Alastomuus leireillä?

Kohtaleirille

Okei, tää voi kuulostaa tosi tyhmältä ja nää kysymykset on outoja mut kuitenkin:

Oon 15 v kundi ja menossa elämäni ekaa kertaa leirille ja mua kiinnostaa et miten yleisesti leireillä suhtaudutaan alastomuuteen/stondiksiin tai muuhun tollaseen? Uskaltaako tyypit olla suihkussa/saunassa alasti ku esim koulu-uinneissa vaan tosi harva uskaltaa? Tai mitä kannattaa tehä ku itellä aamulla stondaa oikeestaan aina (olinpa sit runkannu tai en) ettei sitä muut huomais? Tai sit miten just tyyliin vaatteiden vaihdot tms, uskaltaako tyypit tehä niin ihan samassa tilassa muitten kans tai mitenhän muut suhtautuu ku ite en käytä bokseri-mallisia alkkareita?

Kertokaa omia kokemuksia tai vinkkejä!!

10

976

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kesäleiritonparasta

Aina kun mä oon ollu leirillä niin ei kukaan siellä ole ollut alasti toisten nähden. Meillä oli mahdollisuus käydä suihkussa, saunassa ja uimassa, mutta kävin itse vain suihkussa (Yksi suihku, kävin yksin) Leirillä stondas ihan hirveesti mutta ei kukaan näyttänyt sitä huomaavan. Kukapa katselisi satunnaisesti toisten haaroja. Olen itse 14V.

• 7gg78g78g78g78

No mee sinne rohkeesti vaa lauteille! Mitä sitte jos vehkeet vilahtaa? Se on ihan normaalia. Keksit kyllä varmasti jostai myös paikan runkata jos on tarvis..

• Kohtaleirille

Ei mulle alastomuus oo suoranaisesti mikään ongelma ja muutenki kuulun siihen vähemmistöön jotka uskaltaa olla alasti esim koulu-uintien suihkussa ja ei siitä oo ikinä mitään sanottu joten tuskin nytkään mut aattelin kysyy just muitten kokemuksia. Ja kyl mä pari päivää selviin runkkaamatta. Uskoisin et leirillä saunotaan mut tuskin (toivottavasti) uidaan koska syksy!

• Normi-juttu

Hyvä juttu. Alastomuus pitää ottaa luonnollisena asiana. Alastomana tänne synnytään ja aikanaan pois lähdetään. Turha ujous on hölmöä. Samoin seisokki murrosiässä on myös luonnollista jota ei tarvitse hävetä, ujostella eikä pelätä. Se vain joskus tekee mitä se itse haluaa eikä siinä tarvita edes levottomia ajatuksia.
        Et löydä yhtään nuorta joka ei olisi kokenut tahattoman seisokin eikä sitä kummastella, mutta toki joskus vähänhyväntahtoisesti irvaillaan, mutta ei siitä kannata olla moksiskaan. Sano vain, että "hyvä juttu kun vehje pelaa toista se taitaa olla sun kanssasi, jos kerran ihmetelet sitä". Tokipa avaa suutaan toista kertaa siinä asiassa.

• Aika monet leirit käyneenä voin sanoa, että enemmän huomiota herättävät ne, jotka menevät alkkarit tai uikkarit jalassa suihkuun ja ylipäätään joka paikkaan. Se näyttää muille selvästi, että henkilöä hävettää joku.

Jos uidaan järvessä niin silloin uikkarit jalassa saunomisessa ei ole mitään pahaa koska uimavedessä ei ole mitään puhdistuskemikaaleja jotka höyrystyisivät saunassa housuista hengitysilmaan. Eipähän tarvitse murehtia hygieniasta jos ei ole peflettiä.

Muulloin uikkarit jalassa saunominen ja suihkussa käyminen ilman terveydellistä syytä on lähinnä naurettavaa ja kertoo äärimmäisen huonosta itsetunnosta.

Kaikki kertomasi jutut ovat osa normaalia elämää ja suurin piirtein kaikki nuoret kamppailevat niiden kanssa jossain vaiheessa elämäänsä. Ota vaan rennosti. :)

Niin ja aamustondis laskee yleensä nopeasti kun ajattelee jotain mahdollisimman kuvottavaa ja "epäkiihottavaa".

Jos joku jostain kumman syystä ottaa puheeksi alushoususi, niin voithan sinä ihan suoraan sanoa, että miksi tykkäät käyttää juuri sellaisia alkkareita. Voit sanoa suoraan, että et aio tinkiä omasta mukavuudestasi tippaakaan sen takia, että joku jaksaa olla kiinnostunut siitä, mitä toisilla on päällään - ja vieläpä päällysvaatteiden alla. Homokortti tosin tepsii yleensä tässäkin tapauksessa jos tarve vaatii.

Hyvin se kaikki menee. :)

• Kohtaleirille

Kiitti kaikki ihan superhyvistä vastauksista!! Aina luulee et näillä palstoilla liikkuu vaan trolleja mut kyllä näemmä täältä ihan kunnollisia vastauksia saa!! Kuten jos sanoin niin alastomuus ei ole itselle ongelma ja enemmän ihmettelen niitä joille se on mut nyt vaan hyvillä fiiliksillä leirille!!!

• Kerro vaikka meille sitten että miten meni. :)

• Kohtaleirille

Jos muistan XD!!

• Nytjoleiriltätullut
        Oldie kirjoitti:

Kerro vaikka meille sitten että miten meni. :)

Oli oikeesti ihan huippuhyvä leiri ja ei ollu mitään ongelmia noitten juttujen kans (tosin ei kyl ollu paljo tollasia tilanteita siellä). Mut tosi hauska leiri oli!

• Nytjoleiriltätullut kirjoitti:

Oli oikeesti ihan huippuhyvä leiri ja ei ollu mitään ongelmia noitten juttujen kans (tosin ei kyl ollu paljo tollasia tilanteita siellä). Mut tosi hauska leiri oli!

No hieno homma!

Ja kiitos, kun muistit. :)

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta

Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi
      Ikävä
      43
      3444
    2. Kiitos rakastamani,

tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan
      Ikävä
      18
      2678
    3. Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!

https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!
      Maailman menoa
      388
      2624
    4. Nainen, olen huolissani sinusta

Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!
      Ikävä
      82
      1787
    5. Ollaanko me päästy

Toisista yli vai mikä on tilanne
      Ikävä
      86
      1425
    6. Kello käy ja ilta pimenee

Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun
      Ikävä
      254
      1210
    7. SEO!! Pyhäsalmi

Tässä vasta muuton tehneenä pyhäsalmelle.. mietin tätä huoltoasemaa. Setelit ei kelpaa tankkaus pisteeseen, sisällä epäs
      Pyhäjärvi
      71
      1026
    8. Miksi et lähesty

kaivattuasi jos olet kiinnostunut? Palstailu ei auta asiaa. 🤔
      Ikävä
      75
      995
    9. Ruumisvaunut

Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.
      Kuhmo
      28
      819
    10. Mikä siinä naisessa

Sinua kiehtoo?
      Ikävä
      68
      811
    Aihe