En jaksa enää....peliriippuvuus vie henkeni

Miliaana_80

Olen 35-vuotias nainen ja pahasti peliriippuvainen. Olen korviani myöten veloissa ja tiedän, että alla puoli vuotta, niin ne alkavat valua ulosottoon.

En ole uskaltanut puhua ongelmastani kenellekään, vaikka tiedän että tässä vaiheessa pitäisi jo kiireesti rientää jonnekin hoitoon.

Kuinka ikinä selviän tästä. Olen jopa alkanut ajatella itsensä lopettamista. Tuntuu että tulen hulluksi tämän riippuvuuden edessä. En jaksa enää.

8

227

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tututjutut

      Ga- nimettömät pelurit. Löytyy useilta paikkakunnilta, googleta. Löytyy ymmärtäväisiä ja kokemusta omaavia.

    • OleRohkeq

      Vaikka ollaan suomalaisia ja taipumus on itsemurhaan tällaisissa tilanteissa, ajattele hyviä muistoja ja asioita / unelmia mitkä voivat vielä toteutua! Hanki apua, yksinäsi et selviä, älä itseasi riistä niinkuin muut <3

    • blowjob504450

      mitäs pelasit idiootti oma vika

      • säootniintyhmä

        Haista paska


    • Vippikundi

      Selvitty 200000 euron peliveloista. Säkin selviät kun haet apua ja LOPETAT. GA-ryhmä on mun mielestä paras vaihtoehto. Nyt pitää vaan toimia ja ottaa lusikka kauniiseen käteen. jatkamalla joudut syvemmälle vain.

    • fobbatrolli

      rupeet vaa vetää alkoa ja huumeita pelaamisen ohella ni jo rupeepelit luistaa sitten eikä ota päähän... otat niin paljon pikavippiyhtiöiltä ulos kun on mahdollista saada ja annat kaiken mennä ulosottoon ja rupeat sossupummiks eli fuskaat sossua ja kelaa ja rupeet käymään katkoilla sossunpiikiin ja kuntoutuksissa ja elät loisena ja muut maksaa kaiken... ;)

    • matti-kukkarossa

      edellisen kanssa samoilla linjoilla...ja elämässä ei voi mennä niin päin helvettiä ettei sitä sais viinalla vielä vähä sössittyä.ja sitäpaitsi jos aijot ittes lopettaa niin kokeile sitä ennen ittes myymistä.sinä olet NAINEN (I) älä ota maksua poletteina tai vanhoina keno lappuina.

    • OneOfMany

      Mikäs sulla nyt tilanne? olipas fiksua sakkia käyny kommaas..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2910
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      115
      2155
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      43
      1574
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      71
      1033
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      911
    7. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      890
    8. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      884
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      795
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      736
    Aihe