksa enää....peliriippuvuus vie henkeni
8
234
Vastaukset
- tututjutut
Ga- nimettömät pelurit. Löytyy useilta paikkakunnilta, googleta. Löytyy ymmärtäväisiä ja kokemusta omaavia.
- OleRohkeq
Vaikka ollaan suomalaisia ja taipumus on itsemurhaan tällaisissa tilanteissa, ajattele hyviä muistoja ja asioita / unelmia mitkä voivat vielä toteutua! Hanki apua, yksinäsi et selviä, älä itseasi riistä niinkuin muut <3
- blowjob504450
mitäs pelasit idiootti oma vika
- säootniintyhmä
Haista paska
- Vippikundi
Selvitty 200000 euron peliveloista. Säkin selviät kun haet apua ja LOPETAT. GA-ryhmä on mun mielestä paras vaihtoehto. Nyt pitää vaan toimia ja ottaa lusikka kauniiseen käteen. jatkamalla joudut syvemmälle vain.
- fobbatrolli
rupeet vaa vetää alkoa ja huumeita pelaamisen ohella ni jo rupeepelit luistaa sitten eikä ota päähän... otat niin paljon pikavippiyhtiöiltä ulos kun on mahdollista saada ja annat kaiken mennä ulosottoon ja rupeat sossupummiks eli fuskaat sossua ja kelaa ja rupeet käymään katkoilla sossunpiikiin ja kuntoutuksissa ja elät loisena ja muut maksaa kaiken... ;)
- matti-kukkarossa
edellisen kanssa samoilla linjoilla...ja elämässä ei voi mennä niin päin helvettiä ettei sitä sais viinalla vielä vähä sössittyä.ja sitäpaitsi jos aijot ittes lopettaa niin kokeile sitä ennen ittes myymistä.sinä olet NAINEN (I) älä ota maksua poletteina tai vanhoina keno lappuina.
- OneOfMany
Mikäs sulla nyt tilanne? olipas fiksua sakkia käyny kommaas..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik124070MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar822091Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5501658Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin991395Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671117Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331048Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt216943Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60893- 171864
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3838