Miltä kirjoituskilpailun voitto tuntuisi?
Voittaminen kirjoituskilpailussa
8
182
Vastaukset
- veikkaanettä
Hienolta?
- weetabi
Kuvittelen, että hyvältä, kun katsoo voittajia. Kai se ihan kiva on voittaa. En tule ikinä tietämään täsmälleen.
- leminx
Hauskalta. Ainakin pieni lisä CV:seen (ja itsetunnolle/egolle).
- ANDRO-ANDERS_GYNE
Onnen kantamoiselta ja ikuiselta lupaukselta.
- Siitä.olisi.hyötyä
Se olisi käytännöllistä, sen jälkeen voisi tarjota kässärin kustantajille uudestaan ja mainita voitosta. Kyllä kustantaja löytyisi, sillä nyt varmaan ekan kerran joku viitsisi lukea kokonaan käsikirjoitukseni, ei ainoastaan pätkää alusta.
No, olen muuttunut realistiksi enkä haaveile voitosta enkä julkaisemisesta enää. - Derrick0
Se tuntui saakelin hyvältä, siskot ja veljet!
- Sanoja
Miltähän se nyt sitten ois tuntunut. Se ei tuntunut hyvältä eikä huonolta, lähinnä se oli hauskaa. Kun olet kirjoittajana pakertanut itseksesi ja sitten tulee kilpailun kautta "vastakaikua". Hyvä kokemus se on siksi, koska yleensä voittamisen kautta saa ainakin sille tekstilleen ja mahdollisesti muille lukijoita. Itse voittamisessa pelkästään ei oikeastaan ole mitään sen kummempaa ja jos se kilpailussa pärjääminen ei millään tavalla johda edes sen yhden tekstin julkaisemiseen, niin se voittaminen on siinä mielessä aika tyhjää. Itse kun oikeasti kirjoitan ne tekstit siksi, että haluaisin ne teksteissäni olevat asiat aidosti jakaa lukijoiden kanssa.
- jukka36
Kolme kertaa olin osallistunut eri kilpailuihin eri romaanikässäreillä, sitten neljännellä kerralla voitin. Tuntui tosi kivalta! Parasta oli muutama tonni rahaa ja tunnustus. Sillä rahasummalla oli mukava kirjoittaa uuden version kässäristä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774672- 1801987
- 1321702
- 1481275
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161181- 351066
- 78963
- 52936
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78892- 4868