Mikä mul on? Maha kyl toimii normaalisti mut pierettää koko ajan ja pierut haisee karmeelle vähä sille mitä oon syöny. Voiks tälle tehä mitää? Tätä viestii kirjottaessakii pierasin 4 kertaa.. kiusallista.
Piereskely
14
4043
Vastaukset
- viskaaja
Apteekissa on sellaista joka helpottaa, en nyt muista nimeä. Neuvovat kun kysyt. Kannattaisiko muuttaa ruokailutottumuksia, eikä syödä niitä mitkä aiheuttavat ilman muodostusta.
- mie vaan
Olisiko tuo tarkoittamasi aine Cuplaton-kapselit? Saa siis ilman reseptiä apteekista, hiilitabletit vaikuttavat myös samalla tavalla. Ruokavaliota kannattaa tosiaan myös tarkistaa, löytyisikö sieltä jotain joka aiheuttaisi ilmavaivoja.
- Ilmalaiva
Eipä ainakaan mulle ollut mitään apua Cuplatonista. Oliskohan jotain tehokkaampaa olemassa?
- samaa mieltä
Ilmalaiva kirjoitti:
Eipä ainakaan mulle ollut mitään apua Cuplatonista. Oliskohan jotain tehokkaampaa olemassa?
oo apua ollu Cuplatonista.En sit tiä oonko syöny niitä liian vähän et pitäskö niitä vetää monta päivää putkeen et tehois...
- ilmap
samaa mieltä kirjoitti:
oo apua ollu Cuplatonista.En sit tiä oonko syöny niitä liian vähän et pitäskö niitä vetää monta päivää putkeen et tehois...
Käsittääkseni se cuplaton vaan pilkkoo niitä ilmakuplia siellä suolessa että ne tulis helpommin ulos... Joten en tiiä auttaako ne sit liialliseen piereskelyyn.
- Nogg
ilmap kirjoitti:
Käsittääkseni se cuplaton vaan pilkkoo niitä ilmakuplia siellä suolessa että ne tulis helpommin ulos... Joten en tiiä auttaako ne sit liialliseen piereskelyyn.
estää ilmavaivojen syntyä, näin siinä selosteessa ainakin sanottiin. mulla se toimii ihan hyvin, paremminkin kyllä voisi. muutaman kappaleen niitä saa päivässä ottaa että tehoaa, kuten pakkausselosteessakin lukee.
- ilmaa
Nogg kirjoitti:
estää ilmavaivojen syntyä, näin siinä selosteessa ainakin sanottiin. mulla se toimii ihan hyvin, paremminkin kyllä voisi. muutaman kappaleen niitä saa päivässä ottaa että tehoaa, kuten pakkausselosteessakin lukee.
Kuinka aikasin niitä sit pitäs ottaa jos esim on illal menos johkin ja haluais välttää et ilmaa kertyis mahaan??
- Nogg
ilmaa kirjoitti:
Kuinka aikasin niitä sit pitäs ottaa jos esim on illal menos johkin ja haluais välttää et ilmaa kertyis mahaan??
ne alkaa vaikuttaa aika pian kun on sellasen ottanu, eli mielellään mahdollisimman lähellä sitä ajankohtaa jolloin ei sais pierettää. Ja kannattaa varata niitä pari kappaletta mukaan, et voi ottaa sitten paikan päällä jos mahasta alkaa kuulua taas ikävää kurinaa, nuo kun ei vaikuta (ainakaan mulla) muutamaa tuntia kauempaa. Riippuu tietysti oireiden voimakkuudestakin.
- viko
asutko sinä yläkerrassa?
mietinkin miksi siellä "raahataan pianoa " eestaas.vaikkei sieltä koskaan kuulu muuta soittoa. - viko
haitasta saada välillä iloakin?
työnnäpä erotuomarin pilli hanuriin ja mene seuraamaan jalkapallo/jääkiekko-ottelua ihan kentän laidalle.
iloisen yllättäviä hetkiä luvassa. - minä
Oletko kokeillut vaihtaa kaikki maitotuotteet vähälaktoosisiksi tai laktoosittomiksi? jos on laktoosi-intoleranssia (hyvin yleistä) pienikin määrä maitoa pierettää. Toinen on, syötkö purkkaa? jos syöt niin lopeta. Minulla oli yhdessä vaiheessa kisallinen ongelma kun pieretti koulussa ja oli kauheeta pidätellä, ja kun vaihdoin hylamaitoon ja lopetin purkanjauhamisen niin eipä enää pierettäny! Varsinkin jos haisee pahalle niin viittaa laktoosi-intoleranssiin..Koitappa jokin aika. Kolmas on: sokerit pierettää liikaa syötynä, eli jos mässäät karkkia jne varmasti tulee olmaa. Mulla on maha sekasin päivän kun syön ison pussin karkkia..Ja muista yrittää pureskella ruoka rauhallisesti niin et niele ilmaa, sekin on joillain vissiin syypää ilmavaivoihin.
Toivottavasti oli jollekkin apua, ihmisen kuuluu piereskellä sen verran vähän ettei se haittaa normaalia elämää..- mää
Edellisten lisäksi siistin myös ruokavaliota. Eli raa`asti pois Lanttu, päärynä, omena, punajuuri, herneet, pavut ja kaalit sekä sipulit. Ei ehkä kaikkea tarvisi, mutta itsellä helpompi olo.
Cuplatonia menee 2-4 päivässä. Kannattaa siis ostaa 100 kpl purkkeja.
Liikuntaa tulee pakosti töissä, mutta sen merkitystä ei sovi unohtaa.
Säännöllinen elämänrytmi muutenkin. - apua
mää kirjoitti:
Edellisten lisäksi siistin myös ruokavaliota. Eli raa`asti pois Lanttu, päärynä, omena, punajuuri, herneet, pavut ja kaalit sekä sipulit. Ei ehkä kaikkea tarvisi, mutta itsellä helpompi olo.
Cuplatonia menee 2-4 päivässä. Kannattaa siis ostaa 100 kpl purkkeja.
Liikuntaa tulee pakosti töissä, mutta sen merkitystä ei sovi unohtaa.
Säännöllinen elämänrytmi muutenkin.Itsellä samaa ongelmaa. Ei ole laktoosi allergiaa, ei keliakiaa, gastrokopiassa(en muista kirjoitusasua) ei mitään löytynyt, hedelmiä ja vihanneksia en voi juuri syystä syödä joten ei johdu niistä, limsaa en myöskään voi juoda enkä syödä leivoksia. Aamuisin myös neljä kertaa vessassa ennenkuin voi töihin lähteä ja usein aamupala oksennuksena ulos, ja töistä taas kiireesti kotiin, arvatkaa onko sosiaalielämää. Hassua kyllä, vain kaikkein rasvaisimman ruuan syöminen tuntuu auttavan. Voisiko joku asiantuntija tai kohtalotoveri kertoa mitä voin tehdä päästäkseni eroon tästä?
- Anonyymi
apua kirjoitti:
Itsellä samaa ongelmaa. Ei ole laktoosi allergiaa, ei keliakiaa, gastrokopiassa(en muista kirjoitusasua) ei mitään löytynyt, hedelmiä ja vihanneksia en voi juuri syystä syödä joten ei johdu niistä, limsaa en myöskään voi juoda enkä syödä leivoksia. Aamuisin myös neljä kertaa vessassa ennenkuin voi töihin lähteä ja usein aamupala oksennuksena ulos, ja töistä taas kiireesti kotiin, arvatkaa onko sosiaalielämää. Hassua kyllä, vain kaikkein rasvaisimman ruuan syöminen tuntuu auttavan. Voisiko joku asiantuntija tai kohtalotoveri kertoa mitä voin tehdä päästäkseni eroon tästä?
Mulla on onke,mana pieryjen hajuttomuus, ne siis irtoavat reiästä hajuttomina.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272930Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän342622- 1482284
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542259Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241880Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3911716Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1051664- 3121569
- 1351469
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131456