Eli miten vaihdan v-face maskin gilera smt:n vakio maskin tilalle? Pitääkö ostaa jotain muuta, kun pelkkä maski?
Miten vaihdan v-facen .
7
4114
Vastaukset
- Chboy99
ei tarvitse ostaa mitään muuta kuin se maski. maskin vaihto tapahtuu siten,että irroitat vakiomaskin kiinnikkeet ja otat umpion liittimet irti ja vaihdat toisen maskin tilalle ja laitat liittimet kiinni.
- Derbimiäs
Entä mites vaihetaan ktm maski derbii ku on erilaiset ne mihi laitetaa johot. Vakio maskissa oli 3 johtoo erillistä ja ktm maskissa on yks semmone 4 johon paikka
- nääin
Uudet liittimet.
- Anonyymi
nääin kirjoitti:
Uudet liittimet.
Miten voit vaihtaa ktm maskin apollo crossiin 125cc
Mihin se liitetään - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten voit vaihtaa ktm maskin apollo crossiin 125cc
Mihin se liitetäänTäytyy olla akku tai valopuola että saat virtaa siihen valoon. Maskin nyt voi kiinnittää vaikka paksuilla nippusiteillä tai sen maskin mukana tulevilla kiinnikkeillä.
- Anonyymi
nääin kirjoitti:
Uudet liittimet.
Mistä sitte löytää oikeenlaiset liitimen ja miten ne vaihdetaan?
- Anonyymi
miten vaihdan riejun vakio maskin pois ja v facen tilalle,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723053
- 552715
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322325- 792178
- 951996
- 541896
- 121576
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301370Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291339