Oliko se viime syksynä, kun Joutsenon sotaveteraaneille oli tarkoitus järjestää juhla? Järjestäjät pyysivät Lappeenrannan valtuustolta tyyliin 600 euroa juhlien järjestämiseen. Mutta eipä löytynyt, ei! No, nyt löytyy rahaa vaikka, ja kuinka paljon näille Lähi-Idästä kotoisin oleville hätää kärsiville nuorille aikuisille miehille, joilla on varaa ajaa taksilla 1400 euron hintaan vastaanottokeskukseen! Ja eiköhän he saa vielä täyden rahallisen tuen, niin kuin he sitä tarvitsisivat? Arvot on melko vituillaan, ja pahasti meidän päättäjillämme!
Sotaveteraanien juhlan tuki
uffaffaaaa
1
93
Vastaukset
- rasistiolet
Se oli kylläkin 650 euroo, että mieti nyt vähän hei kumpi on tärkeempi asia...maahanmuuttaja on rikkaus Suomelle mutta veteraani pelkkä kuluerä.
http://www.joutsenolehti.fi/online/15257847.html
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774662- 1801957
- 1241640
- 1351211
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161131- 351056
- 78953
- 52926
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78882- 4858