Voittaminen kirjoituskilpailussa

MeOllaanVoittajiaKaikki

Miltä kirjoituskilpailun voitto tuntuisi?

8

182

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • veikkaanettä

Hienolta?

• weetabi

Kuvittelen, että hyvältä, kun katsoo voittajia. Kai se ihan kiva on voittaa. En tule ikinä tietämään täsmälleen.

• leminx

Hauskalta. Ainakin pieni lisä CV:seen (ja itsetunnolle/egolle).

• ANDRO-ANDERS_GYNE

Onnen kantamoiselta ja ikuiselta lupaukselta.

• Siitä.olisi.hyötyä

Se olisi käytännöllistä, sen jälkeen voisi tarjota kässärin kustantajille uudestaan ja mainita voitosta. Kyllä kustantaja löytyisi, sillä nyt varmaan ekan kerran joku viitsisi lukea kokonaan käsikirjoitukseni, ei ainoastaan pätkää alusta.

No, olen muuttunut realistiksi enkä haaveile voitosta enkä julkaisemisesta enää.

• Derrick0

Se tuntui saakelin hyvältä, siskot ja veljet!

• Sanoja

Miltähän se nyt sitten ois tuntunut. Se ei tuntunut hyvältä eikä huonolta, lähinnä se oli hauskaa. Kun olet kirjoittajana pakertanut itseksesi ja sitten tulee kilpailun kautta "vastakaikua". Hyvä kokemus se on siksi, koska yleensä voittamisen kautta saa ainakin sille tekstilleen ja mahdollisesti muille lukijoita. Itse voittamisessa pelkästään ei oikeastaan ole mitään sen kummempaa ja jos se kilpailussa pärjääminen ei millään tavalla johda edes sen yhden tekstin julkaisemiseen, niin se voittaminen on siinä mielessä aika tyhjää. Itse kun oikeasti kirjoitan ne tekstit siksi, että haluaisin ne teksteissäni olevat asiat aidosti jakaa lukijoiden kanssa.

• jukka36

Kolme kertaa olin osallistunut eri kilpailuihin eri romaanikässäreillä, sitten neljännellä kerralla voitin. Tuntui tosi kivalta! Parasta oli muutama tonni rahaa ja tunnustus. Sillä rahasummalla oli mukava kirjoittaa uuden version kässäristä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      77
      4672
    2. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      180
      1987
    3. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      132
      1702
    4. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      148
      1275
    5. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      16
      1181
    6. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35
      1066
    7. Sunnuntain terveiset kaivatulle

Mitä ajattelet hänestä tänään? Mitä haluaisit sanoa hänelle?
      Ikävä
      78
      963
    8. Miks et tahtonut

Enää nähdä? Haluaisin ymmärtää
      Ikävä
      52
      936
    9. Hyvää huomenta!

Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as
      Ikävä
      78
      892
    10. Mulla on tarkat korvat

Kuulin sun äänen ihan selvästi.
      Ikävä
      4
      868
    Aihe