Mitä olette siitä mieltä että paikallislehden väki on Kuntalaisten oman Facebook ryhmän ylläpitäjinä ja poistelee viestejä jos omaa ja valtamedian agendaa vastaan? Ylläpito pitäisi siirtää puolueettomaan ja ammattimaisempaan suuntaan mitä mieltä?
Paikallislehden toimittaja määrää Facebookissa
19
220
Vastaukset
- mitähhh
täh ja häh?
- tähhähmitäh
täh ja häh?
- kuntalainennen
Mikä paikkkakunta? Valtamediassa kummastuttaa moni
- Sanonyymi
mitäs lehtiä siellä ilmestyy, jotka eivät ole valtamediaa?
- UskomatontaTouhua
Suomi on kyllä aivan omanlaatuisensa paikka.
Mutta ei ne muut juuri parempia ole, aina on joku kohta pielessä... - AleksanteriZuuri
Eilen taas poistettiin hyvä ketju, joka olisi palvellut kuluttajia. Senzuuria
- iltavuorossa
Valtamedia taistelee vallastaan kynsin hampain kovin ottein vahtikoirana.
- AkuK
Ylläpidosta pitäisi äänestää aina vuoden välein. Se olisi demokratiaa.
- ripanen
Valvontakamerat faceen.
- eijäävi
Ihan ok hommeli, jos Facepookissa ryhmän kuvauksessa selvästi esillä ylläpitäjien ammatti/luottamustoimet. Läpinäkyvyys on nykyaikaa.
- Emppu99e
Hyvä yllä pitäjä vie sivua eteenpäin kehittää kehuu ja on aktiivinen. Ei vain katso vierestä ja valita marmata
- eityhmät
Missä kunnassa parhaat ryhmät?
- kilpijakeihäs
Julkisuuden sanan neuvosto kiinnostuikin tästä asiasta esimerkiksi Pihtiputaan osalta ja siltä osin.
- numeroillaoheisen
Hmm. Meneeköhän oikein? Mitäs mieltä muut ovat tästä....
- RoopeKroissos
Saisi joku nuori kunnalta hyvän kesätyöpaikan Pihtiputaan Facebookin ylläpidosta. Kahden kuukauden korvaus on nelinumeroinen.
- perake
Mistä tieto peräisin
- toimintatonnit
2000 euroa on tuo summa.
- jonnijoutava22
julkisuussanan neuvosto tutkii asiaa
- supliikko
Keuruulla on kansankynttilämme ja mamutuksen mokukunkku.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit866023KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3255201Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja202658Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei512605Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852831842Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1031669- 1111531
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro171521seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1201420Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1331393