Piereskely

Hutanen

Mikä mul on? Maha kyl toimii normaalisti mut pierettää koko ajan ja pierut haisee karmeelle vähä sille mitä oon syöny. Voiks tälle tehä mitää? Tätä viestii kirjottaessakii pierasin 4 kertaa.. kiusallista.

14

4173

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • viskaaja

      Apteekissa on sellaista joka helpottaa, en nyt muista nimeä. Neuvovat kun kysyt. Kannattaisiko muuttaa ruokailutottumuksia, eikä syödä niitä mitkä aiheuttavat ilman muodostusta.

    • mie vaan

      Olisiko tuo tarkoittamasi aine Cuplaton-kapselit? Saa siis ilman reseptiä apteekista, hiilitabletit vaikuttavat myös samalla tavalla. Ruokavaliota kannattaa tosiaan myös tarkistaa, löytyisikö sieltä jotain joka aiheuttaisi ilmavaivoja.

      • Ilmalaiva

        Eipä ainakaan mulle ollut mitään apua Cuplatonista. Oliskohan jotain tehokkaampaa olemassa?


      • samaa mieltä
        Ilmalaiva kirjoitti:

        Eipä ainakaan mulle ollut mitään apua Cuplatonista. Oliskohan jotain tehokkaampaa olemassa?

        oo apua ollu Cuplatonista.En sit tiä oonko syöny niitä liian vähän et pitäskö niitä vetää monta päivää putkeen et tehois...


      • ilmap
        samaa mieltä kirjoitti:

        oo apua ollu Cuplatonista.En sit tiä oonko syöny niitä liian vähän et pitäskö niitä vetää monta päivää putkeen et tehois...

        Käsittääkseni se cuplaton vaan pilkkoo niitä ilmakuplia siellä suolessa että ne tulis helpommin ulos... Joten en tiiä auttaako ne sit liialliseen piereskelyyn.


      • Nogg
        ilmap kirjoitti:

        Käsittääkseni se cuplaton vaan pilkkoo niitä ilmakuplia siellä suolessa että ne tulis helpommin ulos... Joten en tiiä auttaako ne sit liialliseen piereskelyyn.

        estää ilmavaivojen syntyä, näin siinä selosteessa ainakin sanottiin. mulla se toimii ihan hyvin, paremminkin kyllä voisi. muutaman kappaleen niitä saa päivässä ottaa että tehoaa, kuten pakkausselosteessakin lukee.


      • ilmaa
        Nogg kirjoitti:

        estää ilmavaivojen syntyä, näin siinä selosteessa ainakin sanottiin. mulla se toimii ihan hyvin, paremminkin kyllä voisi. muutaman kappaleen niitä saa päivässä ottaa että tehoaa, kuten pakkausselosteessakin lukee.

        Kuinka aikasin niitä sit pitäs ottaa jos esim on illal menos johkin ja haluais välttää et ilmaa kertyis mahaan??


      • Nogg
        ilmaa kirjoitti:

        Kuinka aikasin niitä sit pitäs ottaa jos esim on illal menos johkin ja haluais välttää et ilmaa kertyis mahaan??

        ne alkaa vaikuttaa aika pian kun on sellasen ottanu, eli mielellään mahdollisimman lähellä sitä ajankohtaa jolloin ei sais pierettää. Ja kannattaa varata niitä pari kappaletta mukaan, et voi ottaa sitten paikan päällä jos mahasta alkaa kuulua taas ikävää kurinaa, nuo kun ei vaikuta (ainakaan mulla) muutamaa tuntia kauempaa. Riippuu tietysti oireiden voimakkuudestakin.


    • viko

      asutko sinä yläkerrassa?
      mietinkin miksi siellä "raahataan pianoa " eestaas.vaikkei sieltä koskaan kuulu muuta soittoa.

    • viko

      haitasta saada välillä iloakin?
      työnnäpä erotuomarin pilli hanuriin ja mene seuraamaan jalkapallo/jääkiekko-ottelua ihan kentän laidalle.
      iloisen yllättäviä hetkiä luvassa.

    • minä

      Oletko kokeillut vaihtaa kaikki maitotuotteet vähälaktoosisiksi tai laktoosittomiksi? jos on laktoosi-intoleranssia (hyvin yleistä) pienikin määrä maitoa pierettää. Toinen on, syötkö purkkaa? jos syöt niin lopeta. Minulla oli yhdessä vaiheessa kisallinen ongelma kun pieretti koulussa ja oli kauheeta pidätellä, ja kun vaihdoin hylamaitoon ja lopetin purkanjauhamisen niin eipä enää pierettäny! Varsinkin jos haisee pahalle niin viittaa laktoosi-intoleranssiin..Koitappa jokin aika. Kolmas on: sokerit pierettää liikaa syötynä, eli jos mässäät karkkia jne varmasti tulee olmaa. Mulla on maha sekasin päivän kun syön ison pussin karkkia..Ja muista yrittää pureskella ruoka rauhallisesti niin et niele ilmaa, sekin on joillain vissiin syypää ilmavaivoihin.

      Toivottavasti oli jollekkin apua, ihmisen kuuluu piereskellä sen verran vähän ettei se haittaa normaalia elämää..

      • mää

        Edellisten lisäksi siistin myös ruokavaliota. Eli raa`asti pois Lanttu, päärynä, omena, punajuuri, herneet, pavut ja kaalit sekä sipulit. Ei ehkä kaikkea tarvisi, mutta itsellä helpompi olo.
        Cuplatonia menee 2-4 päivässä. Kannattaa siis ostaa 100 kpl purkkeja.
        Liikuntaa tulee pakosti töissä, mutta sen merkitystä ei sovi unohtaa.
        Säännöllinen elämänrytmi muutenkin.


      • apua
        mää kirjoitti:

        Edellisten lisäksi siistin myös ruokavaliota. Eli raa`asti pois Lanttu, päärynä, omena, punajuuri, herneet, pavut ja kaalit sekä sipulit. Ei ehkä kaikkea tarvisi, mutta itsellä helpompi olo.
        Cuplatonia menee 2-4 päivässä. Kannattaa siis ostaa 100 kpl purkkeja.
        Liikuntaa tulee pakosti töissä, mutta sen merkitystä ei sovi unohtaa.
        Säännöllinen elämänrytmi muutenkin.

        Itsellä samaa ongelmaa. Ei ole laktoosi allergiaa, ei keliakiaa, gastrokopiassa(en muista kirjoitusasua) ei mitään löytynyt, hedelmiä ja vihanneksia en voi juuri syystä syödä joten ei johdu niistä, limsaa en myöskään voi juoda enkä syödä leivoksia. Aamuisin myös neljä kertaa vessassa ennenkuin voi töihin lähteä ja usein aamupala oksennuksena ulos, ja töistä taas kiireesti kotiin, arvatkaa onko sosiaalielämää. Hassua kyllä, vain kaikkein rasvaisimman ruuan syöminen tuntuu auttavan. Voisiko joku asiantuntija tai kohtalotoveri kertoa mitä voin tehdä päästäkseni eroon tästä?


      • Anonyymi
        apua kirjoitti:

        Itsellä samaa ongelmaa. Ei ole laktoosi allergiaa, ei keliakiaa, gastrokopiassa(en muista kirjoitusasua) ei mitään löytynyt, hedelmiä ja vihanneksia en voi juuri syystä syödä joten ei johdu niistä, limsaa en myöskään voi juoda enkä syödä leivoksia. Aamuisin myös neljä kertaa vessassa ennenkuin voi töihin lähteä ja usein aamupala oksennuksena ulos, ja töistä taas kiireesti kotiin, arvatkaa onko sosiaalielämää. Hassua kyllä, vain kaikkein rasvaisimman ruuan syöminen tuntuu auttavan. Voisiko joku asiantuntija tai kohtalotoveri kertoa mitä voin tehdä päästäkseni eroon tästä?

        Mulla on onke,mana pieryjen hajuttomuus, ne siis irtoavat reiästä hajuttomina.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      78
      1002
    2. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      82
      784
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      81
      735
    4. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      724
    5. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      59
      717
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      108
      666
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      111
      573
    8. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      46
      552
    9. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      18
      508
    10. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      498
    Aihe