Mun hamsteri kuoli ehti olla meillä viis kuukautta ensin lopetti ötököiden syömisen sitten pissa oli oranssia ei ollut ruoka halua ja ei juonut paljon mutta liikkui kuin normaali kääpiöhamsteri juoksi ja kiipeili sitten kun otin sen häkistä ei avannut silmiä sitten kun lopulta laitoin pikkuisen häkkiin alkoi nukkumaan häkin keskellä heikosti hengitti ja parin tunnin päästä kuoli mikä on syy rakastin pienoista kovasti häkin siivosin joka viikko veden vaihdoin joka päivä ja sai uusia vihanneksia ja vähän hedelmiä ja pidin kädessä ja ulkoilutin usein
Hamsteri kuoli
Pöppönensen
3
<50
Vastaukset
- kattimattonen
syöpä!!
- mistänoistatietää
Eivät ole pitkäikäisiä eläimiä muutenkaan vaikka terveenä pysyisivät. Olisiko sisäelimet vikaantuneet. Luonto tekee tekojaan. Ottakaa uusi, kun välineet on valmiina.
- saattoollamikävaan
Niin lisäisin että varmasti pidit huolta ja tykkäsit mutta aikansa on jokaisella ja jyrsijät on lyhytikäisiä. Muutaman vuoden normaalistikin elävät. Herkästi noi voi sairastua eikä yleensä kannata pitkittää "kärsimyksiä" kun näin se kuitenkin menee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.693254Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91881Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241269- 1291058
- 991002
- 60954
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67936Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6885- 84879
- 34810